„Teo“ grynasis pelnas pernai padidėjo beveik 6 proc.

Didžiausios Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėjos „Teo LT“ įmonių grupės 2009 m. pajamos buvo 816 mln. litų ir, palyginti su 2008 metų pajamomis - 826 mln. litų, sumažėjo 1,3 procento.

2009 m. EBITDA sudarė 338 mln. litų, o EBITDA marža siekė 41,5 procento. 2008 metų EBITDA buvo 349 mln. litų, o EBITDA marža sudarė 42,2 procento.

2009 metų pelnas, neatskaičiavus pelno mokesčio, sudarė 198 mln. litų (2008 metais jis sudarė 190 mln. litų). 2009 metų grynasis pelnas buvo 169 mln. litų ir, palyginti su 2008 metų grynuoju pelnu - 160 mln. litų, padidėjo 5,7 procento.

„Nepaisant atšiauraus ekonominio klimato, Bendrovė ir toliau demonstravo gerus veiklos rezultatus. Siekdama padidinti savo verslo vertę, TEO daug investavo į naujosios kartos šviesolaidinį tinklą (FTTH). Ši strategija pasiteisino - kartu efektyviai taupydama sąnaudas, Bendrovė išlaikė pelningumo lygį“, - veiklos rezultatus komentavo „Teo“ generalinis direktorius Arūnas Šikšta.

2009 m. „Teo“ plačiajuosčio ryšio klientų skaičius viršijo 300 tūkstančių, o televizijos paslaugų klientų skaičius - 100 tūkstančių. „Tvirta klientų bazė sudaro geras galimybes tolesniam Bendrovės pajamų diversifikavimui“, - sakė A. Šikšta.

Jo teigimu, 2010 metais „Teo“ didžiausią dėmesį skirs tolesnei naujosios kartos tinklo plėtrai ir tęs pajamų diversifikavimą, svarbiausių prioritetų sąraše liks paslaugų kokybės gerinimas ir sąnaudų kontrolė. „Sparčiai plėtodama skaitmeninės televizijos paslaugas, „Teo“ ženkliai prisidės prie Lietuvos perėjimo nuo analoginės prie skaitmeninės televizijos transliacijų“, - sakė A. Šikšta.

„Teo“ toliau didino pajamų iš interneto ir duomenų perdavimo paslaugų dalį - ji sudarė 33,8 procento. 2009 m. pajamos iš balso telefonijos paslaugų sudarė 56,5 procento. Pajamos iš televizijos paslaugų siekė 3,4 proc., IT paslaugų - 3 proc., o iš kitų paslaugų teikimo - 3,3 procento.

Per metus šviesolaidinės interneto prieigos vartotojų skaičius padidėjo 2,6 karto - iki beveik 63 tūkstančio. Tai sudaro penktadalį visų „Teo“ plačiajuosčio interneto vartotojų skaičiaus (313 tūkst.). Internetinės televizijos (IPTV) vartotojų skaičius per metus padidėjo 38,6 proc. - iki 56 tūkst., o skaitmeninės antžeminės televizijos - 1,8 karto ir metų pabaigoje sudarė daugiau kaip 46 tūkstančius. Bendras pagrindinių telefono linijų skaičius siekė 722 tūkstančius.

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos 2009 metų trečiojo ketvirčio duomenimis, „Teo“ interneto prieigos paslaugų rinkos dalis pagal pajamas siekė 40,8 procento, o pagal pajamas iš duomenų perdavimo paslaugų „Teo“ rinkos dalis sudarė 69 procentus. „Teo“ rinkos dalis pagal pajamas iš fiksuotojo telefono ryšio paslaugų 2009 metų trečiąjį ketvirtį siekė 94,6 procento.

Bendrovė per 2009 metus ilgalaikėms investicijoms skyrė 117 mln. litų - į tinklo plėtrą buvo investuota 100 mln. litų, dar 11 mln. litų - į IT sistemų atnaujinimą, technologiniams pastatams atnaujinti skirta 6 mln. litų.

„Teo“ įmonių grupę sudaro pagrindinė įmonė „Teo LT“ ir jos antrinės įmonės „Lintel“, „Baltic Data Center“, „Kompetencijos ugdymo centras“ ir „Verslo investicijos“. „Teo“ yra ne pelno organizacijos VšĮ „TEO sportas“ steigėjas ir vienintelis savininkas. 2009 metų pabaigoje „Baltic Data Center“ įsigijo bendrovę „Interdata“.


Šiame straipsnyje: Teo ltteo

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių