Raudonojo kilimo paslaptys: kaip ir kodėl puošiasi žvaigždės?

  • Teksto dydis:

Visai neseniai įvykus „Auksinių gaublių“ apdovanojimams, pokalbius apie kiną šįkart ir vėl užgožė pokalbiai apie ceremonijos svečių stilių. Kadangi garsenybių įvaizdį ant raudonojo kilimo pastebi ne tik žiniasklaida, bet ir socialinių tinklų vartotojai, prekių ženklams puošti aktorius savo kūriniais yra sumani marketingo strategija.

Vos per vieną naktį įžymybių dėvimi kūriniai gali išpopuliarinti ne tik jaunus dizainerius, tačiau ir žinomi prekių ženklai gali pasigirti staigiai išaugusiais elektroniniais pardavimais. Prabangaus garsenybių įvaizdžio ypatumus atskleidžia gemologė ir deimantų namų įkūrėja Dana Ribas.

Kadangi konkurencija tarp stilistų vis didėja, o mados industrija plečiasi, norint būti matomu reikia imtis išskirtinių priemonių. „Vis dažniau dizaineriai moka garsenybėms už tai, kad jos puoštųsi jų kūryba. Ypač, jei tai – renginio vedėjas ar nominacijos pranešėjas. Ant raudonojo kilimo žengiančios žvaigždės pasirašo sutartis, kurios įpareigoja tam tikrą skaičių kartų žurnalistams paminėti, kokius papuošalus jos dėvi“, – paslaptį atskleidžia Tel Avivo deimantų biržos narė. Sumokėti įžymybėms už tam tikro papuošalo dėvėjimą yra pigiau negu jį tiesiog padovanoti, kadangi jo vertė dažnai būna labai įspūdinga. Tokia įspūdinga, kad įsižiūrėjus galima pastebėti - garsią aktorę ant raudonojo kilimo lydi ne vien tik antra pusė, bet ir diskretiški apsaugos darbuotojai, rašoma pranešime spaudai.

Įvairūs aksesuarai yra dažniau prieinama prekė paprastiems mados vartotojams ir dizaineriams atneša didesnį pelną nei aukštosios mados drabužiai, kurie įprastai būna vienetiniai, kuriami nebūtinai dėl pardavimų, bet tam, kad atkreiptų dėmesį.

„Nors pirmiausiai dėmesį patraukia tviskanti suknelė, juvelyrikos matomumas yra ne ką mažiau svarbus. Įvairūs aksesuarai yra dažniau prieinama prekė paprastiems mados vartotojams ir dizaineriams atneša didesnį pelną nei aukštosios mados drabužiai, kurie įprastai būna vienetiniai, kuriami nebūtinai dėl pardavimų, bet tam, kad atkreiptų dėmesį”, – pasakoja deimantų ekspertė D. Ribas.

Įdomu tai, kad juvelyrikos kūrėjai labiausiai nori moteris puošti arčiau veido dėvimais papuošalais. Būtent auskarai arba vėriniai vertinami brangiausiai, nes jie geriausiai matomi spaudoje pasirodančiose nuotraukose. Mažesnėmis kainomis įvertinami dėvimi žiedai ar apyrankės.

D. Ribas atskleidžia, kad vis tik pasiūlymų puoštis išskirtinėmis brangenybėmis sulaukia tik aukščiausio lygio žvaigždės. Nesulaukę tokio pasiūlymo –prabangius papuošalus nuomojasi. D. Ribas sako, kad papuošalų nuoma – ir lietuvėms nesvetima paslauga. „Prieš ypatingus vakarėlius ir pas mus į saloną išsinuomoti papuošalų užsuka kai kurios Lietuvos pramogų pasaulio žvaigždės. Tiems, kas slapčia spėliojo, iš kur pas jas tiek papuošalų, štai jums ir atsakymas“, – pasakojo „The Factory Diamonds and Jewellery by Ribas“ įkūrėja.

Įžymybių pasirodymai dėvint tam tikrus aksesuarus yra ne tik prekės ženklo įvaizdžio formavimas ar pardavimų skatinimas. D. Ribas teigia, kad didžiosioms juvelyrikos bendrovėms raudonasis kilimas yra proga pademonstruoti savo naujausias kolekcijas. Dažnai garsenybės dėvi papuošalus, kurių dar net negalima įsigyti. Jos gauna progą pirmosios pasaulyje pasipuošti naujausios mados tendencijomis išsiskiriančiais aksesuarais.

„Reikia nepamiršti, kad garsenybėms siūlomi įspūdingi papuošalai didina ir pačios asmenybės žinomumą, nes tai suteikia didesnį šansą pakliūti į žiniasklaidos akiratį. Jeigu žvaigždė renginyje niekuo neišsiskyrė arba nelaimėjo jokio apdovanojimo, žurnalistams ji gali būti įdomi bent jau dėl pasirinkto įvaizdžio. Ir tai dažnai būna ne pačios garsenybės nuopelnas, o stilistų, juvelyrikos arba mados kūrėjų. O juk stilingiausia vakaro viešnia pavadinta aktorė gali tikėtis ir dar pelningesnių bendradarbiavimo su garsiausiais mados namais pasiūlymų“, – teigia deimantų ekspertė D. Ribas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vardukas

Vardukas portretas
Gedulas ten pas juos...
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai
    Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai

    Mokyklos išleistuvės – nepaprastai džiugi ir jaudinanti akimirka. Tačiau artėjant šiai dienai daugelį merginų kamuoja tas pats klausimas, kuo pasipuošti šia ypatinga proga. Taigi kaip neapkartinti šios gražios &s...

  • Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis
    Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis

    Elegantiški gundantys siluetai, oru plevenantys audiniai, dekoruoti ažūriniais nėriniais bei preciziškais rankų darbo siuvinėjimais... Kokia gi moteris nenorėtų pasipuošti prabangia dizainerės Modestos Šukės suknele, kuri n...

    7
  • Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?
    Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?

    Netylant diskusijoms dėl į Lietuvą vežamų vakarietiškų produktų kokybės, vartotojai ima atsargiau vertinti ir kosmetikos gaminius. ...

  • Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų
    Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų

    Garsiosios atlikėjos Monikos Pundziūtės – Monique nepastebėti neįmanoma tiek scenoje, tiek gatvėje – ji visus nustelbia išskirtiniu stiliumi: ryškiaspalviais plaukais ar aukštomis platformomis. Artėjant vasaros sezo...

    2
  • Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui
    Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui

    Svarbiausias makiažo tikslas – išryškinti merginos ar moters grožį, tačiau kosmetikos specialistai pastebi, kad jaunos merginos makiažu gana dažnai save be reikalo pasendina, o brandžios moterys nežino kaip pasidažyti, neišr...

  • Populiarūs mados tinklai atsisako moherio
    Populiarūs mados tinklai atsisako moherio

    Tarptautiniai mados tinklai - H&M, „Zara“ ir „Gap“ - atsisako moherio. Taip jie reaguoja į gyvūnų teisių organizacijos PETA vaizdo įrašą, kuriame nufilmuota, kaip kankinamos angoros ožkos. Įrašas darytas fermoj...

    4
  • Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas
    Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas

    Radote puikią suknelę. Nusilakavote nagus šių metų madingiausia ultravioletine spalva, tad dabar Jums reikalingos tik stilingos basutės, padėsiančios užkariauti gatves ryškiu stiliumi. ...

    2
  • Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba
    Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba

    Pastaraisiais metais daugybė vyrų vėl ėmė auginti barzdas, o tam, kad jos gerai atrodytų, reikia kvalifikuotų specialistų, pranešime spaudai sako barzdaskutys Tomas Chapmanas iš Didžiosios Britanijos. ...

    10
  • Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą
    Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą

    Stereotipai visuomenėje kažkada suformavo rimtą nuostatą, kad odos priežiūros, kosmetikos priemonės skirtos tik moterims. Netiesa. Tokios priemonės kaip veido ir rankų kremai, šampūnas ar prausiklis – produktai, be kurių kasdieną sunki...

    2
  • Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė
    Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė

    Austras Arthuras Arbesseris yra naujausia dizaino žvaigždė, sužibusi Milano mados scenoje. Prieš sukurdamas savo prekės ženklą, 34-erių dizaineris dirbo „Armani“ mados namams. Milano mados savaitėje jis pristatė savo naujausią kol...

Daugiau straipsnių