Viešbučiai „Klaipėda“ keičia pavadinimą ir tampa „Amberton“

Viešbučių tinklas „Klaipėda“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Amberton“.

Siekdami didinti viešbučių užimamą rinkos dalį Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje bei auginti pardavimus tinklo valdytojai į vardo keitimą investuoja 300 tūkst. litų.

„Ne vienerius metus dirbdami viešbučių versle puikiai žinome kokiais principais vadovaujantis viešbučius pasirenka kambarius internetu rezervuojantys klientai, kas svarbu su užsienio turistų grupėmis dirbančioms vietos agentūroms. Atsižvelgdami į jų poreikius ir siekdami išvengti painiavos, kurią iki šiol keldavo senasis lietuviškas pavadinimas, ir priėmėme sprendimą jį keisti“, – sako viešbučius „Amberton“ valdančios bendrovės „Hoteliers Co.“ valdybos pirmininkas Andrius Staniukėnas.

Jo teigimu, naujasis įmonės pavadinimas turi tarptautiniams viešbučių tinklams būdingą skambesį. Tuo pačiu tai Lietuvos simbolį – gintarą – atspindintis pavadinimas, kurį jau girdėję partneriai įvertino labai teigiamai.

„Kūrėme naują prekės ženklą ne tik norėdami atnaujinti viešbučius „Klaipėda“, bet ir galvodami apie ateities planus – ketiname kryptingai plėsti viešbučių „Amberton“ tinklą, perimdami ekonominį potencialą turinčių Pabaltijo valstybių sostinėse įsikūrusių, ne mažiau nei 100 kambarių viešbučių valdymą“, – sako A. Staniukėnas.

Atsižvelgiant į viešbučių ypatumus ir istoriją, 81 kambario „Klaipėda“ viešbučio Vilniuje pavadinimas keičiamas į „Amberton“, 28 kambarių viešbučio Kaune – į „Amberton Cozy“, o 307 kambarių, 350 vietų konferencijų centrą, restoranus, barus bei sporto klubus talpinančio didžiausio viešbučio Lietuvoje, Klaipėdoje – į „Amberton Klaipėda“.

„Amberton“ viešbučio Vilniuje užimtumas š.m. pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 22 proc., Kaune – 282 proc., Klaipėdoje – 37 proc.


Šiame straipsnyje: Klaipėdaambertoneviešbutis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių