„Vakoil“ apyvarta išaugo 87 proc. – iki 34,3 mln. litų

2011 m. lietuviško kapitalo degalinių ir automobilių plovyklų tinklo „Vakoil“ apyvarta, lyginant su 2010 m., išaugo nuo 18,3 mln. iki 34,3 mln. litų. Pernai sparčiai augęs „Vakoil“ planuoja ir šiemet stiprinti savo pozicijas mažmeninėje ir didmeninėje prekybos naftos produktais rinkoje.

Pernai „Vakoil“ apyvarta išaugo 16 mln. litų. 2010 m. ji siekė 18,3 mln. litų, 2011 m. – 34,3 mln. litų.

Pasak „Vakoil“ direktoriaus Povilo Ugianskio, geri bendrovės veiklos rezultatai susiję su degalinių tinklo plėtra ir dar labiau išaugusiu verslo klientų skaičiumi. Šiemet buvo atidarytos naujos „Vakoil“ degalinės Vilniuje ir Marijampolėje, o verslo klientų skaičius per 2011 m išaugo 73,2 proc. Pasak P. Ugianskio, verslo klientų skaičiaus augimas tik patvirtina, kad „Vakoil“ veiklos strategija vykdoma efektyviai.

P. Ugianskio teigimu, planuojama, kad „Vakoil“ klientų skaičius ir apyvarta šiemet taip pat sėkmingai augs.

„Esame lankstūs ir įsiklausome į klientų poreikius. Manau, kad savo kokybiškomis paslaugomis mes auginamės greitai augantį lojalių klientų skaičių. Mūsų jautrumas klientų poreikiams nelieka nepastebėtas, tad manau, kad jų skaičius augs ir ateityje“, − sako „Vakoil“ direktorius Povilas Ugianskis.

Šiandien „Vakoil“ tinklą sudaro aštuonios degalinės, iš kurių keturios veikia Kauno mieste, o likusios keturios – Vilniuje, Marijampolėje, Prienų rajone bei Kalvarijos savivaldybėje. Iš aštuonių „Vakoil“ degalinių dvi yra „Via Baltica“ kelyje – Kalvarijos degalinė yra 17 km nuo Kalvarijos sienos, o Armoniškių degalinė – 86 km nuo Kalvarijos sienos.

Lietuviško kapitalo degalinių tinklas „Vakoil“ Lietuvoje veiklą pradėjo 2001 m., kai buvo atidaryta pirmoji degalinė. Didėjančios prekybos apimtys ir augantis klientų skaičius paskatino įmonę plėstis tiek Kauno mieste, tiek ir už jo ribų.


Šiame straipsnyje: Vakoil

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių