„Trakcja Tiltra“ planuoja milijardu didesnę apyvartą

Sujungus Lenkijos geležinkelių infrastruktūros statybos bendrovę "Trakcja Polska" ir Lietuvos kelių bei tiltų infrastruktūros įmonę "Tiltra Group" į naują bendrovę "Trakcja Tiltra" ketinama suaktyvinti veiklą energetikos infrastruktūros sektoriuje, galbūt, žengiant ir įsigijimų keliu, dalyvauti koncesijos projektuose.

Planuojama, kad naujos bendrovės pajamos padidės milijardu zlotų ir 2012 metais bus 3 mlrd. zlotų (2,54 mlrd. litų).

"Tiltra Group" valdybos narys ir Plėtros departamento vadovas Romas Matiukas nurodo, kad 2009 metais bendros "Tiltra Group" ir "Trakcja Polska" pajamos siekė 1,9 mlrd. zlotų (1,61 mlrd. litų), apie 85 proc. sudaro infrastruktūros statybų apyvarta, iš šio skaičiaus 50 proc. tenka keliams ir 30 proc. geležinkeliams, Lenkijos verslo dienraščio "Puls Biznesu" informaciją trečiadienį cituoja "Verslo žinios".

"Šios dvi kryptys mūsų veikloje ir toliau dominuos, tačiau portfelyje yra ir kitų, kurios turi vis didesnę reikšmę: nekilnojamasis turtas, atsinaujinanti energetika ar statybos darbai energetikos sektoriuje. Taip pat planuojame išplėsti mūsų veiklą tokiose srityse kaip statybos koncesijos projektai ar statybinių medžiagų prekyba", - teigė R.Matiukas.

"Galvojame dalyvauti koncesijos projektuose, pavyzdžiui, statant automobilių stovėjimo aikšteles ir jas valdant. Lenkijoje šis sektorius yra menkai matomas, tačiau jis atsiveria Lietuvoje", - sakė bendrovės "Trakcja Polska" valdybos pirmininkas Maciejus Radziwillas (Macejus Radzivilas).

R.Matiukas teigia, kad grupės plėtra energetikos sektoriuje galima arba išnaudojant dabartinį "Trakcja Tiltra" potencialą, arba įsigyjant įmones, kurios jau dirba šiame sektoriuje. Tačiau apie konkrečias įmones nekalbama.

Vis dėlto analitikai pažymi, kad bendrovei bus sunku galvoti apie įsigijimus, nes po susijungimo nauja grupė turės 500 mln. zlotų (423,2 mln. litų) skolų. Taip pat pasigirdo nuomonių, kad tokie įsipareigojimai taps trukdžiu sklandžiai naujos jungtinės įmonės veiklai.

Tačiau R.Matiukas ramina skeptikus.

"Skolų lygis neturės įtakos grupės "Trakcja Tiltra" raidai. Atsižvelgiant į "Tiltra Group" patirtį bendradarbiaujant su Lenkijos ir Skandinavijos bankais, žinome, kad šis rodiklis jiems yra priimtinas", - sakė R.Matiukas.

Be to, jis pažymi, kad didžioji dalis įsipareigojimų tenka Lietuvos įmonės akcininkams, kurie lieka vieni didžiausių naujos įmonės savininkų, todėl bus suinteresuoti ilgalaike įmonės plėtra.

"Grupė taip pat turi piniginių srautų, kurių pakaktų plėtros planams finansuoti ir skoloms tvarkyti", - sakė R.Matiukas.

Sujungus Lenkijos geležinkelių infrastruktūros statybos bendrovę "Trakcja Polska" ir Lietuvos kelių bei tiltų infrastruktūros įmonę "Tiltra Group" į naują bendrovę "Trakcja Tiltra" ketinama suaktyvinti veiklą energetikos infrastruktūros sektoriuje, galbūt, žengiant ir įsigijimų keliu, dalyvauti koncesijos projektuose.

Planuojama, kad naujos bendrovės pajamos padidės milijardu zlotų ir 2012 metais bus 3 mlrd. zlotų (2,54 mlrd. litų).

"Tiltra Group" valdybos narys ir Plėtros departamento vadovas Romas Matiukas nurodo, kad 2009 metais bendros "Tiltra Group" ir "Trakcja Polska" pajamos siekė 1,9 mlrd. zlotų (1,61 mlrd. litų), apie 85 proc. sudaro infrastruktūros statybų apyvarta, iš šio skaičiaus 50 proc. tenka keliams ir 30 proc. geležinkeliams, Lenkijos verslo dienraščio "Puls Biznesu" informaciją trečiadienį cituoja "Verslo žinios".

"Šios dvi kryptys mūsų veikloje ir toliau dominuos, tačiau portfelyje yra ir kitų, kurios turi vis didesnę reikšmę: nekilnojamasis turtas, atsinaujinanti energetika ar statybos darbai energetikos sektoriuje. Taip pat planuojame išplėsti mūsų veiklą tokiose srityse kaip statybos koncesijos projektai ar statybinių medžiagų prekyba", - teigė R.Matiukas.

"Galvojame dalyvauti koncesijos projektuose, pavyzdžiui, statant automobilių stovėjimo aikšteles ir jas valdant. Lenkijoje šis sektorius yra menkai matomas, tačiau jis atsiveria Lietuvoje", - sakė bendrovės "Trakcja Polska" valdybos pirmininkas Maciejus Radziwillas (Macejus Radzivilas).

R.Matiukas teigia, kad grupės plėtra energetikos sektoriuje galima arba išnaudojant dabartinį "Trakcja Tiltra" potencialą, arba įsigyjant įmones, kurios jau dirba šiame sektoriuje. Tačiau apie konkrečias įmones nekalbama.

Vis dėlto analitikai pažymi, kad bendrovei bus sunku galvoti apie įsigijimus, nes po susijungimo nauja grupė turės 500 mln. zlotų (423,2 mln. litų) skolų. Taip pat pasigirdo nuomonių, kad tokie įsipareigojimai taps trukdžiu sklandžiai naujos jungtinės įmonės veiklai.

Tačiau R.Matiukas ramina skeptikus.

"Skolų lygis neturės įtakos grupės "Trakcja Tiltra" raidai. Atsižvelgiant į "Tiltra Group" patirtį bendradarbiaujant su Lenkijos ir Skandinavijos bankais, žinome, kad šis rodiklis jiems yra priimtinas", - sakė R.Matiukas.

Be to, jis pažymi, kad didžioji dalis įsipareigojimų tenka Lietuvos įmonės akcininkams, kurie lieka vieni didžiausių naujos įmonės savininkų, todėl bus suinteresuoti ilgalaike įmonės plėtra.

"Grupė taip pat turi piniginių srautų, kurių pakaktų plėtros planams finansuoti ir skoloms tvarkyti", - sakė R.Matiukas.


Šiame straipsnyje: Trakcja Tiltra

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių