Žurnalistės Ž. Kropaitės sesers kolekcijoje sužibo I. Prudnikovaitė-Pitrėnė

  • Teksto dydis:

„Aš visada palaikau moteris kūrėjas. O ypač smagu, kai moterys kuria moterims“, – sakė operos solistė Ieva Prudnikovaitė-Pitrėnė, tapusi lietuviško prekės ženklo „Laud Clothing“ kolekcijos pristatymo kviestine žvaigžde.

Mados renginys vyko ką tik duris atvėrusio verslo centro „Green Hall 2“ modernaus interjero restorane. Į vakarą I. Prudnikovaitę-Pitrėnę atlydėjo vyras, žymus dirigentas Modestas Pitrėnas su dukrele Veronika. Operos solistė šypsodamasi sakė, kad kiekvieną dieną jai priimtiniausias minimalistinis aprangos stilius, retsykiais netgi su lengvo chuliganizmo prieskoniais, rašoma pranešime spaudai.

Renginį vedė vienos iš prekės ženklo įkūrėjų, dizainerės Augustės Kropaitės sesuo, televizijos žurnalistė Živilė Kropaitė bei asmeninis moterų treneris, televizijos projekto „Lietuvos balsas“ dalyvis Martas Kalendra, atidaręs renginį su rokenrolo karaliaus E. Presley daina. Į renginį atvyko politikas Žilvinas Šilgalis su žmona Kristina, dizainerė Milda Bordeaux su draugu, verslo konsultantu Samu Bhaskaru, vairuojančių moterų asociacijos prezidentė Asta Jonušienė, mados tinklaraštininkė Mažena Gorelova-Absentta, grupės „Vyšnios“ narės Aistė Karanauskytė ir Agnė Jarmalavičiūtė, keliautojas ir verslo konsultantas Darius Radkevičius su žmona Natali ir kt.

Renginio vedėja, televizijos žurnalistė Ž. Kropaitė prisipažino, kad sesuo specialiai jai yra sukūrusi keletą suknelių. „Beje, paauglystėje Augustė slapta rengdavosi mano sukneles. Iš spintos pasiimdavo netgi naujas, su etiketėmis suknytes, ir eidavo į mokyklą, nes savosios jai greitai spėdavo pabosti. Tad dabar jai priklausytų sukurti man kuo daugiau drabužių ir taip atlyginti praeityhe patirtą žalą“, – šypsodamasi apie jaunesnės sesės Augustės kūrybingas išdaigas pasakojo Ž. Kropaitė.

Kuriamų drabužių stilistika – minimalistinė, moderni, turinti geometrinių motyvų. Būdingi aiškūs siluetai, ryškios spalvos bei formos.

„Laud Clothing“ kolekciją, skambant DJ Miko ritmams, demonstravo ne tik operos solistė I. Prudnikovaitė-Pitrėnė, bet ir aktorė Rita Žliobaitė, grupės „Okata” narės Justė Kraujelytė ir Kristina Mažeikaitė, didžėja Roberta Kazlauskaitė, stilistė bei tinklaraštininkė Violeta Krasovska ir kt. Vakaro pabaigoje prie modelių prisijungė ir M. Kalendra, demonstravęs nuotaikingą švytinčią sidabro spalvos striukę. Modeliams makiažą kūrė „Makeup Secrets“ akademijos meistrai.

Prie kolekcijos buvo priderinti spalvingi „Jai Kudo“ akiniai. Kaip sakė stilistė ir mados tinklaraščio „Stilius ir Miestas“ viena įkūrėjų Dovilė Kavaliauskienė, “Stilingi akiniai gali tapti ryškiu asmenybę atspindinčiu akcentu. Tinkamai parinkti akiniai praturtina modernaus miestiečio įvaizdį“.

Prekės ženklo kuriamų drabužių stilistika – minimalistinė, moderni, turinti geometrinių motyvų. Būdingi aiškūs siluetai, ryškios spalvos bei formos. Nebijoma blizgių audinių, netradicinių formų, kaip, kad kvadratinės ar visiškai apvalios formos rankinės. Tačiau svarbiausia kūrėjoms, jog jos pristato tai, ką mėgsta bei nešioja pačios, ir kas suteikia pozityvumo. „Trumpai tariant, tai – drabužiai su ūpu, – sakė šio prekinio ženklo įkūrėjos A. Kropaitė ir Monika Kaušylė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai
    Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai

    Mokyklos išleistuvės – nepaprastai džiugi ir jaudinanti akimirka. Tačiau artėjant šiai dienai daugelį merginų kamuoja tas pats klausimas, kuo pasipuošti šia ypatinga proga. Taigi kaip neapkartinti šios gražios &s...

  • Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis
    Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis

    Elegantiški gundantys siluetai, oru plevenantys audiniai, dekoruoti ažūriniais nėriniais bei preciziškais rankų darbo siuvinėjimais... Kokia gi moteris nenorėtų pasipuošti prabangia dizainerės Modestos Šukės suknele, kuri n...

    7
  • Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?
    Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?

    Netylant diskusijoms dėl į Lietuvą vežamų vakarietiškų produktų kokybės, vartotojai ima atsargiau vertinti ir kosmetikos gaminius. ...

  • Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų
    Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų

    Garsiosios atlikėjos Monikos Pundziūtės – Monique nepastebėti neįmanoma tiek scenoje, tiek gatvėje – ji visus nustelbia išskirtiniu stiliumi: ryškiaspalviais plaukais ar aukštomis platformomis. Artėjant vasaros sezo...

    3
  • Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui
    Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui

    Svarbiausias makiažo tikslas – išryškinti merginos ar moters grožį, tačiau kosmetikos specialistai pastebi, kad jaunos merginos makiažu gana dažnai save be reikalo pasendina, o brandžios moterys nežino kaip pasidažyti, neišr...

  • Populiarūs mados tinklai atsisako moherio
    Populiarūs mados tinklai atsisako moherio

    Tarptautiniai mados tinklai - H&M, „Zara“ ir „Gap“ - atsisako moherio. Taip jie reaguoja į gyvūnų teisių organizacijos PETA vaizdo įrašą, kuriame nufilmuota, kaip kankinamos angoros ožkos. Įrašas darytas fermoj...

    8
  • Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas
    Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas

    Radote puikią suknelę. Nusilakavote nagus šių metų madingiausia ultravioletine spalva, tad dabar Jums reikalingos tik stilingos basutės, padėsiančios užkariauti gatves ryškiu stiliumi. ...

    2
  • Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba
    Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba

    Pastaraisiais metais daugybė vyrų vėl ėmė auginti barzdas, o tam, kad jos gerai atrodytų, reikia kvalifikuotų specialistų, pranešime spaudai sako barzdaskutys Tomas Chapmanas iš Didžiosios Britanijos. ...

    10
  • Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą
    Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą

    Stereotipai visuomenėje kažkada suformavo rimtą nuostatą, kad odos priežiūros, kosmetikos priemonės skirtos tik moterims. Netiesa. Tokios priemonės kaip veido ir rankų kremai, šampūnas ar prausiklis – produktai, be kurių kasdieną sunki...

    2
  • Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė
    Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė

    Austras Arthuras Arbesseris yra naujausia dizaino žvaigždė, sužibusi Milano mados scenoje. Prieš sukurdamas savo prekės ženklą, 34-erių dizaineris dirbo „Armani“ mados namams. Milano mados savaitėje jis pristatė savo naujausią kol...

Daugiau straipsnių