Pristatyta išskirtinė K. Kruopienytės ir „Audimo“ atostogų kolekcija moterims

  • Teksto dydis:

Antradienio vakarą į Dailininkų sąjungos galeriją Vilniuje pasveikinti dizainerės Kristinos Kruopienytės su naujos kolekcijos pristatymu rinkosi mados atstovai ir garsūs žmonės. Vasaros nuotaikos renginyje atgijo urbanistinio miesto fone. Naujausia dizainerės kolekcija „Art wave“ pristatyta išskirtinėmis siurrealistinėmis instaliacijomis, kuriose drabužius modeliai pademonstravo surežisuotomis akimirkomis iš vasaros atostogų. Ši kolekcija – tai pirmoji K. Kruopienytės ir aktyvaus laisvalaikio aprangos prekės ženklo „Audimas“ kolaboracija, skirta ne tik vasariškai, bet ir intelektualiai nusiteikusioms moterims.

Tobulos atostogos, pasak kolekcijos autorės, yra tuomet, kai poilsiaujama ne tik aktyviai, bet ir intelektualiai. Todėl „Art Wave“ kolekcija skirta išraiškingoms moterims, kurios atostogų metu puikiai jausis ne tik vaikštinėjant prie jūros, bet ir lankantis galerijoje.

Kolekciją sudaro lengvų medžiagų atostogų drabužiai – ilgos suknelės, lengvos tunikos, kelnės-sijonai, maudymosi kostiumėliai. Tarp jų į šio sezono madingiausiųjų sąrašą patenkančios „culottes“ stiliaus kelnės, peršviečiama „parka“ ar suknelės su asimetrinėmis draperijomis.

„Art wave“ kolekcijos įkvėpimo šaltiniu tapo autorės lankytas Cadaques miestelis Ispanijoje, kuris kadaise įkvėpė ir patį Salvadorą Dali.

„Kiekvienos kolekcijos gimimas prasideda nuo asociacijos. Visuomet stengiuosi aprėpti kuo daugiau įvairių patirčių bei malonumų (ne tik kūniškų, bet ir patrauklių akiai ar galvai), kurie vėliau tampa kūrybos varikliu. Šiuo atveju kolekciją inspiravo atsiminimai iš tobulų praeities atostogų Cadaques miestelyje. Stačių uolų nuo likusio pasaulio atskirtoje pakrantėje įkvėpimo sėmėsi daug menininkų“, − kolekciją apžvelgia dizainerė K. Kruopienytė.

Svarbiausia – funkcionalumas

Pasak autorės, kuriant kolekciją buvo svarbu ir tai, kad vasaros kelionėms skirtas garderobas tilptų į mažą lagaminą: būtų patogus ir lengvas dėvėti nuo ryto iki vakaro. Atsižvelgiant į tai, kad daugelis renkasi ne tik poilsines, bet ir aktyvias, pažintines atostogas, kurios gali prasidėti prie jūros ir baigtis šiuolaikinio meno parodoje ar kokiame mažame restoranėlyje, „Art Wave“ kolekcija yra universali ir tinkama įvairioms situacijoms.

„Prisimenu save ruošiantis atostogoms ir dėliojant tinkamus derinius: bandai sutalpinti į lagaminą ne tik patogius, bet ir puošnius drabužius, tokiu atveju visada kažkas netelpa ir kažko tenka atsisakyti. Taip kilo mintis sukurti mini atostogų garderobą, kurio dėka, nepaisant besikeičiančių situacijų, moteris galėtų jaustis ne tik gražiai, bet ir patogiai. Būtent bendradarbiavimas su „Audimu“ ir leido pasiekti šį rezultatą“, − kolekcijos idėjas apžvelgia K. Kruopienytė.

Modernūs sprendimai vasaros atostogų fone

Ne vienerius metus bendrus projektus su žymiais Lietuvos dizaineriais įgyvendinantis lietuviškas aktyvaus laisvalaikio aprangos prekės ženklas „Audimas“ pastebi, kad ši kolaboracija – išskirtinė. K. Kruopienytės kūryba išsiskiria savo konceptualumu, architektūriniais, įdomiais siluetais, kokių iki šiol dar nebuvo pristatyta platesnei auditorijai.

„K. Kruopienytės pasirinkta tema labai moderniai suskamba vasaros atostogų fone, kur karaliauja formų laisvė, ryškios spalvos ir akį traukiantys raštai. Masinės gamybos specifika šiek tiek apriboja autorius, bet kartu ir „išvalo“ drabužį nuo idėjų gausos, paryškindama tikrąją jo vertę: patogumą, medžiagų sudėtį, funkcionalumą, inovatyvumą – greitai džiūvančias medžiagas, klijuotines siūles. Šios kolekcijos išskirtinumas – lengvai tarpusavyje derinami, žaismingi drabužiai, galintys sukurti skirtingus moters įvaizdžius“, − kolekciją apžvelgia „Audimo“ prekės ženklo vykdomoji direktorė Vesta Krungolcienė.

K. Kruopienytė visuomet svajojo savo kolekcijoms sukurti autorinius marginimus, sujungti tradicines ir naujausias siuvimo technologijas bei dirbti su inovatyviomis medžiagomis. 

„Kiekviename kūrybos ir kolekcijos vystymo etape buvo labai įdomu: nauja ir nepažinta siūlių klijavimo technologija, marginimo, rašto kūrimo ypatumai. Tai, kas įprasta didesnių mastų gamyboje, buvo kaip įdomi kelionė į kitą, nepažintą šalį. Be abejo ir didžiulė patirtis. Nors „masinė“ gamyba man ne naujiena, bet „Audimo“ vystoma produkcija, skirta aktyviam laisvalaikiui, man buvo iki šiol nepažinta kryptis. „Audimo“ prekės ženklas visada buvo siejamas su aktyviu laisvalaikiu, o kalbant apie mano kolekciją, sąsajas kiek praplėsčiau ir apibūdinčiau ją ne tik kaip aktyvaus, bet ir intelektualaus  laisvalaikio atostogų kolekciją“, − kolekcijos idėjas komentuoja kūrėja.

Atostogos miesto erdvėje

Kūrėjos K. Kruopienytės pagrindine kolekcijos įvaizdžio mintimi tapęs siurrealizmas sujungė dvi skirtingas miesto ir atostogų aplinkas į vieną pristatymą urbanistinėje erdvėje. Kolekcijos pristatymo vakarą siurrealizmo nuotaikas stiprino specialiai vakarui sukurtos meninės instaliacijos, o vasariškai gaivius makiažus pagal sezono tendencijas modeliams sukūrė „Douglas“ vizažo meistrė Julija Jermakova.

„Siurrealizmą mano kolekcijoje turbūt geriausiai iliustruoja pristatymo pavyzdys, kuriame perkėliau moterį su „SUP“ banglenčių irklu į galeriją, kur ji žiūri į paveikslą. O siurrealistinės nuotaikos drabužiuose atsiskleidžia grafikos linijomis, kurios vienur nuo vėjo tarsi suplevėsuoja, kitur subanguoja ar sužaibuoja. Kitaip tariant, linijos veikia ir kaip optinės iliuzijos, kurios visada gelbėja paslepiant kai kurias detales: figūros ypatumus, medžiagos įsitempimą ar nepageidaujamą peršviečiamumą“, − kolekcijos ypatybes komentuoja dizainerė.

Anot K. Kruopienytės, bet kuri moteris atras nors vieną sau patinkantį drabužį, nes kolekcija įvairi siluetais, turtinga spalvomis, įdomi konstrukcijomis ir kuo puikiausiai derinama tarpusavyje, atrandant tiek stebinančius, išraiškingus ar subtilesnius stilistinius derinius.

Kolekcijos drabužius visose šalies „Audimas“ parduotuvėse ir internete bus galima įsigyti nuo balandžio 19 dienos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • 5 patarimai, kaip ilgiau išsaugoti plaukų spalvą po dažymo
    5 patarimai, kaip ilgiau išsaugoti plaukų spalvą po dažymo

    Norint išsaugoti plaukų spalvą dažytiems plaukams reikia skirti šiek tiek daugiau priežiūros, nesvarbu, ar būtumėte platininė blondinė, brunetė, juodaplaukė, raudonplaukė, ar net mėlynais plaukais. Pasitelkus tinkamą priežiūrą ir...

  • Mada – ne tik drabužiai, bet ir idėjos
    Mada – ne tik drabužiai, bet ir idėjos

    Stebėjusiems praėjusį savaitgalį vykusį jaunųjų dizainerių mados šou "Apkalbos" neliko abejonių, kad naujoji mados kūrėjų karta žada išties daug. Ant podiumo savo kūriniais sublizgėjo Karolina Gaščiauskaitė &ndas...

  • Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai
    Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai

    Mokyklos išleistuvės – nepaprastai džiugi ir jaudinanti akimirka. Tačiau artėjant šiai dienai daugelį merginų kamuoja tas pats klausimas, kuo pasipuošti šia ypatinga proga. Taigi kaip neapkartinti šios gražios &s...

  • Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis
    Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis

    Elegantiški gundantys siluetai, oru plevenantys audiniai, dekoruoti ažūriniais nėriniais bei preciziškais rankų darbo siuvinėjimais... Kokia gi moteris nenorėtų pasipuošti prabangia dizainerės Modestos Šukės suknele, kuri n...

    7
  • Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?
    Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?

    Netylant diskusijoms dėl į Lietuvą vežamų vakarietiškų produktų kokybės, vartotojai ima atsargiau vertinti ir kosmetikos gaminius. ...

  • Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų
    Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų

    Garsiosios atlikėjos Monikos Pundziūtės – Monique nepastebėti neįmanoma tiek scenoje, tiek gatvėje – ji visus nustelbia išskirtiniu stiliumi: ryškiaspalviais plaukais ar aukštomis platformomis. Artėjant vasaros sezo...

    3
  • Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui
    Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui

    Svarbiausias makiažo tikslas – išryškinti merginos ar moters grožį, tačiau kosmetikos specialistai pastebi, kad jaunos merginos makiažu gana dažnai save be reikalo pasendina, o brandžios moterys nežino kaip pasidažyti, neišr...

  • Populiarūs mados tinklai atsisako moherio
    Populiarūs mados tinklai atsisako moherio

    Tarptautiniai mados tinklai - H&M, „Zara“ ir „Gap“ - atsisako moherio. Taip jie reaguoja į gyvūnų teisių organizacijos PETA vaizdo įrašą, kuriame nufilmuota, kaip kankinamos angoros ožkos. Įrašas darytas fermoj...

    8
  • Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas
    Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas

    Radote puikią suknelę. Nusilakavote nagus šių metų madingiausia ultravioletine spalva, tad dabar Jums reikalingos tik stilingos basutės, padėsiančios užkariauti gatves ryškiu stiliumi. ...

    2
  • Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba
    Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba

    Pastaraisiais metais daugybė vyrų vėl ėmė auginti barzdas, o tam, kad jos gerai atrodytų, reikia kvalifikuotų specialistų, pranešime spaudai sako barzdaskutys Tomas Chapmanas iš Didžiosios Britanijos. ...

    10
Daugiau straipsnių