- Londono žinių inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mokslininkai nustatė, kad vyrams labiau patinka moterys be makiažo. Kas penktas Didžiojoje Britanijoje ir Jungtinėse Valstijose surengtoje apklausoje dalyvavęs vyras sakė, jog jam maloniau žiūrėti į moterį su natūralių atspalvių makiažu, o kas dešimtas tvirtino, kad jam patinka visai nepasidažiusios moterys.
Į juodąjį sąrašą vyrai įtraukė priklijuojamas blakstienas, ryškių spalvų lūpdažius, tamsius lūpų pieštukus, ryškiai mėlynus akių šešėlius ir storą skystos pudros sluoksnį.
O štai vokiečiams, atvirkščiai, patinka, kad jų draugės ir žmonos gausiai naudoja dekoratyvinę kosmetiką. Reikalas tas, jog kas penktas vokietis per dieną sugaišta pusvalandį savo kūno ir veido priežiūrai, o tai daugiau nei vidutinė statistinė vokietė. Be to, 12 proc. vokiečių naudoja maskuojamąsias odos priemones ir pudrą, o 3 proc. – lūpų dažus ir kitokią dekoratyvinę kosmetiką.
Mokslininkai taip pat išsiaiškino, kad dauguma moterų neįsivaizduoja savo gyvenimo be kosmetikos. Be to, 15 proc. moterų negalėtų išeiti į gatvę nepasidažiusios, o 30 proc. pareiškė niekada nesirodančios savo mylimiesiems be makiažo.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Makiažo tendencijos – nuo švytinčios vėjavaikės iki lemtingos Kleopatros
Grožio kūrėją Aną Kaminskienę dabar labiausiai puošia motinystės laimė. "Jau užmigo", – duoda žinią septynių savaičių Beno mama, kad galime pasikalbėti. ...
-
Kas yra micelinis vanduo ir kaip jį naudoti?
Dauguma moterų nuolat ieško idealios kosmetikos priemonės demakiažui. Tokios, kuri nedirgina odos, jos nesutraukia ir yra švelni. ...
-
Į vasarą – madingais batais1
Nusipirkti madingus batus didelės išminties nereikia, nes vienu metu madinga būna kelių skirtingų tipų avalynė. "Svarbiausia ne aklai vaikytis mados, bet išsirinkti tuos batus, kurie labiausiai atitinka tavo stilių ir gyvenimo būdą&...
-
L. Larionova ir E. Rainys pristatė naujas kolekcijas1
Šeštadienio vakarą sostinės menų fabrike "Loftas" dizainerių duetas Lilija Larionova ir Egidijus Rainys pristatė 2018-2019 metų rudens ir žiemos kolekcijas. ...
-
Per laimingas moteris – gražesnio pasaulio link
Kaunietė Ieva Ąžuolaitytė-Staneikienė tikina neplanavusi gyvenimo susieti su papuošalų kūrimu. Tačiau šiandien jos darbas, saviraiška ir netgi filosofija – išskirtinio prekės ženklo "Cacka Pacacka" aksesuar...
-
„KOKO“ erdvėje – nauja Latvijos dizainerės K. Gutmane kolekcija
Kauno senamiestyje įsikūrusi ir konceptualius europinius mados prekių ženklus atstovaujanti mados erdvė „KOKO“ lojaliausias klientes pakvietė susipažinti su nauja, šiltajam sezonui skirta dizainerės iš Latvijos Keta Gutmane ko...
-
P. Valentaitė: pavasarį laukia pasikeitimai ne tik stiliuje, bet ir karjeroje2
Žinomai jaunosios kartos atlikėjai ir dvejus metus iš eilės „Eurovizijos“ konkurso finalininkei Paulai Valentaitei – ypatingas laikotarpis. Artėjanti pilnametystė, popsceną sudrebinsiančios naujos dainos ruošimas rodo api...
-
Pristatyta išskirtinė K. Kruopienytės ir „Audimo“ atostogų kolekcija moterims
Antradienio vakarą į Dailininkų sąjungos galeriją Vilniuje pasveikinti dizainerės Kristinos Kruopienytės su naujos kolekcijos pristatymu rinkosi mados atstovai ir garsūs žmonės. Vasaros nuotaikos renginyje atgijo urbanistinio miesto fone. Naujausia d...
-
Išleistuvių stilius: pirmoje vietoje – natūralumas3
„Genialumas slypi paprastume“, – pristatydama naujausias išleistuvių šventei skirtas šukuosenų tendencijas sakė vienos grožio mokyklos vadovė Rūta Zenkovienė. ...
-
Ausų mankšta – efektyvus būdas stangrinti veido odą3
Pirmąją savo knygą „Veido revoliucija“ išleidusi veido mankštos trenerė Viktorija Baltramiejūnienė tikina, kad per 3–3,5 val. perskaitę knygą skaitytojai jau gali pradėti praktikuoti tai, ką išmoko. ...