Tyrimas: lietuvių darbo efektyvumą geriausiai skatina aktyvios atostogos

Atstogos ir poilsis nuo darbo neabejotinai turi didelę įtaką darbo efektyvumui, rodo HP kartu su portalu „CV Online“ atlikta apklausa Lietuvoje. Daugiau nei pusė apklausoje dalyvavusių respondentų pripažino, jog po atostogų jie dirba daug efektyviau ir į darbą grįžta labiau motyvuoti.

Tyrimas parodė, jog 41 proc. lietuvių produktyviam darbui labiausiai nuteikia aktyvios atostogos su nardymu, stovyklavimu ir turistiniais žygiais. Nemaža dalis (28 proc.) tvirtina, kad jų darbo motyvacijai teigiamos įtakos turi prabangesnės atostogos kruize, privačioje viloje ar spa centre. Poilsį paplūdimyje rinktųsi tik 15 proc. respondentų, o poilsis namuose ar mieste nebuvo pripažinti kaip teigiamai darbo motyvaciją veikiančios atostogos.

Remiantis tyrimo duomenimis galima teigti, jog darbinius reikalus atostogų metu lietuviai yra linkę nustumti į šoną ir skirti laiką tik poilsiui. Net 91 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų pripažino, kad atostogų metu jiems pavyksta visiškai „atsijungti“ nuo darbo ir grįžti gerai pailsėjus. Daugiau negu pusė apklausoje dalyvavusiųjų nesutinka, jog atostogos yra puikus metas įgyti darbui reikalingų žinių ir įgūdžių.

Komentuodamas tyrimą, organizacinių santykių psichologas dr. Michael Bashshur teigė, kad jo rezultatai atspindi šiuolaikines mokslo teorijas: „Atostogos leidžia darbuotojams pasikrauti baterijas, padeda sumažinti stresą. Visa tai suteikia galimybę darbuotojams grįžus į darbą po atostogų dirbti produktyviau.“

Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, tyrimo rezultatai turėtų būti įdomūs verslo įmonėms, siekiančioms gauti pridėtinę vertę iš savo įmonės vidaus.

„Šis tyrimas identifikuoja, įvertina ir atskleidžia paslėptos pridėtinės vertės darbovietėje panaudojimo galimybes. Jis buvo atliktas „HP LaserJet apsimoka“ kampanijos metu, nes panašiu būdu HP lazeriniai spausdintuvai, sukurdami pridėtinę vertę, jau 25 metus grąžina verslui investicijas.  Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, atsiperka“, – sakė L. Casado.



Šiame straipsnyje: darbasefektyvumasatostogos

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių