Tarptautinė paroda suburs grožio ir mados entuziastus

Gydytoja dermatologė-trichologė Gitana Šabūnienė pristatys galvos ypatumus ir plauko sandarą, anatominius bei fiziologinius ypatumus, plauko augimo fazes ir jų įvertinimą, dažniausiai sutinkamas galvos odos ir plaukų slinkimo problemas, priežastis ir sprendimo būdus.

Seminaro metu gydytoja parodys praktines demonstracijas.

"Saphira" plaukų kosmetikos technologė ir meistrė Rūta Zenkovienė atliks šviesiaplaukės dažymą ir mineralinį plaukų tiesinimą.

Grožio oazėje laukiami ir stipriosios lyties atstovai. Tik įėjusius į parodą lankytojus pasitiks dvi mini scenos: viena, skirta vyrams, kita – moterims.

Pirmojoje scenoje penktadienį 15 val. vyks "Barber shop" demonstracinis vyrų kirpimas su "Wahl PRO" mašinėlėmis. Šeštadienį planuojami du demonstraciniai kirpimai: 12 ir 15 val.

Visas parodos dienas specialistai su malonumu gražins lankytojus, kirpdami barzdas ir plaukus vyrų zonoje. Kirpimus atliks klaipėdietis Paulius Venckus ir Laura Zaleckienė iš Tauragės.

Antrojoje scenoje įsikurs veido priežiūros specialistai. Provanso stiliaus zonoje vyks veido odos būklės konsultacijos, bus atliekamos veido kaukių demonstracijos. Visas parodos dienas moteris lepins "Casmara" veido priežiūros procedūromis bei konsultuos visais odos priežiūros klausimais.

Siekis – stiprinti verslą

Šiųmetė paroda "Grožis 2017" nustebins ne tik seminarų industrijos profesionalams gausa. Nepamirštas bus ir verslas.

Snieguolė Kerpienė skaitys seminarą apie mados ir verslo marketingą, o jame pateikta informacija parvers ne tik verslą vystantiems, bet ir viskuo besidomintiems žmonėms.

S.Kerpienė atskleis dešimt sėkmingų rinkodaros strategijų – kodėl svarbu išmanyti rinkodarą, kuo ji gali būti naudinga smulkiajam verslui, kiek naudos suteikia grožio industrijai. Taip pat pateiks dažniausiai pasitaikančių klaidų analizę: kai verslo tikslai – "žiūrėsim, kaip seksis...", kai vardas yra "nei šioks, nei toks", kai bandoma įtikti visiems, kai nėra konceptualios idėjos ir niekas nežino, kas esi.

"Kaip rinkodaros specialistė aš nesilaikau vadovėlinių tiesų. Esu verslo realistė, nes mano pačios daugiau nei 20-ies metų verslo praktika mane grūdino, bandydama ir sėkmėmis, ir nusivylimais, todėl savo konsultacinėje praktikoje nekalbu vien tik apie optimizmą ir pozityvą. Nevynioju į vatą tiesų – verslas išties reikalauja daug pastangų. Mano mėgstamiausia frazė. "Peržengęs savo komforto zoną žmogus arba "paskęsta" arba sužino, kad "puikiai moka plaukti", – teigė S.Kerpienė.

Visos parodos metu jos dalyviai pristatys karščiausias grožio ir stiliaus naujienas, teiks konsultacijas, taikys išskirtines nuolaidas tik parodos lankytojams.

Dar daugiau praktiškų patarimų ir seminarų įvairiomis tematikomis jau netrukus, tryliktoje grožio ir stiliaus fiestoje spalio 13–15 d. Naujausią informaciją apie renginį galima sekti nuolat pildomoje "Facebook" parodos paskyroje www.facebook.com/PARODOS-KLAIPĖDOJE. Internetinė svetainė: www.expo-vakarai.lt.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių