„Facebook“ ir „Google“ privatumo skirtumai

Pastaruoju metu antraštėse dominuoja naujienos apie privatumą internete. Kompanija „Facebook“ įgyvendino pokyčius, kurie turėjo įtakos ir būsenos atnaujinimų privatumui.

Kompanija „Google“ taip pat reagavo į nepasitenkinimą privatumu. Kompanijų „Facebook“ ir „Google“ privatumo problemų sprendimo būdai visiškai skirtingi. „Facebook“ greitai sureagavo į kritiką ir neigiamą reakciją ir įgyvendino papildomus pakeitimus, tuo tarpu „Google“ vadovas Eric Schmidt susirūpinimą dėl privatumo visiškai atmetė, rašo itzinios.lt.

„Facebook“ susidūrė su sunkumais dėl privatumo bei kontrolės užtikrinant vartotojų galimybę peržiūrėti būsenos atnaujinimus, nuotraukas, įvykius bei kitus įrašus svetainėje. Kanados vyriausybė iškėlė šią problemą ir privertė „Facebook“ pakeisti naudojamą praktiką, susijusią su privatumo klausimais. „Facebook“ pokyčius įgyvendino šią savaitę. Be to, „Facebook“ nori išsiaiškinti, kaip pakeisti narių būsenos atnaujinimus, kad jų realaus laiko paieška kuo labiau primintų „Twitter“. Kompanija stengiasi rasti tinkamą dalinimosi ir saugumo mišinį.

Kompanija „Google“ taip pat susidūrė su kritika ir susirūpinimu dėl privatumo. „Google“ yra vadinama „Didžiuoju interneto broliu“, skenuojančiu ir indeksuojančiu naujausius duomenų baitus ir pristatančiu informaciją plačiajai visuomenei vos per kelias milisekundes. Skirtumai tarp „Facebook“ ir „Google“, susiję su privatumu, kyla dėl neįsiklausymo į reikalavimus. „Facebook“ į juos įsiklausė ir stengėsi sureaguoti, įgyvendindama pokyčius, o „Google“ tai nepasirodė ypatingai svarbu. „Google“ atsakas – tai pabrėžimas, kodėl reikia jais pasitikėti arba kodėl reikėtų nesirūpinti privatumu.

Per „CNBC“ interviu kompanijos „Google“ vadovas Eric Schmidt paaiškino savo poziciją, susijusią su privatumu: „Jeigu yra tai, ko jūs nenorite, kad sužinotų kiti, tai galbūt jums nereikėtų to pateikti pirmoje vietoje. Realybė yra tokia, jog paieškos sistemos, įskaitant ir „Google“, informaciją saugo kurį laiką. Svarbu tai, jog mums visiems taikomas JAV Patrioto aktas, todėl įmanoma, jog visa informacija gali būti prieinama vyriausybei“. Šio požiūrio problema yra ta, jog privatumu galima susirūpinti tik tada, kai daroma kažkas nelegalaus ar neetiško. Tai neapima netyčinių informacijos nutekėjimų. Nors vadovai ir vadybininkai nori, kad informacija būtų privati, tai nereiškia, jog jie bando viską pateikti juodojoje buhalterijoje. Tai tiesiog reiškia, kad informacija yra slapta ir konfidenciali dėl tam tikrų priežasčių.

Įmonėms, kurios remiasi „Google Docs“ ar „Gmail“, yra tam tikras pasitikėjimo lygis, kurį „Google“ gerbia. Tačiau komentarai, panašūs į Eric Schmidt, suteikia priežastį dar kartą pamąstyti, prieš pasirenkant „Google“ naudojimą slaptiems ar konfidencialiems ryšiams. „Facebook“ ir „Google“ susiduria su labai daug panašių iššūkių. Nesvarbu, ar jums patinka „Facebook“ pakeitimai ar ne, sunku nevertinti kompanijos pastangų reaguoti į problemas. Tuo tarpu „Google“ požiūriu jūs neturite teisės reikalauti privatumo, jei neturite ryšių su teroristais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių