Vėluoja naujojo Klaipėdos uosto terminalo statybos

Lietuvos tūkstantmečiui - 2009-iesiems žadėtas naujasis keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdoje bus pastatytas 2010 metų pabaigoje arba 2011 metų pradžioje, rašo dienraštis „Klaipėda".

Terminalo statybos stringa dėl sunkiai rengiamų kai kurių projektų ir perimamų uosto rezervinių teritorijų.

Terminalas bus pastatytas tik po trejų metų, tačiau jau dabar svarstoma, kokios naujos keltų laivybos linijos į jį galėtų gabenti krovinius.

Prieš kurį laiką buvo teigiama, kad į naująjį terminalą iš Jūrų perkėlos galėtų būti permesta Klaipėdą ir Vokietijos Kylio uostą jungianti keltų laivybos linija. Tačiau vis dažniau kalbama apie tai, kad į naująjį terminalą turėtų būti tiesiamos ir naujos keltų laivybos linijos.

„Būsimasis terminalas skirtas naujoms laivybos linijoms ir nekonkuruos su Jūrų perkėla. Jau dabar aktyviai ieškome laivybos partnerių", - teigė Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas.

Jis neseniai lankėsi Vokietijos Štralzundo, Rostoko ir Vismaro uostuose, kur domėjosi galimybėmis, kaip šie uostai galėtų priimti į Klaipėdą plaukiojantį keltą.

Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas taip pat mano, kad tarp Klaipėdos ir Rostoko galėtų būti atidaryta nauja keltų linija. Tą liniją galėtų aptarnauti ne dabar monopolį Klaipėdos uoste išlaikanti keltų laivybos kompanija „DFDS Lisco", o kuri nors kita bendrovė.

 

„Klaipėdos" nuotr.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių