A.Lukašenka „cenzūriniu“ įsaku pirmą kartą išjungė tinklapį

Baltarusijoje pirmą kartą išjungtas tinklalapis vykdant interneto valstybinio reguliavimo įsaką, rašo įtakingas Rusijos dienraštis "Kommersant".

Laikraščio "Vitebskij kurjer" tinklalapis nebuvo oficialiai įregistruotas pagal reikalavimus, nurodytus minėtame įsake, todėl antradienį, liepos 6 dieną, jis nutraukė darbą.

Cenzūriniu pramintas įsakas įpareigoja visus Baltarusijos naujienų leidinius iki liepos 1 dienos pereiti privalomą valstybinę registraciją. "Vitebskij kurjer" atsisakė atlikti šią procedūrą ir nepadavė atitinkamos paraiškos. Leidinio darbuotojų nuomone, įsaku mėginama kontroliuoti žiniasklaidos priemonių turinį.

Tinklalapį išjungė valstybinė interneto paslaugų teikėja "Beltelekom". Pasak leidinio atstovo, "Beltelekom" priėmė sprendimą išjungti interneto tinklalapį, remdamasi komisijoje gautu laišku. Kas atsiuntė šį laišką ir kas jame rašoma, nepranešama.

Baltarusijos prezidento Aleksandro Lukašenkos įsakas dėl priemonių tobulinti interneto tinklo nacionalinio segmento naudojimą buvo pasirašytas 2010 metų vasaryje. Didžioji dalis jo nuostatų įsigaliojo nuo liepos 1 dienos.


Šiame straipsnyje: Lukašenkacenzūra

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių