Greitasis maistas verčia mažiau taupyti

Atrodytų, kad valgydami greito maisto užkandinėse žmonės sutaupo ir pinigų, ir laiko. Tačiau Toronto universiteto tyrėjai tvirtina priešingai - net greito maisto vaizdinys verčia žmones skubėti ir nekantrauti.

„Greitas maistas atstovauja kultūrą, susijusią su efektyviu laiko panaudojimu. Žmogus verčiamas skubėti net ir tada, kai laiko turi pakankamai“, - sako vienas tyrimo autorių Chen-Bo Zhong. Greito maisto kultūra formuoja ir kitus įpročius: renkantis laiką taupančius produktus vartotojas mažiau sutaupo pinigų.

Tyrimo metu buvo atliktas eksperimentas, kurio metu kompiuterio ekrane kelias milisekundes pasirodė greito maisto simbolis. Jis pasirodė tokį trumpą laiką, kad eksperimento dalyviai sąmoningai negalėjo jo atskirti. Mokslininkai pastebėjo, kad nesąmoningai tai privertė eksperimento dalyvius skaityti greičiau lyginant su kontroline grupe, nors užduoties atlikimo laikas nebuvo ribojamas.

Kito eksperimento metu žmonės, kurie atsiminė užkandžiavimą greito maisto restoranuose, prisipažino, jog renkasi laiką taupančius produktus, tokius kaip šampūnas ir balzamas du viename. Dar viename eksperimente dalyviai matė greito maisto logotipus: tyrimo dalyviai buvo linkę labiau rinktis mažą mokėjimą iš karto nei didesnę pinigų sumą ateityje, kurios reikėtų palaukti.


Šiame straipsnyje: mėsainisgreitas maistas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių