„Teo LT“: kai kuriuos naujus ES reikalavimus bus sunku

Iki vasaros vidurio Lietuvoje turinčius įsigalioti Europos Sąjungos (ES) reikalavimus, naudingus mobiliojo, fiksuotojo ryšio ir interneto paslaugų vartotojams, mobilaus ryšio operatoriai vertina palankiai, tačiau "Teo LT" teigia, kad reikalavimą sudaryti sąlygas abonentams pakeisti fiksuotojo ryšio operatorių per 1 dieną įgyvendinti technologiškai bus itin keblu.

Mobilieji operatoriai tikina, kad nauji reikalavimai jiems keblumų nesudarys, o klientams bus tikrai naudingi, rašo "Verslo žinios".

"Daug jų jau įaugę į mūsų verslo praktiką. Jau kelerius metus "Bitės" klientai gali rinktis paslaugas su įsipareigojimais ne ilgesniam nei 24 mėnesių laikotarpiui. O didžioji dalis klientų paslaugas renkasi be įsipareigojimų", - "Verslo žinios" teigė "Bitės Lietuva" generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas Robbinsas.

"Omnitel" viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas teigė, kad "Omnitel" interneto paslaugos aprašyme jau dabar yra numatyti greičiai, aprėpties zona ir kitos sąlygos. Bet kuris vartotojas, patyręs nuostolių dėl "Omnitel" kaltės, gali kreiptis dėl jų atlyginimo.

"Visos mūsų sutartys neterminuotos, o įsipareigojimai, kuriuos prisiima klientai įsigydami telefonus su nuolaida, ir dabar ne ilgesni nei 24 mėnesiai", - sakė "Tele2" komercijos direktorius Petras Kirdeika.

Tuo tarpu fiksuotojo ryšio tiekėjai į naujoves žiūri atsargiai.
"Daugelis Europos fiksuotojo ryšio operatorių yra išsakę nuomonę, kad kliento perėjimas pas kitą teikėją per 1 dieną yra technologiškai neįmanomas", - sakė "Teo LT" Korporatyvinio administravimo ir teisės reikalų skyriaus direktorė Eglė Gudelytė-Harvey.
"Teo LT" su klientais sudaro vienerių, dvejų ar trejų metų sutartis, o dažnai ir visai neterminuotas.

"Sutarties terminas dažniausiai lemia taikomų nuolaidų dydį ar klientui suteikiamos įrangos kainą. Įvedus maksimalų 24 mėnesių sutarties trukmės reikalavimą teikėjai turės mažiau galimybių pasiūlyti lankstesnius mokėjimo planus ir mokėti už klientams suteikiamos įrangos naudojimą", - sakė E.Gudelytė-Harvey.

Naujovės, numatančios privalomą informacijos apie minimalų paslaugos kokybės lygį ir baudas jos neužtikrinus skelbimą sutartyse, iki 1-2 metų sutrumpinti mobiliojo, fiksuotojo ryšio ir interneto paslaugų sutarčių laiką, palengvinti operatoriaus keitimą ir kitą, turėtų užtikrinti aktyvesnę konkurenciją, geresnę vartotojų teisių apsaugą ir didesnes pasirinkimo galimybes.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Domantas

Domantas portretas
"Teo LT": kai kuriuos naujus ES reikalavimus bus sunku Originalus straipsnio pavadinimas.

na tai

na tai portretas
desimtmeciais buvo daroma viska kad pasiekti priesinga rezultata, nepaleisti vartuotoja, tai dabar aisku bus sunku
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių