Žlunga Panevėžio valdžios užmojai statyti naują autobusų stotį

Žlunga Panevėžio valdžios užmojai iš miesto centro iškelti seną autobusų stotį ir toliau nuo jo pastatyti naują. Investuotojams delsiant pradėti statybas ketinama nutraukti prieš septynerius metus pasirašytą sutartį ir vėl skelbti konkursą autobusų stočiai statyti.

Prieš 57 metus statyta autobusų stotis miesto centre jau seniai tapusi miesto gėda – į ją užsukę vairuotojai ir keleiviai nustemba čia radę pasibaisėtinas sąlygas.

„Baisiau negu baisu, Jonavoj, Ukmergėj daug gražiau, nuvažiuoji ten – šiuolaikiška, o čia viskas tarybinių laikų“, – sakė kalbintas panevėžietis.

„Niekur nereikia jos kelti, bus kėlimai, bus pinigų plovimai, o čia yra pats centras, žmonėms pats geriausias susisiekimas“, – komentavo kitas miesto gyventojas.

Apsisprendusi iškelti autobusų stotį iš miesto centro į pakraštį valdžia su vieninteliu konkurso laimėtoju – Baltijos investicijų grupės ir Panevėžio statybos tresto konsorciumu – sutarė, kad verslininkai savo lėšomis stato naują autobusų stotį, autobusų parko pastatus, dirbtuves, o mainais gauna senosios stoties teritoriją.

Autobusų parko vadovai sako permainų nebesitikintys, nes prieš pusantrų metų patvirtinus sklypo detalųjį planą tolesnių verslininkų veiksmų nesulaukė.

„Mes ne kartą kreipiamės ir raštu, ir žodžiu, ir buvom susitikę su investuotojais, kad būtų paspartintas jungtinės veiklos sutarties sudarymas, [...], pradėtas konkretus projektavimas ir statyba, bet investuotojai laiką tempia“, – sakė UAB „Panevėžio autobusų parkas“ direktoriaus pavaduotojas Alvydas Dirsė.

„Čia kalti lieka ir pagrindiniai sutarties sudarytojai, kurie neįvertino sąlygų, numatytų baudų, kurios būtų už neatliktus darbus pateikiamos. Tai galbūt ir duoda laisvę verslininkams manipuliuoti – tempti laiką, galvoti, ar tai gerai, ar negerai“, – teigia Panevėžio savivaldybės tarybos Ūkio komiteto pirmininkas Alfonsas Petrauskas.

Žadėję investuoti beveik 150 milijonų litų dabar verslininkai tikina apgailestaujantys, kad išvis pradėjo šį projektą. Esą planus, kaip ir visiems, pakoregavusi krizė, tačiau projektas stringa ir dėl savivaldybės kaltės – esą sutartis pateikta, tik dar nepasirašyta. Iš pradžių sutikęs kalbėtis prieš kameras, vėliau konsorciumo atstovas Alvydas Misiūnas telefonu nebeatsiliepė.

Nutraukti sutartį ir ieškoti naujų investuotojų gal galima bendru sutarimu. Jei nepavyks, teks bylinėtis, pats optimistiškiausias variantas – per pusmetį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Žigymantas

Žigymantas portretas
Visoj Lietuvoj autobusų stočių išvaizda, tame tarpe ir išgirtoji Ukmergės AT, yra pasibaisėtina. Surenkamos milžiniškos lėšos, bet net tarpmiestinės, prismiestinės autobusų stotelės yra apleistos, nesutvarkytos.Užtat geros, išsipūtusios autotransporto, autobusų parkų vadovų algos. Kaip ir vandentiekio, šiluminių tinklų, LESKO vadovų algos, kurios siekia 15000 Lt. ir daugiau, o dar kur didžiuliai priedai. Ar Vyriausybė negalvoja, kaip apriboti tų įstaigų didžiulius appetitus. Reikėtų priimti įstatymą, kad tų vadovų algos algalapyje neviršytų 8000 Lt.? Kad nebebūtų išmokomos kompensacijos dešimtimis ir šimtais tūkst.litų. Juk paprastų žmonių minimumas tik 1000 Lt. Nesilyginkime su Vakarais, jie savo rojų kūrė šimtmečiais, turėjo kolonijas.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių