„BlackBerry“ vartotojai per savaitę susidūrė su antra prastova

Kai Corey Marshallas turimas mobilusis telefonas „Blackberry“ nustojo siųsti ir gauti žinutes, jis suprato, koks yra priklausomas nuo šio prietaiso: jis negalėjo susisiekti su savo draugais, nes jis niekada nebesikeisdavo telefono numeriais.

„Jei aš susipažindavau su nauju žmogumi, klausdavau, ar jis turi „BlackBerry“, - teigė vartotojas.

Tuomet man nereikėdavo jo telefono numerio, man tereikėjo tik BBM arba „BlackBerry“ momentinių pranešimų ID“, - pasakojo 23 metų soliariumo vadybininkas ir studentas. – Aš net neturėjau savo viršininko telefono numerio. Su juo susisiekdavau per BB. Aš ir miegot eidavau su juo. Tai pirmas daiktas, kurį aš paimu atsibudęs vidury nakties ar iš ryto“, rašo itzinios.lt.

Antra „BlackBerry“ prastova vos per vieną savaitę sutrikdė paslaugų gavimą milijonams vartotojų, esančių dviejuose žemynuose. Tai įvyko antradienį ir trečiadienį. Ši prastova parodė, koks svarbus ir didinantis priklausomybę yra prietaisas, pramintas „CrackBerry“. Kompanija „Research in Motion Ltd“, siūlanti šias paslaugas, dėl šios problemos apkaltino programinės įrangos atnaujinimą. Kompanijos teigimu, „BlackBerry“ vartotojai negalėjo siųsti ar gauti elektroninių laiškų ir momentinių žinučių, tačiau neprarado telefono ryšio paslaugų. Dauguma vartotojų negalėjo prisijungti ir prie interneto. Kompanijos tvirtinimu, sutrikimai prasidėjo antradienį per pietus ir buvo pašalinti iki trečiadienio popietės. Kompanija neatskleidė, kiek vartotojų nukentėjo nuo šios prastovos.

Praėjusį ketvirtadienį buvo užfiksuota dar viena prastova. Trys tokie gedimai įvyko ir 2008 metais. Pastarosios problemos užfiksuotos tuomet, kai kompanija „RIM“ išgyvena ypač sunkius laikus: kompanija susiduria su itin didele konkurencija. „Vienas iš didžiausių „RIM“ privalumų yra tai, jog vartotojai mano, kad kompanija siūlo patikimą prietaisą, - sakė kompanijos „DSam Consulting“ tyrimų ir analizės direktorius Duncanas Stewartas. – Kompanijai reikėtų stengtis neprarasti privalumo, kurį jai siūlo patikimumas“.

25 metų auklė CanDace Johnsonas, gyvenanti Niujorke, tvirtino, kad interneto paslauga sugedo antradienį vakare. Ji negalėjo prisijungti prie savo elektroninio pašto paskyros, kurią naudoja palaikyti ryšį su savo viršininke. „Jei kas nors prižiūri jūsų vaiką, jūs norite, kad būtų atsakyta į jūsų žinutes“, - sakė ji. 46 metų advokatas Robertas Hagleris per pietus pastebėjo, kad nebegauna elektroninių laiškų ir „Facebook“ atnaujinimų. „Aš grįžau tą vakarą namo, įsijungiau savo nešiojamąjį kompiuterį ir radau 20 elektroninių laiškų, - teigė jis. – Visi mano „iPhone“ draugai buvo nepasiekiami“. Kai Corey Marshallas nustojo gauti atsakymus iš savo draugų, jis sunerimo. „Aš nuolat išjunginėjau savo telefoną: išjungiau ir įjungiau jį. Aš labai nusiminiau, kad jis neveikė, - pripažino jis. – Visas mano gyvenimas pagrįstas BBM“.

Kompanija „RIM“ per dešimt metų pardavė daugiau nei 75 milijonus „BlackBerry“ prietaisų. Dabar visame pasaulyje kompanija turi 36 milijonus abonentų, o jos sumaniųjų telefonų rinka užima antrąją vietą – kompanija užima 21 proc. rinkos. Pirmoje vietoje yra „Nokia Corp“, kurios rinkos dalis siekia 39 procentus. Prietaisai „BlackBerry“ yra itin populiarūs tarp tokių darbuotojų, kuriems reikia nuolat palaikyti ryšį: teisininkų, verslo vadovų ir kitų. „RIM“ JAV vyriausybėje turi 500 000 abonentų. Iš pradžių buvo orientuojamasi į verslo ir vyriausybinius klientus, tačiau šiuo metu daugiausiai abonentų pritraukiama vartotojų rinkoje.

Šiuo metu kompanija „RIM“ susiduria su novatoriškais konkurentais, tokiais kaip kompanijos „Apple“ sumanusis telefonas „iPhone“, užimantis 17 proc. sumaniųjų telefonų rinkos, bei naujasis „Motorola Droid“. Nuo rugsėjo mėnesio „RIM“ akcijų kaina išaugo 23 procentais. Vartotojai „iPhone“ renkasi dėl jo dizaino ir programų palaikymo. Tuo tarpu „BlackBerry“ vartotojai tokias programas gauna vėliau, jų pasiūloma mažiau. Tačiau kol kas „iPhone“ nėra toks patikimas, kokio tikisi vartotojai. Kompanija „AT&T“ tobulina savo tinklą, siekdama sumažinti nutrūkusius ryšius ir ilgus laukimus „iPhone“ vartotojams siekiant paleisti programas. Kita vertus, kompanija „RIM“ savo žinučių tinklą valdo pati. Centralizuota struktūra reiškia, kad bet kokios problemos gali paveikti milijonus vartotojų.


Šiame straipsnyje: Blackberry

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių