Komisų aukso amžius: kodėl originalūs drabužiai laimi prieš garsias etiketes?

  • Teksto dydis:

Pasakojama, jog pirmieji butikai ir komisai atsirado pirmojo pasaulinio karo metu, kuomet karininkų žmonos neturėdamos galimybių įsigyti kojinių ir suknelių, jas viena su kita, pradėjo mainyti bibliotekose ir maisto prekių parduotuvėse.

Dabar – butikai ir komisai laikomi tikrais lobynais, kuriuose ne tik galima surasti vienetinių daiktų, išgirsti drabužių istoriją, bet įsigyti vardinių puošmenų iš viso pasaulio. Vilniaus butikai – ne išimtis. Senamiesčio gatvėse jie tiesiog vilioja užsukti. Tad kodėl gi verta apsilankyti ir pirkti būtent čia?

Kaip teigė butiko-komiso „Boutique Namai“ vadovė: „Tai labai elementaru. Čia gali rasti tai, ko nematei kitose parduotuvėse, vardinių drabužių įsigysi bene per pus pigiau, o svarbiausia – būsi originalus“.

Nors butikuose prekiaujama ne naujais drabužiais, jų išskirtinumas vis dažniau patraukia ne tik jaunimo, bet ir aukštuomenės ponių dėmesį. Butikuose esančios prekės yra išgyvenę kartais net kelis dešimtmečius, dėvėtos praėjusios kartos žmonių – mena savo istoriją. Taigi galima teigti, jog tai ir ekologiška mada.

„Tai tikrų tikriausia tiesa – drabužiai, aksesuarai, rankinės, bateliai prikeliami naujam gyvenimui. Juk dažnai nutinka, jog kažkam pabodęs daiktas, kitam tampa tikru laimikiu. Butike daug drabužių būna beveik nauji, kokybiški, gerų medžiagų. Dažniausiai tai užsienyje apsilankiusių žmonių pirkiniai, kurie, visgi, grįžus į namus atrodo nebereikalingi. Tas pats galioja ir proginiams drabužiams – jie dėvimi tik kartą, du. Tada – atkeliauja pas mus. Neretai patys savo drabužius atnešę prekeiviai tampa ir klientais. Tad vyksta savotiški mainai“, – pasakojo komiso vadovė.

Pirkėjams butikai naudingi ir tuo, kad nereikia laukti naujos kolekcijos – naujais, nematytais daiktais lentynos pasipildo bene kasdien. Be to, galima derėtis dėl kainos. Tokių parduotuvių privalumus vertina užsieniečiai, mat svetur tokia prekiavimo-pirkimo kultūra labai išvystyta. Taigi tikėtina, kad ir Lietuvoje šios parduotuvės ilgainiui taps dar populiaresnės. 

Butiką turinti moteris taip pat paminėjo, jog toks verslo modelis nereikalauja daug investicijų – jame noriai dalyvauja žmonės.

„Komisuose pardavinėti savo daiktus šiuo metu yra labai populiaru. Be to, juose apsipirkti dažnai ir nebrangu. Įprastoje parduotuvėje gali įsigyti vieną daiktą, jaukioje parduotuvėlėje, kurioje siūlomi dėvėti drabužiai, pavyks apsirengti nuo galvos iki kojų. Tai puikius dalykas taupantiems bei norintiems atrodyti stilingai. Parduotuvėlių lobynuose galima rasti itin originalių drabužių, aksesuarų, o jei norisi ir vardinę prabangą menančių etikečių ir aukštos „klasės“ daiktų“, – sakė komiso vadovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pričanje pravega posojilodajalca

Pričanje pravega posojilodajalca portretas
"Pričanje pravega posojilodajalca. Pripravljen sem, da poiščete več kot 8 mesecev. Bil sem že večkrat prevaral med posameznimi posojila mestih to želijo posojilo med zlasti med več ljudi. Toda vsakič, ko I fessais razporek me off in konča ne dobim ničesar na mojem računu. Ampak na srečo sem prišel čez priča govor na posojilo za pomoč g mu obrnili sem in spoštovati te pogoje, potem pa sem dobil moj . 42000 evrov posojila, tako da ste v stiski, kot mi lahko pišete, da mu v času trajanja količini in odplačevanja in pojasni svoj položaj, da bi lahko pomagal njegov mail: financeservice00@outlook.fr~~HEAD=pobj ali financeservice000 @ gmail. com ali whatsappp ... + 33648421181
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių