Tyrimas: mobilųjį ryšį gyventojai renkasi pagal kainą

Absoliuti dauguma vartotojų mobiliojo ryšio paslaugas renkasi pagal kainą, nes, jų nuomone, skirtingų operatorių paslaugų kokybė nesiskiria.

Tai atskleidė gyventojų nuomonės tyrimas, kurį telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ užsakymu balandžio mėnesį atliko įmonė „Rinkos tyrimų centras“.

Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad ryšio paslaugų kaina yra svarbi 92,5 proc., telefono aparato kaina –89 procentams Lietuvos gyventojų. Tuo tarpu mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybė nebesiskiria – taip mano dauguma apklaustųjų. 76,5 proc. jų nurodė, kad skirtingų operatorių paslaugų kokybė nesiskiria, skiriasi tik nežymiai ar neturi nuomonės šiuo klausimu, rašoma pranešime spaudai.

Ryšio paslaugų kaina – taip pat ir pagrindinė priežastis, dėl kurios vartotojai keistų savo operatorių. Gavę pasiūlymą sumažint sąskaitas penktadaliu, juo pasinaudotų 43 proc. Lietuvos gyventojų. Gavę galimybę mokėti už ryšį dvigubai mažiau, operatorių keistų 73 proc. apklaustųjų.

Penktadalis šalies gyventojų mano, kad mobilusis ryšys buvo viena labiausiai per pastaruosius trejus metus pigusių paslaugų. 79 proc. apklaustųjų nuomone, ryšio kainų mažėjimą lėmė operatorių konkurencija. Labiau nei mobiliojo ryšio srityje kainų kritimas, gyventojų vertinimu, buvo jaučiamas tik nekilnojamojo turto ir prekybos kompiuteriais srityse. Kad kainos jose krito, mano atitinkamai 55 ir 26 proc. apklaustųjų.

Gyventojų nuomonę, kad išlaidos mobiliajam ryšiui nuolat mažėja, patvirtina ir statistika. Statistikos departamento duomenimis, ryšių paslaugos per metus nuo 2010 m. balandžio atpigo labiausiai iš visų vartojimo prekių ir paslaugų – 3,8 procento. Tuo pat metu bendras kainų lygis dėl infliacijos išaugo 4,4 procento.


Šiame straipsnyje: mobilusis telefonas

NAUJAUSI KOMENTARAI

v

v portretas
i omniteli negrisiu, net jei dykai galeciau skambint. prisisiko viena karta ir spyga visiems laikams. Slykstu

vaidas

vaidas portretas
Nežinau,kaip kiti,bet jau 8 metai esu Omnitel klientas.Aišku,labai man apmaudu,kai baigiasi sutartis ir tau automatiškai taiko senas pokalbiu minutės kainas.Dėka savo sūnaus,kurio draugas dirba Omnitelyje,tai buvo pastebėta.Po to mano sąskaita sumažėjo 4 kartus.Manau,kad Omnitelis turėtu seniems klientams taikyti pokalbių lengvatas.Kažkodėl tai taiko tik naujiems klientams.Tai ką,senieji jau nereikalingi ?Todėl ir eina į kitrus tinklus.

rj

rj portretas
as esu bites klijentas ir juo liksiu nepriklausomai nuo to kad paslaugos brangesnes negu tele-2 nuo kurios reklamos tiesiog jau vemt norisi .gyvenime sitokios ikirios reklamos nesu mates ,juos jau sparmeriais vadint galima ,o ir ju rysio kokybe neipatinga
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių