- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nors daugumą bendrovių sunkmetis verčia pasukti galvą, kaip efektyviau skirstyti reklamos lėšas, tačiau jau 33,6 proc. pasiryžo biudžetą didinti ir kitąmet rinkodarai skirs daugiau lėšų nei šiemet, rodo reklamos ir rinkodaros paslaugų įmonės "AdAstra Marketing" spalį atlikta 110 didžiausių Lietuvos įmonių rinkodaros vadovų apklausa.
Tokios pačios apklausos praėjusiais metais duomenimis, biudžetą didinti ketino vos 13,8 proc., dar metais anksčiau - 5 proc., pirmadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".
"Keletas apklaustųjų net sakė, jog ir šiemet nesitikėjo tokios aktyvios reklamos rinkos ir tokių aktyvių konkurentų pardavimų skatinimo veiksmų", - tvirtino "AdAstra Marketing" vadovas Darius Mikulis.
Mažinti rinkodaros biudžetą kitais metais, "AdAstra Marketing" apklausos duomenimis, ketina 14 proc. bendrovių. Daugiausia planuojama susiveržti 20 proc., nors dar pernai beveik penktadalis įmonių sakė 2010 metų biudžetą kirpsiančios daugiau nei perpus. Daugiau nei pusė apklaustųjų žada išlaikyti dabartines išlaidas.
Trečdalis respondentų tikino šiais metas nesusidūrę su didesniais iššūkiais rinkodaros srityje.
Bendrovės nebekalba apie krentančias pajamas. Priešingai, 2011 metams planuojamas minimalus jų augimas ar bent dabartinių apsukų išlaikymas.
"AdAstra Marketing" duomenimis, atsigavimą pirmiausia demonstruoja suversiu dirbančios įmonės, finansų sektorius. Plataus vartojimo prekių bendrovės vis dar išgyvena sunkesnius laikus.
Tyrimą atlikusios bendrovės duomenimis, prekybai skatinti 2011 metais daugiau dėmesio skirs 43 proc. apklaustųjų, t. y. panašiai kaip ir šiemet, tam dėmesio daugiau skirti žadėjo 51 proc. bendrovių.
Šešta pagal dydį reklamos užsakovė šalyje "Maxima LT" 2011 metais ketina išlaikyti šių metų dydžio rinkodaros biudžetą, daug dėmesio skirti pardavimo skatinimui. Mat nors rinkos nuotaikos ir gerėja, vartotojai dar nėra pasiruošę plačiai atverti piniginių.
Daugiausia pinigų, kaip ir šiemet, teks televizijai. Svarstoma daugiau dėmesio skirti internetui. Mažiau bus investuojama į spaudą, mat prekybininkai dažnai patys leidžia reklaminių leidinių.
Prekybos tinklai yra antri pagal reklamai išleidžiamus pinigus šalyje (8,8 proc. visų reklamos pinigų Lietuvoje).
Įmonė "Tele2", antra pagal dydį reklamos užsakovė, drastiškų veiksmų kitąmet neplanuoja: bendrovė reklamą skirstys per visus žiniasklaidos kanalus, biudžeto, kaip ir šiemet, smarkiai nekeis. Vis dėlto sutaupyti įmonė tikisi iš dar labiau sumažintų žiniasklaidos įkainių.
Telekomunikacininkų išlaidos sudaro 19,8 proc. visų reklamos pinigų Lietuvoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prezidentas nepalaiko siūlymo gynybą finansuoti iš savivaldybėms tenkančios GPM dalies1
Prezidentas Gitanas Nausėda sako nepalaikantis Laisvės partijos siūlymo dalį papildomų lėšų gynybai surinkti perskirstant savivaldybėms tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį. ...
-
I. Vėgėlės šeimos valdoma „Vilpra“ galimai apeidinėjo sankcijas Rusijai ir Baltarusijai8
Kandidato į prezidentus Igno Vėgėlės šeimos kontroliuojama šildymo sistemų prekybos ir įrengimo grupė „Vilpra“ į Kirgiziją eksportuodama kondicionierius galimai apeidinėjo Europos Sąjungos (ES) sankcijas Rusijai ir Baltarus...
-
Lojalumo pokyčiai darbo rinkoje: į jaunų žmonių išėjimą reikia žiūrėti pozityviai2
Darbo rinkoje keičiasi ne tik tendencijos, bet ir vertybės. Viena iš jų – lojalumas. Apie tai, ar dabartinei darbuotojų kartai lojalumas išlieka vertybe, LNK reportaže pasakojo gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis. ...
-
Vyriausybė pritarė siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio kainą susieti su MMA6
Vyriausybė trečiadienį pritarė Finansų ministerijos ir Lietuvos banko (LB) siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio gyventojams ir smulkiam verslui kainą susieti su minimalia mėnesio alga (MMA), ją perskaičiuojant kas trejus metus. ...
-
Liberalai „laisviečius“ kaltina įžūlumu, tarsis dėl savo siūlymo gynybos finansavimui6
Vienas valdančiųjų liberalų lyderių Eugenijus Gentvilas trečiadienį įžūliu pavadino koalicijos partnerių „laisviečių“ siūlymą dėl būdų padidinti gynybos finansavimą, bandys formuluoti savo iniciatyvą. ...
-
Pieno supirkimo kaina Lietuvoje per metus augo dešimtadaliu2
Vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina kovą siekė 42,31 cento už kilogramą ir buvo 10,8 proc. didesnė nei pernai tuo pat metu. Lyginant su vasariu, supirkimo kaina kilo 0,3 proc. ...
-
Lietuvos bankas: Lietuvos auksas pernai pabrango 9 proc.3
Lietuvos aukso atsargų rinkos vertė, nepaisant susilpnėjusio JAV dolerio euro atžvilgiu, pernai išaugo 9 proc. iki 355 mln. eurų, sako Lietuvos banko (LB) atstovas. ...
-
„Laisviečiai“ gynybą finansuoti siūlo iš savivaldybių GPM, akcizų, didesnio pelno mokesčio6
Laisvės partija trečiadienį paskelbė, kad surinkti reikiamas papildomas lėšas krašto apsaugai siūlo perskirstant savivaldybėms šiuo metu tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį, didinant akcizus ir vienu procentiniu pun...
-
„Investuok Lietuvoje“: Lietuvos konkurencingumas patiria iššūkių, yra mažesnis nei regione
Lietuvos ekonomikos konkurencingumas patiria iššūkių bei mažėja regione, teigia užsienio investicijų skatinimo agentūra „Investuok Lietuvoje“. ...
-
I. Žilienė: elektros tinklų sujungimas kainuos apie 270 mln. eurų, įtaka tarifui bus maža2
Šiaurės vakarų ir rytų elektros perdavimo tinklų sujungimo projekto, kurį siekiama pripažinti ypatingos valstybinės svarbos, įgyvendinimas kainuos apie 270 mln. eurų, sako energetikos viceministrė Inga Žilienė. ...