- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Dauguma gražuolę Rūtą Gajauskaitę-Krūmienę atpažįsta iš televizijos ekranų ar dėl jos įspūdingos dailiojo čiuožimo karjeros. Tačiau visai neseniai ji atrado save visiškai kitokiame amplua – ėmė kurti paplūdimiui skirtus drabužius.
Rankų darbo maudymosi kostiumėliai iškart atrado kelią į mada besidominčių merginų ir moterų širdis bei spintas, o pati Rūta džiaugiasi turinti mylimą darbą. Pasak jos, kuomet žaviesi tuo, ką darai, nesijauti, lyg dirbtum.
– Esi sportininkė, filmuojiesi populiariose televizijos reklamose. Kaip nusprendei imtis bikinių kūrimo?
– Lietuvoje tikrai būdavo sunku išsirinkti sau patinkantį bikinį, dažniausiai jų ieškodavau kelionėse po užsienį. Tad taip ir kilo mintis pačiai pradėti juos kurti.
– Ar nebijojai nesėkmės ar „paskęsti“ tarp gausybės konkurentų?
– Profesionalus sportas išugdė pasitikėjimą savimi ir tuo, ką darau, tad tikrai nebijau.
– Ar šią tavo idėją palaikė artimieji?
– Tikrai taip! Ypač palaikė mama, ji ir buvo ta, kuri padėjo pagaminti pirmąjį bikinį. Mama turi stebuklingas rankas – mezga, siuva... Ji mane to ir išmokė. Draugės juokaudamos sako, kad mano mamos rankas reikia apdrausti.
– Papasakok, kaip gimsta „VAYU“ bikiniai?
– Kūrybiniame procese man labai svarbu praktiškumas, noriu, kad dėvėdama bikinį moteris nesijaustų varžoma. Kurdama pasikliauju nuojauta. Taip pat noriu, kad bikinis suteiktų pasitikėjimo. Neretai klientės besimatuodamos išsako abejones dėl savo kūno linijų, todėl išduodama nedideles gudrybes, tikiu, kad joms padedu atsikratyti abejonių, kompleksų.
– Kokiai moteriai skirti tavo kuriami paplūdimio drabužiai?
– Bikiniai skirti kiekvienai moteriai, kuri bent kažkiek širdyje jaučiasi Amazone.
– Ką reiškia tavo prekės ženklo pavadinimas „VAYU“?
– Iš sanskrito kalbos išvertus, tai reiškia „Vėjas”.
– Kuo tavo kuriami maudymosi kostiumėliai išsiskiria iš kitų prekės ženklų?
– Kiekvienas bikinis yra autentiškas, mezgamas nėrinys ant bikinio visada yra skirtingų siūlų spalvinių gamų, tad kiekviena pirkėja gali jaustis išskirtinėi, turėdama vienintelį tokį maudymosi kostiumėlį.
– Ar neplanuoji kurti ir kitokių drabužių, pvz., suknelių, batų, rankinių?
– Siuvame kimono, o kitai vasarai turiu ir daugiau planų.
– Kaip manai, kokias didžiausias klaidas daro moterys, besirinkdamos maudymosi kostiumėlį?
– Manau, lietuvaitėms trūksta pasitikėjimo savimi. Sutinku daug gražių moterų, bet neretai jos pradeda komentuoti savo tariamus trūkumus. Mano manymu, didžiausia klaida, kad moterys renkasi per dideles kelnaites.
– Kaip pati apibūdintum savo stilių? Galbūt yra tam tikras drabužis ar aksesuaras, be kurio negalėtum įsivaizduoti savo spintos ar lagamino?
– Mano stilius yra kasdieninis (casual). Mėgstu sportinio stiliaus batelius, juos derinu prie džinsų ar džinsinio sijono, laisvas vienspalves palaidines. Negalėčiau savęs įsivaizduoti be pilko megztinio.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Makiažo tendencijos – nuo švytinčios vėjavaikės iki lemtingos Kleopatros
Grožio kūrėją Aną Kaminskienę dabar labiausiai puošia motinystės laimė. "Jau užmigo", – duoda žinią septynių savaičių Beno mama, kad galime pasikalbėti. ...
-
Kas yra micelinis vanduo ir kaip jį naudoti?1
Dauguma moterų nuolat ieško idealios kosmetikos priemonės demakiažui. Tokios, kuri nedirgina odos, jos nesutraukia ir yra švelni. ...
-
Į vasarą – madingais batais1
Nusipirkti madingus batus didelės išminties nereikia, nes vienu metu madinga būna kelių skirtingų tipų avalynė. "Svarbiausia ne aklai vaikytis mados, bet išsirinkti tuos batus, kurie labiausiai atitinka tavo stilių ir gyvenimo būdą&...
-
L. Larionova ir E. Rainys pristatė naujas kolekcijas1
Šeštadienio vakarą sostinės menų fabrike "Loftas" dizainerių duetas Lilija Larionova ir Egidijus Rainys pristatė 2018-2019 metų rudens ir žiemos kolekcijas. ...
-
Per laimingas moteris – gražesnio pasaulio link
Kaunietė Ieva Ąžuolaitytė-Staneikienė tikina neplanavusi gyvenimo susieti su papuošalų kūrimu. Tačiau šiandien jos darbas, saviraiška ir netgi filosofija – išskirtinio prekės ženklo "Cacka Pacacka" aksesuar...
-
„KOKO“ erdvėje – nauja Latvijos dizainerės K. Gutmane kolekcija
Kauno senamiestyje įsikūrusi ir konceptualius europinius mados prekių ženklus atstovaujanti mados erdvė „KOKO“ lojaliausias klientes pakvietė susipažinti su nauja, šiltajam sezonui skirta dizainerės iš Latvijos Keta Gutmane ko...
-
P. Valentaitė: pavasarį laukia pasikeitimai ne tik stiliuje, bet ir karjeroje2
Žinomai jaunosios kartos atlikėjai ir dvejus metus iš eilės „Eurovizijos“ konkurso finalininkei Paulai Valentaitei – ypatingas laikotarpis. Artėjanti pilnametystė, popsceną sudrebinsiančios naujos dainos ruošimas rodo api...
-
Pristatyta išskirtinė K. Kruopienytės ir „Audimo“ atostogų kolekcija moterims
Antradienio vakarą į Dailininkų sąjungos galeriją Vilniuje pasveikinti dizainerės Kristinos Kruopienytės su naujos kolekcijos pristatymu rinkosi mados atstovai ir garsūs žmonės. Vasaros nuotaikos renginyje atgijo urbanistinio miesto fone. Naujausia d...
-
Išleistuvių stilius: pirmoje vietoje – natūralumas3
„Genialumas slypi paprastume“, – pristatydama naujausias išleistuvių šventei skirtas šukuosenų tendencijas sakė vienos grožio mokyklos vadovė Rūta Zenkovienė. ...
-
Ausų mankšta – efektyvus būdas stangrinti veido odą3
Pirmąją savo knygą „Veido revoliucija“ išleidusi veido mankštos trenerė Viktorija Baltramiejūnienė tikina, kad per 3–3,5 val. perskaitę knygą skaitytojai jau gali pradėti praktikuoti tai, ką išmoko. ...