Mados tinklaraštininko dienoraštis: „Vogue“ kritika ir kelias į olimpą

Mados pristatymai – jų kasdienybė, o garsūs dizaineriai – artimi bičiuliai. Tačiau mados tinklaraštininkai ne visuomet išgyveno tokius gerus laikus, kaip dabar.

Dar prieš kelerius metus mados tinklaraštininkų veikla galėjo pasirodyti nerimta. Socialiniuose tinkluose nuotraukas viešinantys mados gerbėjai dalydavosi kasdienės aprangos deriniais bei patarimais, o patekti į garsiausių pasaulio mados namų kolekcijų pristatymus jie tik svajodavo. Tačiau šiandien viskas atrodo kitaip – mados kūrėjai ne tik skiria jiems vis daugiau dėmesio, bet ir nori bičiuliautis.

„Dabar pati mados pasaulio sistema yra kitokia ir mados tinklaraštininkai yra jos dalis. Neatsiejama ir labai svarbi dalis. Jie daro įtaką keldami nuotraukas į socialinius tinklus su savo komentarais, rašydami apžvalgas. Kartais jais pasitikima labiau, nei madų žurnalais. Tačiau lygiai taip pat mums, kūrėjams, jie yra atspindys žmonių, kuriems mes ir kuriame. Klausydami jų daug sužinome“, – sako kūrėjas Tommaso Aquillano.

Kiek sudėtingiau tinklaraštininkams sekasi sutarti su tradicine žiniasklaida. Mados biblija laikomas žurnalas „Vogue“ ne kartą yra kritikavęs mados tinklaraštininkus per madų savaites – neva jie dažnai renkasi ne tai, ką turėtų, o tai, ką nemokamai pasiūlo dizaineriai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių