„AmazingSales.com“ – kelyje į naujas rinkas

El. parduotuvė „AmazingSales.com“ oficialiai atvėrė virtualias duris Vokietijos ir Austrijos klientams.

Vokietijos rinka – vienas svarbiausių plėtros žingsnių šiai el. grožio ir parfumerijos parduotuvei. Šiuo metu „AmazingSales.com“ veikia jau šešiose Europos šalyse.

„Mūsų vizija – tapti didžiausia pasaulyje grožio prekes pardavinėjančia elektronine parduotuve, kurioje grožio prekės siūlomos palankiausiomis kainomis. Iki šiol aktyviai prekiavome keturiose Europos šalyse - Prancūzijoje, Belgijoje, Nyderlanduose ir Lietuvoje, o sulaukę pasisekimo nusprendėme įžengti į Vokietiją ir Austriją. Turėdami platų tinklą galime pirkti prekes iš viso pasaulio dideliais kiekiais, ir todėl mūsų klientai jas įsigyja pačiomis geriausiomis kainomis“,– sakė „AmazingSales.com“ prekės ženklo vadovas Ulfas Melzeris.

 Šiuo metu elektroninėse „AmazingSales.com“ parduotuvėse siūloma daugiau nei 500 populiarių kvepalų ir kosmetikos prekių ženklų rūšių. Čia jų kainos iki 50 proc. mažesnės nei paprastose parduotuvėse, o nuolaidos siekia net 75 proc. Be to, kas mėnesį vyksta „Mėnulio pilnaties“ akcija (kiekvieną pirmą mėnulio pilnaties dieną ir naktį), kurios metu itin patraukliomis kainomis vyksta išpardavimai.

„Sutinkame, kad kaina – svarbiausia paskata pirkti, tačiau taip pat garantuojame, kad mūsų klientai gauna tik aukštos kokybės prekes. Be to, „AmazingSales.com“ laikosi aukštos klientų aptarnavimo kokybės principo. Siekdami užtikrinti, kad galėsime laiku pristatyti itin kokybiškus produktus, dirbame tik su patikimais tiekėjais ir krovinių pervežimo kompanijomis“, – teigia U. Melzeris.

Bendrovė naudojasi standartinėmis duomenų apsaugos sistemomis: saugų duomenų perdavimą užtikrina SSL  serfitikatas, pirkėjai turi galimybę saugiai sumokėti už pasirinktas prekes.

„Dar vienas „AmazingSales.com“ tikslas – kovoti už saugų ir patikimą internetą. Dėl šios priežasties kiekvienoje šalyje siekiame tapti elektroninių parduotuvių asociacijų nariais“, – sako U. Melzeris.

Bendrovė „AmazingSales.com“ buvo įkurta 2009 m. rugpjūčio mėnesį, tačiau jos komanda turi daugiau nei 18 metų sėkmingo darbo patirties didmeninės prekybos ir tradicinių grožio prekių parduotuvių versle.


Šiame straipsnyje: e prekyba

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių