Internetas smukdo televiziją (patikslinta)

IBM kompanijos internetinis tyrimas parodė, kad vartotojai sparčiai priima naujas skaitmeninio turinio paslaugas, tokias kaip socialiniai tinklalapiai, vaizdo turinys, ir naudojasi jomis aktyviai tiek mobiliajame telefone, tiek kompiuteryje. Tai veikia ir įprastų informacijos kanalų, tokių kaip televizijos, naudojimo įpročius.

Korporacija jau antrą kartą atliko tokio pobūdžio apklausą šešiose pasaulio valstybėse - JAV, Australijoje, Indijoje, Vokietijoje, Japonijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

Apklausa atskleidė, kad daugumos skaitmeninio turinio paslaugų, tokių kaip socialiniai tinklalapiai, vartojimas padvigubėjo ir dabar jomis naudojasi 60 proc. apklaustųjų, o mobilųjį internetą telefone naudoja 40 proc.

76 proc. apklaustųjų vartotojų žiūrėjo filmukus savo kompiuteryje - jų skaičius ūgtelėjo 27 proc. palyginus su praėjusiais metais. Beveik pusė jų tai daro nuolat. Mobiliajame įtaise filmukus žiūrėjo 32 procentai apklaustųjų - 40 proc. daugiau nei pernai.

Populiarėjančios internetinės vaizdo paslaugos ir vis labiau atitraukia vartotojus nuo televizorių. Daugiau nei 50 proc. žiūrinčių vaizdo įrašus internete teigė, kad mažiau žiūri televizorių: 15 proc. apklaustųjų televizijos žiūri nežymiai mažiau, o 36 proc. prie televizoriaus praleidžia gerokai mažiau laiko.

Be to, apklausa parodė, kad vartotojai palankiau priima iš reklamos išsilaikančias paslaugas nei mokamas. Apie 70 proc. jų sutinka su rodoma reklama, kad paslauga būtų nemokama.

 


Šiame straipsnyje: internetastelevizija,web2,

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių