Kaip moteriai sulaukti šimtojo gimtadienio?

Nors amžino gyvenimo eliksyras dar neišrastas, yra žemiškų būdų pailginti savo gyvenimą. Keletas trumpų procedūrų gali prisidėti prie jūsų geros išvaizdos, jaunatviškos savijautos ir puikios sveikatos.

Šimtmečio sulaukę asmenys yra tarp greičiausiai augančios amžiaus grupės išsivysčiusiose šalyse. Tikimasi, kad iki 2050 metų pasaulyje bus 4 milijonai šimtamečių gyventojų, rašo msn.com.

Ką reikėtų daryti, kad ir jūs pūstumėte šimtą žvakučių ant gimtadieninio torto?

Kartą per dieną

Valykitės dantis

Bakterija, kuri dauginasi tarp dantų ir gali sukelti infekciją, didina riziką susirgti širdies ligomis net 72 proc. Dantis patariama valytis du kartus per dieną po dvi minutes.

Prailginate gyvenimą: 6,4 metais

Gerkite multivitaminus

Moterų, vartojančių multivitaminus, chromosomos, atsakingos už senėjimą, mažiau keičiasi. Mokslo tyrimais įrodyta, kad multivitaminų naudojimas atideda senėjimo procesą.

Kartą per savaitę

Pasisverkite

JAV moksliniais tyrimais įrodyta, kad nuo viršsvorio kenčiančios moterys praranda apie aštuonerius metus savo gyvenimo. Kassavaitinis svorio tikrinimas gali padėti kontroliuoti savo svorį. Jei pamatote, kad jis auga, pasirūpinkite jo atsikratymu.

5 kartus per savaitę

Valgykite riešutus

Žmonės, kurie riešutus valgo 5 kartus per savaitę, gyvena ilgiau nei tie, kurie riešutus kramsnoja nereguliariai. Tačiau būkite atsargūs – riešutuose ypač daug kalorijų.

Prailginate gyvenimą: 2 metais

Minkite pedalus

Įrodyta, kad moterų, kurios 5 dienas per savaitę nors valandą mina dviratį, fizinė ištvermė ir būsena 20 metų jaunesnė nei nesportuojančių kolegių. Reguliarus sportavimas taip pat gali padėti išvengti „smegenų sausėjimo“, nes judant gerinama kraujotaka, o kartu ir kraujo patekimas į smegenis.

Kas dieną

Praktikuokite „Hara Hachi Bu“

Japonai ilgesniu gyvenimu gali džiaugtis ne tik dėl savo genų, bet ir dėl gyvenimo būdo. Vienas iš gyvenimą ilginančių faktorių „Hara Hachi Bu“, kuris liepia stalą palikti, kai esi 80 proc. prisisotinęs.

Prailginate gyvenimą: 6 metais

Pakankamai, bet ne per daug miegokite

Mokslininkai nustatė, kad žmonės, kurie miega 6-9 valandas, gyvenima ilgiau.

Turėkite draugų

Australų mokslininkai įrodė, kad žmonės, turintys daugiau draugų, gyvena ilgiau nei vienišiai. Įdomu tai, kad šeimos ar vaikų turėjimas gyvenimo ilgiui įtakos nedaro.

Prailginate gyvenimą: 3-4 metais

Kas metus

Pasidarykite mamogramą

Jei moterys pasitikrintų savo krūtines kas metus, jos sumažintų riziką mirti nuo krūties vėžio 20 proc.

Kas 5 metus

Pasitikrinkite cholesterolio kiekį

Širdžių ligos – viena iš pavojingiausių ligų, pareikalaujančių žmonių gyvybių. Ypač svarbu prižiūrėti savo cholesterolio kiekį kas penkerius metus.

Prailginate gyvenimą: 6.3 metai (jei mažinamas cholesterolio kiekis)

Nors amžino gyvenimo eliksyras dar neišrastas, yra žemiškų būdų pailginti savo gyvenimą. Keletas trumpų procedūrų gali prisidėti prie jūsų geros išvaizdos, jaunatviškos savijautos ir puikios sveikatos.

Šimtmečio sulaukę asmenys yra tarp greičiausiai augančios amžiaus grupės išsivysčiusiose šalyse. Tikimasi, kad iki 2050 metų pasaulyje bus 4 milijonai šimtamečių gyventojų, rašo msn.com.

Ką reikėtų daryti, kad ir jūs pūstumėte šimtą žvakučių ant gimtadieninio torto?

Kartą per dieną

Valykitės dantis

Bakterija, kuri dauginasi tarp dantų ir gali sukelti infekciją, didina riziką susirgti širdies ligomis net 72 proc. Dantis patariama valytis du kartus per dieną po dvi minutes.

Prailginate gyvenimą: 6,4 metais

Gerkite multivitaminus

Moterų, vartojančių multivitaminus, chromosomos, atsakingos už senėjimą, mažiau keičiasi. Mokslo tyrimais įrodyta, kad multivitaminų naudojimas atideda senėjimo procesą.

Kartą per savaitę

Pasisverkite

JAV moksliniais tyrimais įrodyta, kad nuo viršsvorio kenčiančios moterys praranda apie aštuonerius metus savo gyvenimo. Kassavaitinis svorio tikrinimas gali padėti kontroliuoti savo svorį. Jei pamatote, kad jis auga, pasirūpinkite jo atsikratymu.

5 kartus per savaitę

Valgykite riešutus

Žmonės, kurie riešutus valgo 5 kartus per savaitę, gyvena ilgiau nei tie, kurie riešutus kramsnoja nereguliariai. Tačiau būkite atsargūs – riešutuose ypač daug kalorijų.

Prailginate gyvenimą: 2 metais

Minkite pedalus

Įrodyta, kad moterų, kurios 5 dienas per savaitę nors valandą mina dviratį, fizinė ištvermė ir būsena 20 metų jaunesnė nei nesportuojančių kolegių. Reguliarus sportavimas taip pat gali padėti išvengti „smegenų sausėjimo“, nes judant gerinama kraujotaka, o kartu ir kraujo patekimas į smegenis.

Kas dieną

Praktikuokite „Hara Hachi Bu“

Japonai ilgesniu gyvenimu gali džiaugtis ne tik dėl savo genų, bet ir dėl gyvenimo būdo. Vienas iš gyvenimą ilginančių faktorių „Hara Hachi Bu“, kuris liepia stalą palikti, kai esi 80 proc. prisisotinęs.

Prailginate gyvenimą: 6 metais

Pakankamai, bet ne per daug miegokite

Mokslininkai nustatė, kad žmonės, kurie miega 6-9 valandas, gyvenima ilgiau.

Turėkite draugų

Australų mokslininkai įrodė, kad žmonės, turintys daugiau draugų, gyvena ilgiau nei vienišiai. Įdomu tai, kad šeimos ar vaikų turėjimas gyvenimo ilgiui įtakos nedaro.

Prailginate gyvenimą: 3-4 metais

Kas metus

Pasidarykite mamogramą

Jei moterys pasitikrintų savo krūtines kas metus, jos sumažintų riziką mirti nuo krūties vėžio 20 proc.

Kas 5 metus

Pasitikrinkite cholesterolio kiekį

Širdžių ligos – viena iš pavojingiausių ligų, pareikalaujančių žmonių gyvybių. Ypač svarbu prižiūrėti savo cholesterolio kiekį kas penkerius metus.

Prailginate gyvenimą: 6.3 metai (jei mažinamas cholesterolio kiekis)



NAUJAUSI KOMENTARAI

neduok dieve

neduok dieve portretas
sulaukti tokio amžiaus..kam esi reikalingas..kančia sau,artimiesiems

Aciu

Aciu portretas
Patarimai gerai. Bet viskas priklauso kiek tau uzprogramuota gyventi .

60-metis

60-metis portretas
O tikro vyro pats puikiausias gyvenimas prasideda nuo 60 metu. Budamas 40 metis to net neitariau.
VISI KOMENTARAI 4
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių