- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
-
D. Motiejūnas pristatė kojinių ir apatinio trikotažo kolekciją „D.MO“
Šimtmetį gyvuojantis kojinių ir apatinio trikotažo fabrikas „Sparta“ pradeda naują plėtros etapą. Drauge su Lietuvos rinktinės žvaigžde Donatu Motiejūnu „Sparta“ pristato vyrams skirtą „D.MO“ apatinio trikotažo kolekciją.
„Lietuvoje tai – vienas pirmųjų pavyzdžių, kai sportininkų prekės ženklas naudojamas kitose srityse. Tačiau pasaulyje tai nėra naujiena – pernai spartą įsigijusi Danijos trikotažo gamintoja „JBS Textile Group“ sėkmingai bendradarbiauja su Christiano Ronaldo ir atstovauja jo prekės ženklą „CR7“. Šią sėkmę tikimės pakartoti ir Lietuvoje“, – sakė Tomas Tumynas, „Spartos“ direktorius.
„D.MO“ kolekciją sudaro 12 apatinių ir 9 kojinių poros. Gaminiai yra ryškių, akį traukiančių spalvų ir aktyvų gyvenimo būdą atspindinčio dizaino.
„Man svarbi tiek gaminių išvaizda, tiek kokybė, todėl šiai kolekcijai daviau ne tik savo vardą. Kurdamas ją įdėjau savo širdies, o „Sparta“ pasirūpino, kad gaminiai tarnautų ilgai“, – sakė D. Motiejūnas.
D. Motiejūnas pats dalyvavo kuriant kolekciją: parinko gaminių spalvas, raštus ir sukirpimą, išbandė jų kokybę.
Tuo tarpu „Sparta“ gaminiams naudojo aukščiausios kokybės, sertifikuotus verpalus ir pažangias technologijas. Be to, kojinėse papildomai sustiprinta kulno ir pirštų sritis, tai ženkliai prailgina jų dėvėjimo laiką.
Prieš metus „Spartą“ įsigijo nauji akcininkai – Danijos įmonė „JBS Textile Group“. Bendrovė užima ypač didelę apatinio trikotažo rinkos dalį Danijoje ir kitose Skandinavijos šalyse, kur kokybei keliami ypač aukšti reikalavimai.
Naujieji akcininkai perkėlė bendrovės gamybą į naujas, modernias patalpas. Kartu buvo išsaugotos įmonės tradicijos – dauguma ilgamečių darbuotojų toliau tęsia darbą, visiems jiems buvo padidintas atlyginimas ir pagerintos darbo sąlygos.
„D.MO“ kolekcijos gaminius jau galima įsigyti tinklapyje pigu.lt, o nuo balandžio 23 d. ir didžiuosiuose Akropolio „Maxima“ prekybos centruose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tvarumo tendencija: vis daugiau drabužių keliauja iš rankų į rankas6
Besikeičiant sezonams, puolame atnaujinti savo drabužių spintą. Taip ir sukasi ratas: vienus išmetame, kitus įsigyjame, paskui vėl išmetame... Tiesa, ryškėja ir pozityvi tendencija – vis labiau populiarėja drabužiai, gyvenan...
-
Desertai sveikiau – ką rinktis saldžiam kąsneliui prie kavos?3
Ar galite įsivaizduoti darbo dieną be kavos pertraukėlės? Veikiausiai sunkiai, nes tai laikas, kai galima trumpam atsitraukti nuo darbų ir maloniai pabendrauti su draugais ar kolegomis prie gardžios, garuojančios kavos puodelio. O kokia gi kavos pertrau...
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui4
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui2
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?14
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama8
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...