Futbolo čempionatas džiugina ir verslą

Nors verslininkai teigia, kad pasaulio futbolo čempionatas neatneša tokios finansinės sėkmės kaip krepšinio turnyrai, kuriose žaidžia lietuviai, tačiau pripažįsta, jog pajamos auga.

Skaičiuojama, kad kai kurių įmonių pardavimai vidutiniškai šoktelėjo 20–30 proc. Anot verslo atstovų, čempionato metu lietuviai daugiausia išlaidauja alui, negaili pinigų prie jo tinkantiems užkandžiams ir marškinėliams su Brazilijos komandos simbolika.

Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ atstovė ryšiams su visuomene Jovita Bagdonaitė teigia, kad per pasaulio futbolo čempionatą tam tikrų prekių pardavimas išaugę nuo kelių iki keliolikos procentų.

Alus, pašnekovės teigimu, yra populiariausias futbolo sirgalių pirkinys, kurio parduodama bemaž penktadaliu daugiau. Tačiau, pastebi ji, šis kriterijus susijęs ir su sezoniškumu – vasarą tradiciškai jo išgeriama daugiau. Kita vertus, užkandžių parduodama tik keliais procentais daugiau nei paprastai.

J.Bagdonaitė, lygindama prekybą per dešimt dienų prieš čempionatą ir dešimt dienų jam prasidėjus, teigė, kad mylimų komandų marškinėliai taip pat yra populiari prekė, tačiau juos perkantieji atsižvelgia ir į kainą.

„Kalbant apie futbolo čempionatą, populiariausi yra įvairių šalių marškinėliai. Aišku, didelis kriterijus yra kaina, pavyzdžiui, dabar jie kainuoja apie dešimt litų, tai iš tikrųjų labai greitai išperkami“, – lrt.lt sakė „Rimi“ atstovė spaudai.

Anot jos, kitos atributikos paklausa neišaugo. Pavyzdžiui, futbolo kamuolių ir kitų panašių prekių parduodama tiek pat, kiek ir įprastomis vasaromis. Jaunesni pirkėjai dažniausiai perka katalogus, į kuriuos galima klijuoti lipdukus su žaidėjais. Pasak J.Bagdonaitės, ši prekybos centro naujovė pasiteisino, o tokių prekių beveik nebeliko.

Tačiau ji pridūrė, kad futbolo varžybos neatneša tokio pelno kaip krepšinis. Anot J. Bagdonaitės, per krepšinio čempionatus pardavimas šokteli trečdaliu.

Prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė pastebi, kad tradicinio vyriško gėrimo – alaus – prasidėjus čempionatui parduodama 24 proc., o užkandžių - 3 proc. daugiau. Populiariausi jų – traškučiai, bulvių lazdelės.

Anot R.Saulytės, padidėjo ir specialios futbolo čempionatui gamintos atributikos paklausa. Vienas perkamiausių gaminių – komandų, kurios žaidžia čempionate, simbolika papuošti marškinėliai ir kepuraitės. Futbolo sirgaliams siūlomi Olandijos, Italijos, Vokietijos, Anglijos, Ispanijos, Argentinos, Vokietijos simbolika puošti marškinėliai, tačiau populiariausia – Brazilijos atributika. 

„Per mėnesį marškinėlių pardavėme apie 1,6 tūkst. vienetų. Manome, kad tai tikrai neblogas rezultatas“, – kalbėjo „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene.

Anot pašnekovės, įsisiūbuojant pasaulio futbolo čempionatui pardavimas išaugo apie 20 proc. Kai vyksta krepšinio čempionatas, kuriame žaidžia lietuviai, pardavimas, būna, šokteli 50 proc. ir daugiau.

Iki“ atstovas ryšiams su visuomene Valdas Lopeta taip pat teigia, kad pastebimai išaugo alaus pardavimo apimtys. Šio alkoholinio gėrimo parduodama 20 proc. daugiau nei paprastai. Jis neatmetė galimybės, kad alaus pardavimo rodikliams įtakos turi ne tiek tai, kad šiuo metu vyksta Pasaulio futbolo čempionatas, kiek pats vasaros sezonas.

Visų lrt.lt kalbintų maitinimo įstaigų atstovai pažymėjo, kad iš alkoholinių gėrimų šiuo metu populiariausias – alus.

Picerijų ir restoranų tinklą visoje Lietuvoje valdančios „Vičiūnų restoranų grupės“ valdybos pirmininkas Gediminas Balnis sako, kad tarp futbolo rungtynes stebinčių klientų alus dabar populiariausias gėrimas. Anot pašnekovo, alus – savotiškas rungtynių simbolis.

„Nereikia pamiršti, kad auditorija per rungtynes pagrinde vyriška būna“, – pastebi pašnekovas.

G.Balnis teigė, kad priklausomai nuo padalinio, pardavimai didesni 20-30 procentų. Didžiausias apyvartos padidėjimas pastebimas didžiuosiuose šalies miestuose esančiuose „Vičiūnų restoranų grupės“ padaliniuose.

„Medžiotojų užeigos“ savininkas Ričardas Mačiulaitis tvirtino, kad geru oru lauko terasoje stebėti futbolo transliacijų susirinkę klientai pardavimą kilsteli 20–25 proc. Perkamiausi – alus, vynas ir užkandžiai.

Bendrovės „Čili Holdings“ generalinis direktorius Dainius Kalina teigė, kad per pastarąsias dvi savaites pardavimas kiekvieną savaitę kilo po 8–12 proc. Anot jo, krepšinis pritraukia gerokai daugiau lankytojų, bet ir futbolas tampa populiarus – vis daugiau žmonių jį žiūri ne namuose, iš anksto rezervuoja vietas kavinėse ir restoranuose. Alų užsisakantys klientai taip pat pageidauja picų, populiarūs tampa kebabai.

Nors verslininkai teigia, kad pasaulio futbolo čempionatas neatneša tokios finansinės sėkmės kaip krepšinio turnyrai, kuriose žaidžia lietuviai, tačiau pripažįsta, jog pajamos auga.

Skaičiuojama, kad kai kurių įmonių pardavimai vidutiniškai šoktelėjo 20–30 proc. Anot verslo atstovų, čempionato metu lietuviai daugiausia išlaidauja alui, negaili pinigų prie jo tinkantiems užkandžiams ir marškinėliams su Brazilijos komandos simbolika.

Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ atstovė ryšiams su visuomene Jovita Bagdonaitė teigia, kad per pasaulio futbolo čempionatą tam tikrų prekių pardavimas išaugę nuo kelių iki keliolikos procentų.

Alus, pašnekovės teigimu, yra populiariausias futbolo sirgalių pirkinys, kurio parduodama bemaž penktadaliu daugiau. Tačiau, pastebi ji, šis kriterijus susijęs ir su sezoniškumu – vasarą tradiciškai jo išgeriama daugiau. Kita vertus, užkandžių parduodama tik keliais procentais daugiau nei paprastai.

J.Bagdonaitė, lygindama prekybą per dešimt dienų prieš čempionatą ir dešimt dienų jam prasidėjus, teigė, kad mylimų komandų marškinėliai taip pat yra populiari prekė, tačiau juos perkantieji atsižvelgia ir į kainą.

„Kalbant apie futbolo čempionatą, populiariausi yra įvairių šalių marškinėliai. Aišku, didelis kriterijus yra kaina, pavyzdžiui, dabar jie kainuoja apie dešimt litų, tai iš tikrųjų labai greitai išperkami“, – lrt.lt sakė „Rimi“ atstovė spaudai.

Anot jos, kitos atributikos paklausa neišaugo. Pavyzdžiui, futbolo kamuolių ir kitų panašių prekių parduodama tiek pat, kiek ir įprastomis vasaromis. Jaunesni pirkėjai dažniausiai perka katalogus, į kuriuos galima klijuoti lipdukus su žaidėjais. Pasak J.Bagdonaitės, ši prekybos centro naujovė pasiteisino, o tokių prekių beveik nebeliko.

Tačiau ji pridūrė, kad futbolo varžybos neatneša tokio pelno kaip krepšinis. Anot J. Bagdonaitės, per krepšinio čempionatus pardavimas šokteli trečdaliu.

Prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė pastebi, kad tradicinio vyriško gėrimo – alaus – prasidėjus čempionatui parduodama 24 proc., o užkandžių - 3 proc. daugiau. Populiariausi jų – traškučiai, bulvių lazdelės.

Anot R.Saulytės, padidėjo ir specialios futbolo čempionatui gamintos atributikos paklausa. Vienas perkamiausių gaminių – komandų, kurios žaidžia čempionate, simbolika papuošti marškinėliai ir kepuraitės. Futbolo sirgaliams siūlomi Olandijos, Italijos, Vokietijos, Anglijos, Ispanijos, Argentinos, Vokietijos simbolika puošti marškinėliai, tačiau populiariausia – Brazilijos atributika. 

„Per mėnesį marškinėlių pardavėme apie 1,6 tūkst. vienetų. Manome, kad tai tikrai neblogas rezultatas“, – kalbėjo „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene.

Anot pašnekovės, įsisiūbuojant pasaulio futbolo čempionatui pardavimas išaugo apie 20 proc. Kai vyksta krepšinio čempionatas, kuriame žaidžia lietuviai, pardavimas, būna, šokteli 50 proc. ir daugiau.

Iki“ atstovas ryšiams su visuomene Valdas Lopeta taip pat teigia, kad pastebimai išaugo alaus pardavimo apimtys. Šio alkoholinio gėrimo parduodama 20 proc. daugiau nei paprastai. Jis neatmetė galimybės, kad alaus pardavimo rodikliams įtakos turi ne tiek tai, kad šiuo metu vyksta Pasaulio futbolo čempionatas, kiek pats vasaros sezonas.

Visų lrt.lt kalbintų maitinimo įstaigų atstovai pažymėjo, kad iš alkoholinių gėrimų šiuo metu populiariausias – alus.

Picerijų ir restoranų tinklą visoje Lietuvoje valdančios „Vičiūnų restoranų grupės“ valdybos pirmininkas Gediminas Balnis sako, kad tarp futbolo rungtynes stebinčių klientų alus dabar populiariausias gėrimas. Anot pašnekovo, alus – savotiškas rungtynių simbolis.

„Nereikia pamiršti, kad auditorija per rungtynes pagrinde vyriška būna“, – pastebi pašnekovas.

G.Balnis teigė, kad priklausomai nuo padalinio, pardavimai didesni 20-30 procentų. Didžiausias apyvartos padidėjimas pastebimas didžiuosiuose šalies miestuose esančiuose „Vičiūnų restoranų grupės“ padaliniuose.

„Medžiotojų užeigos“ savininkas Ričardas Mačiulaitis tvirtino, kad geru oru lauko terasoje stebėti futbolo transliacijų susirinkę klientai pardavimą kilsteli 20–25 proc. Perkamiausi – alus, vynas ir užkandžiai.

Bendrovės „Čili Holdings“ generalinis direktorius Dainius Kalina teigė, kad per pastarąsias dvi savaites pardavimas kiekvieną savaitę kilo po 8–12 proc. Anot jo, krepšinis pritraukia gerokai daugiau lankytojų, bet ir futbolas tampa populiarus – vis daugiau žmonių jį žiūri ne namuose, iš anksto rezervuoja vietas kavinėse ir restoranuose. Alų užsisakantys klientai taip pat pageidauja picų, populiarūs tampa kebabai.


Šiame straipsnyje: futbolasverslas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių