Įmonė 2.0: darbuotojų ir technologijų duetas

Didžiausios problemos, su kuriomis susiduria įmonės, naudodamos įvairius verslo valdymo programinės įrangos sprendimus, yra lėtas sistemos veikimas ir ribotos pasiekiamumo galimybės.

Tūkstančius gigabaitų užkoduotų duomenų savyje talpinančios sistemos būna itin apkrautos, dėl to jos gerokai lėčiau veikia. Be to, suvartojama kur kas daugiau elektros energijos.

Gegužę Frankfurte vykusioje konferencijoje „SapphireNow“ kompanijos SAP technologinių sprendimų skyriaus vadovas Vishalis Sikka pabrėžė, kad pagrindinis tokius sprendimus siūlančių įmonių uždavinys – teikti darbo efektyvumą padidinančias inovacijas.

„Įmonės turi apdoroti daug skirtingų duomenų: finansinę informaciją, tekstus, įvairius dokumentus, vaizdinę ir garsinę medžiagą, taip pat – duomenis iš socialinių tinklų. Naujausi programinės įrangos sprendimai praplečia įmonės darbuotojų galimybes jungtis į vieną tinklą ir dalintis informacija. Bendrovės darbuotojai gali realiu laiku naršyti įvairių tipų duomenis, juos grupuoti ir analizuoti. Svarbiausia tai, kad tokia programinė įranga patobulina esamų kompiuterinių sistemų darbą ir gali būti įdiegta per itin trumpą laiką“, – kalbėjo V. Sikka.

Inovatyvūs technologiniai sprendimai gali būti pritaikomi ne tik kompiuteriams, bet ir išmaniesiems telefonams. Nuo panašios programinės įrangos ši skiriasi tuo, kad suteikia galimybę iš bet kurios pasaulio vietos mobiliuoju telefonu pasiekti įmonės vidiniame tinkle esančius duomenis ir įvairiais pjūviais juos analizuoti.

„Labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad duomenis pasieksite itin greitai ir patogiai. Tai suteikia galimybę smarkiai sumažinti informacijai apdoroti reikalingą laiką. Taigi terminas „realiu laiku“ būtent tai ir reiškia“, – sakė V. Sikka.

Įsivaizduokite, kad kiekviena įmonė – tai didesnės informacinės struktūros dalis. Tokią ateitį brėžia dar viena konferencijoje „SapphireNow“ pristatyta inovacija.
 
Tai – „Gateway“, arba lietuviškai „Vartų“ programinė įranga, suteikianti galimybę įmonėje naudojamą sistemą sujungti su kitomis sistemomis, pavyzdžiui, žaliavų tiekėjų ar klientų.

Būtina atkreipti dėmesį, kad naujas duomenų integravimo būdas keičia įmonių bendravimo ir veiklos modelius. Pavyzdžiui, įprastus posėdžius keičia vaizdo konferencijos ir susirašinėjimas e. paštu. Tai reiškia, kad sprendžiant problemas dirba nebe keli žmonės kaip būdavo anksčiau, o visas įmonės personalas. Tai visiškai naujas sąveikos būdas, inovatyvių technologijų pagalba vieningai spręsti problemas sutelkiantis visų grandžių darbuotojus.

„Būtent tokia – gyva, bendraujanti, integruota į didesnę informacinę struktūrą ir yra naujos kartos įmonė 2.0. Esame tikri, kad įvairiapusė duomenų integracija yra verslo ateitis ir mes itin sparčiai lik to judame“, – pasakojo V. Sikka.

Kaip rodo SAP turimi duomenys, įmonės procesų stebėjimo ir valdymo, taip pat įvairiapusio integravimo programinės įrangos poreikis auga. Šio tipo programų paketų pardavimai 2010 metų pirmąjį ketvirtį palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai padidėjo tris kartus. Šias paslaugas užsisakė daugiau kaip 3 500 įvairaus dydžio bendrovių iš viso pasaulio.

„Tokie duomenys rodo, kad ekonominės krizės metu įmonės vis daugiau dėmesio skiria efektyvumui gerinti ir veiklos procesams optimizuoti. Mano pristatyti programinės įrangos atnaujinimai žymiai padidina darbo našumą, o kartu ir pelną. Dėl šios priežasties investicijos į programinę įrangą atsiperka itin greitai“, – teigė SAP technologinių sprendimų skyriaus vadovas V. Sikka.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių