„Mados infekcijos“ organizatoriai: laukia nuodėmės vertas penktadienis

  • Teksto dydis:

Geidžiamiausią metų spalvą kasmet skelbia „Pantone Color Institute“, bet „Mados infekcija“ nesikuklina diktuodama savo madas ir XX-ąjį festivalį pasitinka ryškiai – oranžinė kaukolė mieste švies iš tolo!

Pasitvirtinus meteorologų prognozėms, šiemet kartu su „Mados infekcija“ balandžio 13–14 dienomis pagaliau ateis pavasaris. Nors yra tikinčių, jog būtent penktadienį Adomas ir Ieva buvo išvaryti iš Rojaus, prietarais apipinta simbolinė data negąsdina – „Mados infekcijos“ organizatoriai drąsiai žada nuodėmės vertą ne tik penktadienį, bet ir visą savaitgalį, rašoma pranešime spaudai.

Festivalio vietos pakeisti negalima – „Mados infekcija“ tradiciškai okupuos Šiuolaikinio meno centro erdves, kurių transformacija akį rėš kiekvienam, o frazė „vaizdas pro rožinius akinius“ įgaus fizinį kūną.  

 neFORMATAS

„Ilgą laiką tik privilegijuotiesiems prieinamos Niujorko ir Paryžiaus madų savaitės, pradėjusios dusti nuo savo uždarumo, pernai kaip didžiausią naujieną pristatė galimybę žiūrovams įsigyti bilietus į madų šou. Organizuodami „Mados infekciją“ nuo pat pradžių konstravome kitokį modelį: kūrėme neformalią atmosferą ir buvome atviri visiems besidomintiems. Intuicija ir gerai apgalvota strategija padėjo visada būti koja priekyje. Sulaukti XX-ojo festivalio Lietuvoje – nepaprastai daug. Idėjų ir kūrybinių užmojų mums niekada netrūksta, o ekonominius iššūkius kartu su beveik nepasikeitusia komanda ir ištikimais rėmėjais įveikėme stoiškai,“ – sako festivalio idėjinė vadė Sandra Straukaitė.

Dovaną – parsipūsk!

Nerašyta „Mados infekcijos“ taisyklė – niekada nedaryti kaip pernai. Tačiau vienas dalykas nesikeičia nuo 1999-ųjų – tai dizainerio Aido Urbelio kurtas logotipas. Nors festivalio prodiuserė Renata Mikailionytė prisimena, kaip daugelis bandė įtikinti pakeisti drąsią logotipo grafiką, ilgainiui rinkodaros specialistai pripažino, jog tai vienas geriausiai atpažįstamų lietuviškų prekių ženklų. 

„Logotipas yra mūsų konstanta ir atspirties taškas. Jo išraiškingas charakteris leidžia kasmet sukurti po naują, įdomų plakatą, kuris gali tapti stilinga interjero puošmena. Liūdna matyti nykiai tuščias šiuolaikinių naujakurių interjerų sienas, kai vietoj paveikslo mieliau perkamas fotelis. Žinant, kad beveik 90 procentų lietuvių turi nuosavą būstą, kiekvienam dovanojame šių metų „Mados infekcijos“ plakatą, kurio dizainerė – Laura Grigaliūnaitė. Tegu būstas tampa namais, kuriuose menas bus toli gražu ne paskutinėje vietoje,“ – linki S. Straukaitė.

Didelės rezoliucijos plakatą nemokamai galima parsisiųsti vasario 22–24 dienomis. Plakatas visų laukia čia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai
    Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai

    Mokyklos išleistuvės – nepaprastai džiugi ir jaudinanti akimirka. Tačiau artėjant šiai dienai daugelį merginų kamuoja tas pats klausimas, kuo pasipuošti šia ypatinga proga. Taigi kaip neapkartinti šios gražios &s...

  • Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis
    Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis

    Elegantiški gundantys siluetai, oru plevenantys audiniai, dekoruoti ažūriniais nėriniais bei preciziškais rankų darbo siuvinėjimais... Kokia gi moteris nenorėtų pasipuošti prabangia dizainerės Modestos Šukės suknele, kuri n...

    7
  • Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?
    Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?

    Netylant diskusijoms dėl į Lietuvą vežamų vakarietiškų produktų kokybės, vartotojai ima atsargiau vertinti ir kosmetikos gaminius. ...

  • Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų
    Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų

    Garsiosios atlikėjos Monikos Pundziūtės – Monique nepastebėti neįmanoma tiek scenoje, tiek gatvėje – ji visus nustelbia išskirtiniu stiliumi: ryškiaspalviais plaukais ar aukštomis platformomis. Artėjant vasaros sezo...

    2
  • Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui
    Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui

    Svarbiausias makiažo tikslas – išryškinti merginos ar moters grožį, tačiau kosmetikos specialistai pastebi, kad jaunos merginos makiažu gana dažnai save be reikalo pasendina, o brandžios moterys nežino kaip pasidažyti, neišr...

  • Populiarūs mados tinklai atsisako moherio
    Populiarūs mados tinklai atsisako moherio

    Tarptautiniai mados tinklai - H&M, „Zara“ ir „Gap“ - atsisako moherio. Taip jie reaguoja į gyvūnų teisių organizacijos PETA vaizdo įrašą, kuriame nufilmuota, kaip kankinamos angoros ožkos. Įrašas darytas fermoj...

    4
  • Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas
    Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas

    Radote puikią suknelę. Nusilakavote nagus šių metų madingiausia ultravioletine spalva, tad dabar Jums reikalingos tik stilingos basutės, padėsiančios užkariauti gatves ryškiu stiliumi. ...

    2
  • Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba
    Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba

    Pastaraisiais metais daugybė vyrų vėl ėmė auginti barzdas, o tam, kad jos gerai atrodytų, reikia kvalifikuotų specialistų, pranešime spaudai sako barzdaskutys Tomas Chapmanas iš Didžiosios Britanijos. ...

    10
  • Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą
    Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą

    Stereotipai visuomenėje kažkada suformavo rimtą nuostatą, kad odos priežiūros, kosmetikos priemonės skirtos tik moterims. Netiesa. Tokios priemonės kaip veido ir rankų kremai, šampūnas ar prausiklis – produktai, be kurių kasdieną sunki...

    2
  • Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė
    Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė

    Austras Arthuras Arbesseris yra naujausia dizaino žvaigždė, sužibusi Milano mados scenoje. Prieš sukurdamas savo prekės ženklą, 34-erių dizaineris dirbo „Armani“ mados namams. Milano mados savaitėje jis pristatė savo naujausią kol...

Daugiau straipsnių