Užgriuvusi žiema pakeitė net pirkėjų įpročius

Imbierai, citrinos, arbatžolės, medus ir šokoladas - šie maisto produktai buvo paklausiausi praėjusią savaitę. Sparčiai tuštėjo ir tos lentynos, ant kurių rikiavosi šildytuvai.

Kad žmonės pastarosiomis dienomis labiausiai domėjosi orų prognozėmis, parodė ir praėjusios savaitės pradžioje prekybos centruose nusidriekusios ilgesnės eilės - didįjį apsipirkimą žmonės iš savaitgalio perkėlė į savaitės pradžią, mat šaltis tuomet kandžiojosi mažiau, pirmadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

„Pirkėjai Vilniuje masiškai rinkosi prekybos centrą “Panoramoje„ - jame pirkėjų srautas išaugo 30 proc., nes ten yra požeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Prie jos driekėsi eilės. O pirkėjų krepšeliai pirmąją savaitės pusę buvo pilnesni nei įprastai. Greičiausiai todėl, kad savaitgalį nereikėtų kišti nosies į lauką“, - svarstė „Rimi“ atstovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė. Šiame tinkle pastarosiomis dienomis dvigubai išaugo šiltų drabužių pardavimas, o dar neseniai masiškai pirktus kastuvus pakeitė šildytuvai.

„Maxima“ tinkle spūstelėjus šalčiui triskart daugiau nei vasarą nupirkta imbierų, 50 proc. daugiau citrinų ir arbatos. Palyginus vien šio sausio pradžią ir pabaigą, citrinų „Maxima“ pardavė net 15 proc. daugiau. Pasak „Maxima“ atstovės Olgos Malaškevičienės, žemėjant oro temperatūrai dukart padidėjo ir medaus pardavimas. „Pastebime, kad žvarbūs orai skatina ir šokolado vartojimą: palyginti su liepos mėnesiu, šį sausį jo perkama 15 procentų daugiau“, - sakė O.Malaškevičienė.

Spėriau tuštėjo ir lentynos su neužšąlančiais automobilių langų skysčiais, sniego grandyklėmis, automobilių spynelių skysčiais.

Daug automobilių savininkų sulaukė ir prekybos tinklas „Iki“. Pastarąją savaitę automobilių akumuliatoriams įkrauti skirtų kabelių čia parduota šešis kartus daugiau, buksyravimo lynų - tris kartus daugiau nei ankstesnę.

Atšalus orams šalikų ir kepurių parduodama dukart daugiau nei žiemos pradžioje, pirštinių - tris kartus. Triskart išaugo ir automobilių langų plovimo skysčio koncentrato paklausa, aušinimo skysčio - keturis kartus.

„Norfoje“ šešiskart daugiau parduota šildytuvų.


Šiame straipsnyje: pirkėjaiparduotuvėšaltis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių