Aleksandra Kurpatova ir jos mados chuliganizmas

Drabužiai padeda atskleisti nuotaiką, pasaulėžiūrą ar pasiųsti svarbią žinutę. Aleksandra Kurpatova, jaunajai kartai pažįstama ir kaip populiari socialinių medijų tinklaraštininkė, stilistė bei prekės ženklo "HEOT couture" ("NEOT couture") dizainerė, tai ir daro. Jos kuriami smagūs drabužiai gatvėje priverčia atsigręžti ne vieną praeivį.

– Kada susidomėjai mada, drabužių dizainu?

– Konkretaus momento išskirti negalėčiau, nes nuo pat vaikystės mama stengėsi mane rengti stilingai ir gražiai. Taigi ir suaugus man buvo labai lengva derinti drabužius. Po interjero dizaino ir architektūros studijų Londone pradėjau ieškoti savęs ir gyvenimas susiklostė taip, kad ėmiau dirbti kartu su dizainere Ramune Piekautaite. Nors tuomet mano pareigos apėmė elektroninės parduotuvės koordinavimą ir vadovavimą eksportui, matydavau ir kūrybinį procesą – jis taip sužavėjo, jog supratau, kad manasis pašaukimas yra drabužiai.

– Gal yra kokių nors garsių prekės ženklų, kurie tave įkvepia, dizaineriai, kuriuos laikai savo autoritetais?

– Šiais laikais mada yra labai skirtinga, dizaineriai kasmet bando nustebinti publiką. Todėl aš bandau pamatyti visus mados pristatymus ir iš jų po truputį pasisemti kažko, tinkančio man. Kaip savo favoritus galėčiau išskirti: OFF WHITE, "Chanel", "Dior", "Balenciaga", "Alexander McQueen". Atskirai paminėsiu "Benya&Zhubrik", nes, be to, kad tai itin kūrybingas prekės ženklas, gamina panašius marškinėlius kaip ir aš.

– Papasakok, kaip idėja virto drabužių prekės ženklu?

– Nuo vaikystės žinojau, kad būsiu verslininkė. Iš pradžių galvojau, kad turėsiu savo interjero dizaino biurą, bet, kaip jau minėjau, dirbdama su dizainere R.Piekautaite, buvau įkvėpta atmosferos. Įsimylėjau drabužių paruošimo procesą: kūrimą, siuvimą,  taip pat jau sukurto produkto paruošimą reklamai, medijai, tinklalapiui. Bijojau pradėti viena, todėl pasiūliau prisijungti savo draugei. Dabar manau, kad teisūs tie žmonės, kurie pataria nepradėti verslo su draugais… Galiausiai nutiko taip, kad visai neseniai įvyko pokyčių, po kurių pasikeitė visas prekės ženklas. Dabar jam vadovauju jau aš viena, o draugė daugiau procese nebedalyvauja.

– Kaip kilo mintis marškinėlius puošti būtent šmaikščiais paveiksliukais ir žodžių žaismu prajuokinančiais užrašais? Iš kur semiesi įkvėpimo, idėjų?

– Man tai pasirodė pats paprasčiausias būdas pradėti mados verslą. Kodėl? Nes esu kūrybingas žmogus, kuris moka naudotis tam tikrais instrumentais. Be to, turiu labai gerą draugę fotografę Iloną Šilenkovą, kuri prisidėjo prie tam tikrų dizaino idėjų. O pagrindinė mintis buvo rašyti apie tai, ką galvoji, nebijoti išsakyti savo nuomonę. Juk ir pati esu tiesmukiškas, atviras žmogus, sakau, ką galvoju, nepatinka meluoti.

– Su kuo patartum derinti savo gaminius? Kokia proga su tokia smagia palaidine ar džemperiu pataikytume tiesiai į dešimtuką?

– Kadangi esu ne tik dizainerė, bet ir stilistė, pagrindinis mano patarimas būtų dėvėti "HEOT couture" marškinėlius su tais drabužiais, kurie jums patiems patinka. Dirbdama visuomet bandau suprasti, koks yra mano kliento psichologinio komforto lygis, tai yra, kiek gerai jis jaučiasi dėvėdamas eilutę. Todėl pats lengviausias ir saugiausias variantas – suderinti smagius marškinėlius su kasdieniais drabužiais. Na, o jeigu patinka rizikuoti ir maišyti įvairių stilių drabužius, kas irgi yra populiaru ir madinga, aš visada už!

– Ir pati itin dažnai puošiesi savo kurtais marškinėliais, o ant nemažos dalies jų galima rasti aliuzijų ir į nenorminę leksiką. Gal pasitaiko atvejų, kad sulauktum dėl šios priežasties smerkiančių praeivių žvilgsnių ar piktų komentarų?

– Žinoma, pasitaiko visko. Pradėsiu nuo savo močiutės, kuri tą idėją nelabai supranta, bet džiaugiasi, kad darau tai, kas man patinka. O užbaigsiu savo mama, kuri pati dėvi mano kurtus drabužius, o jai 44-eri. Tikiuosi, labai nesupyks, išdaviau jos amžių… (juokiasi)

– Galbūt planuoji plėsti veiklą ir siūlyti ne tik medvilninius gaminius (marškinėlius, džemperius, sukneles), bet ir kitokius drabužius?

– Galiu atskleisti, kad mano naujoje kolekcijoje jau yra ne tik medvilninių, bet ir džinsinių prekių, tokių kaip kelnės, sijonai ir striukės. Beje, su striukėmis noriu paeksperimentuoti ir tiems klientams, kurie mėgsta išsiskirti, siūlysiu drabužius pagal individualius užsakymus. Tai reiškia, kad ant striukės nugaros bus sukurtas piešinys arba užrašas, nupieštas ranka. Dabar kaip tik dirbame prie interneto puslapio, kurio elektroninėje parduotuvėje bus galima pamatyti visą asortimentą, o šiuo metu naujausius "HEOT couture" drabužius galima pamatyti instagrame @neotcouture.

– Ar teisingas įsitikinimas, kad T-shirt tipo marškinėliai su užrašais ar paveikslėliais yra skirti tik jaunimui? O galbūt, tinkamai įkomponavus į eilutę, gali pagyvinti ir vyresnių mados mylėtojų įvaizdį?

– Kaip jau minėjau, marškinėlius su užrašais, tiek mano, tiek kitų dizainerių, dėvi mano mama, todėl manau, kad ryžtingi, savo stilių turėti nebijantys žmonės gali drąsiai juos dėvėti, nepriklausomai nuo amžiaus.

– Pakalbėkime apie mados tendencijas. Kokie ateinančios vasaros must have?

– Bus juokinga, jeigu pasakysiu marškinėliai, nes juos dėvi visi, nesvarbu, koks metų laikas už lango. O jei kalbėtume apie kitką, tai šią vasarą madingiausi bus kostiumėliai, oversize švarkas ir tos pačios medžiagos kelnės kiulotai, platėjančios arba tiesios. Iš aksesuarų norėčiau išskirti rankinę-diržą (angl. belt bag), taip pat beisbolo tipo kepuraites.

– Kokius drabužius ar aksesuarus jau reikėtų pamiršti kaip atgyveną mados ir stiliaus atžvilgiu?

– Iš tikrųjų tai sunkus klausimas. Jau seniai pradėjau traukti iš spintos močiutės drabužius, kartais pasiskolinu ir tėčio arba senelio, dėl mamos jau apskritai nėra ko sakyti, nes rengiamės panašiai. Mados režimas cikliškas, kas dešimt metų kartojasi, todėl nereikėtų visiškai užmiršti, kas buvo madinga anksčiau, ar nurašyti to atgyvenoms. Be to, kaip sako stilistas-įvaizdžio ekspertas, mados analitikas ir "Bogomolov Image School" vadovas K.Bogomolovas, dabar viskas yra madinga. Su šia citata sutinku 100 proc., todėl, manau, svarbiausia, kad drabužis ar aksesuaras derėtų prie žmogaus asmeninio stiliaus, įsipaišytų į bendrą aprangos eilutę ir būtų laiku ir vietoje.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

studente

studente portretas
Kokie stilingi jaunatviški džinsai žinoma ir kaina ne kiekvienam mirtingajam prieinama.
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai
    Stilistė V. Šaulytė: atrodykite gaiviai ir vasariškai

    Mokyklos išleistuvės – nepaprastai džiugi ir jaudinanti akimirka. Tačiau artėjant šiai dienai daugelį merginų kamuoja tas pats klausimas, kuo pasipuošti šia ypatinga proga. Taigi kaip neapkartinti šios gražios &s...

  • Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis
    Dizainerė M. Šukė: nebijokime puoštis

    Elegantiški gundantys siluetai, oru plevenantys audiniai, dekoruoti ažūriniais nėriniais bei preciziškais rankų darbo siuvinėjimais... Kokia gi moteris nenorėtų pasipuošti prabangia dizainerės Modestos Šukės suknele, kuri n...

    7
  • Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?
    Lietuviška kosmetika: nuteisti ar išteisinti?

    Netylant diskusijoms dėl į Lietuvą vežamų vakarietiškų produktų kokybės, vartotojai ima atsargiau vertinti ir kosmetikos gaminius. ...

  • Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų
    Monique: man patinka savo stiliumi išsiskirti iš kitų

    Garsiosios atlikėjos Monikos Pundziūtės – Monique nepastebėti neįmanoma tiek scenoje, tiek gatvėje – ji visus nustelbia išskirtiniu stiliumi: ryškiaspalviais plaukais ar aukštomis platformomis. Artėjant vasaros sezo...

    2
  • Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui
    Makiažo klaidos pagal amžių: rožinę spalvą palikite jaunimui

    Svarbiausias makiažo tikslas – išryškinti merginos ar moters grožį, tačiau kosmetikos specialistai pastebi, kad jaunos merginos makiažu gana dažnai save be reikalo pasendina, o brandžios moterys nežino kaip pasidažyti, neišr...

  • Populiarūs mados tinklai atsisako moherio
    Populiarūs mados tinklai atsisako moherio

    Tarptautiniai mados tinklai - H&M, „Zara“ ir „Gap“ - atsisako moherio. Taip jie reaguoja į gyvūnų teisių organizacijos PETA vaizdo įrašą, kuriame nufilmuota, kaip kankinamos angoros ožkos. Įrašas darytas fermoj...

    4
  • Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas
    Vasaros avalynės gidas: madingiausių basučių trejetukas

    Radote puikią suknelę. Nusilakavote nagus šių metų madingiausia ultravioletine spalva, tad dabar Jums reikalingos tik stilingos basutės, padėsiančios užkariauti gatves ryškiu stiliumi. ...

    2
  • Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba
    Barberių salonuose vyrai ne tik pasigražina, bet ir išsikalba

    Pastaraisiais metais daugybė vyrų vėl ėmė auginti barzdas, o tam, kad jos gerai atrodytų, reikia kvalifikuotų specialistų, pranešime spaudai sako barzdaskutys Tomas Chapmanas iš Didžiosios Britanijos. ...

    10
  • Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą
    Renkantis kasdieninę kosmetiką, vyrai daro vieną klaidą

    Stereotipai visuomenėje kažkada suformavo rimtą nuostatą, kad odos priežiūros, kosmetikos priemonės skirtos tik moterims. Netiesa. Tokios priemonės kaip veido ir rankų kremai, šampūnas ar prausiklis – produktai, be kurių kasdieną sunki...

    2
  • Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė
    Madų sostinėje Milane – nauja kylanti mados žvaigždė

    Austras Arthuras Arbesseris yra naujausia dizaino žvaigždė, sužibusi Milano mados scenoje. Prieš sukurdamas savo prekės ženklą, 34-erių dizaineris dirbo „Armani“ mados namams. Milano mados savaitėje jis pristatė savo naujausią kol...

Daugiau straipsnių