„Baltic Data Center“ teiks IT paslaugas „Carlsberg“ grupės įmonėms

Duomenų centrų ir informacinių sistemų valdymo lyderė Baltijos šalyse „Baltic Data Center" teiks IT pagalbos tarnybos „Service Desk“ paslaugas trims „Carlsberg“ grupės įmonėms: Lietuvos bendrovei „Švyturys-Utenos alus“, Latvijoje veikiančiai „Aldaris“ ir Estijos „Saku“.

Tarnybos „Service Desk“ konsultantai IT pagalbos paslaugas ir konsultacijas teiks „Carlsberg“ grupės darbuotojams, kurie įmonių gamyklose, sandėliuose ir biuruose – iš viso dvylikoje objektų – naudojasi maždaug 450 kompiuterių, 100 spausdintuvų ir 40 serverių.

TEO įmonių grupei priklausančios „Baltic Data Center“ generalinio direktoriaus Sauliaus Markūno teigimu, bendra IT pagalbos tarnyba įmonėms leidžia daug operatyviau ir efektyviau išspręsti daugelį klausimų, kurie kyla kompiuteriais ir kita įranga besinaudojantiems įmonių darbuotojams.

„Kilus klausimų dėl naudojimosi kompiuteriu ar sutrikus jo veiklai, klientui tereikia žinoti vieną telefono numerį ar elektroninio pašto adresą. Į daugelį klausimų konsultantai gali atsakyti jau per pirmąjį pokalbį“, - teigė S.Markūnas.

Bendrovėse „Švyturys-Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku“ IT pagalba bus teikiama visą parą, o kalbos barjero leis išvengti trimis kalbomis teikiamos specialistų konsultacijos.

Pasak „Carlsberg“ įmonių grupės Baltijos šalių IT departamento direktoriaus Seitumer Čurlu, pradėjus naudotis „Service Desk“ paslaugomis pagreitėjo darbuotojų aptarnavimas, o bendrovės IT skyriaus veikla tapo efektyvesnė, kadangi taikomas sprendimas leidžia nustatyti sutrikimų šalinimo prioritetus, realiu laiku stebėti jų sprendimo eigą ir analizuoti duomenis.

„Fiksuodami darbuotojų užklausas galime ne tik pašalinti sutrikimų pasekmes, bet ir lengviau nustatyti pasikartojančių problemų priežastis“, - teigė S.Čurlu.

„Baltic Data Center“ teikiamų IT pagalbos tarnybos „Service Desk“ konsultantų paslaugomis naudojasi daugiau nei 4 tūkst. didžiausių Lietuvos įmonių darbuotojų. Konsultacijas teikia „Microsoft“ ir ITIL sertifikatus turintys specialistai. 2008 metais į „Service Desk“ paslaugoms valdyti skirtą informacinę sistemą „Baltic Data Center“  investavo 1,9 mln. litų.


Šiame straipsnyje: Baltic Data CenterbdcCarlsberg

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Įvardijo būtinus žingsnius, norint apsaugoti asmeninius duomenis telefone
    Įvardijo būtinus žingsnius, norint apsaugoti asmeninius duomenis telefone

    Išmanusis telefonas – tai kartu ir užrašinė, fotoaparatas ar net piniginė. Nuotraukos, kontaktai – beveik visa asmeninė informacija telpa į šį įrenginį, tačiau ne visi iš anksto pasirūpina jos apsaugos priemon...

  • Kaip atšalus orams nesugadinti mobiliojo telefono?
    Kaip atšalus orams nesugadinti mobiliojo telefono?

    Tyrimų bendrovės RAIT apklausos duomenimis, beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės. Draudikai pastebi, jog gerokai dažniau už ilgapirščius telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pači...

  • Ar gyvūnai išties padeda išgyti?
    Ar gyvūnai išties padeda išgyti?

    Savo naujoje novatoriškoje knygoje „The Animals Among Us: How Pets Make Us Human“ („Gyvūnai tarp mūsų. Kaip naminiai gyvūnai daro mus žmonėmis“) antrozoologas Johnas Bradshaw rašo: „Įdomiausia tai, jog visuome...

  • Iš kur atsiranda vorų ir gyvačių baimė?
    Iš kur atsiranda vorų ir gyvačių baimė?

    Vorų ir gyvačių paniškai bijo tikrai ne visi, tačiau tikrai galima sakyti, kad dideliam vorui perropojus ekraną dabar išsigąstų daugelis skaitytojų. Tačiau kodėl taip yra? Kaip išsiaiškinti, ar žmonių vorų ir gyvačių ...

  • Ką NASA darytų galimos apokalipsės atveju?
    Ką NASA darytų galimos apokalipsės atveju?

    JAV Nacionalinės aeronautikos ir kosmoso administracijos (NASA) darbas yra tirti kosmosą ir apie atradimus pranešti visuomenei – net jeigu tas atradimas įspėtų apie artėjančią pasaulio pabaigą. Taip LRT.lt sako NASA „Jet propulsion ...

  • Šiuolaikinis mokslininkas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį
    Šiuolaikinis mokslininkas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

    Mokslininko portretas dažnai suvokiamas stereotipiškai – tarp knygų ar mėgintuvėlių laboratorijoje užsidaręs fanatikas ir ribotą socialinį gyvenimą gyvenantis intravertas. Pasak Lietuvos mokslo ir verslo atstovų, toks įsivaizdavimas ja...

  • Lietuviai norėtų skaityti daugiau elektroninių knygų, bet jų neranda
    Lietuviai norėtų skaityti daugiau elektroninių knygų, bet jų neranda

    Elektroninių skaityklių privalumus žino visi, tačiau ištikimais jų vartotojais tapę žmonės sutaria: knygų lietuvių kalba pasirinkimas skaitymo mylėtojams – labai mažas. Daug skaitanti Rima Aukštuolytė sako taip pripratusi prie ...

  • „Apple“ kuria pigesnę „iPhone X“ versiją
    „Apple“ kuria pigesnę „iPhone X“ versiją

    Jungtinių Valstijų technologijų milžinė "Apple" kuria pigesnę jubiliejinio išmaniojo telefono "iPhone X" versiją, teigia Japonijos technologijų tinklaraštis "Macotakara". ...

  • Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?
    Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

    Gyvename technologijų amžiuje. Auga karta, kuri greitai perpranta skaitmeninių įrenginių programas, o valdyti jas išmoksta lengvai ir intuityviai. Ar negalėtume įgimtą vaikų smalsumą nukreipti ne vartojimo, o kūrybos kryptimi? Ar negalėtų j...

  • TKS įgula baigė kibernetinio manipuliatoriaus remonto darbus
    TKS įgula baigė kibernetinio manipuliatoriaus remonto darbus

    Du JAV astronautai penktadienį baigė itin svarbius Tarptautinės kosminės stoties (TKS) kibernetinio manipuliatoriaus remonto darbus, likus mažai laiko iki planuojamo naujos krovininės kapsulės atvykimo lapkričio pradžioje, pranešė NASA. ...

Daugiau straipsnių