Televizijoje, internete ir radijuje reklamos apimtys auga, spaudoje - mažėja

Reklamos televizijoje, internete ir radijuje šiemet sausį-vasarį, palyginti su 2009-ųjų tuo pat laiku, augo, rodo rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenys.

Tuo tarpu reklamos apimtys krito: laikraščiuose - 14,4 proc., žurnaluose - 17 proc.

Televizijos reklamos kiekis šiemet išaugo 40,2 proc. iki 2,717 mln. sekundžių, iš viso šiemet parodyta daugiau kaip 120 tūkst. reklaminių klipų.

Daugiausiai televizijos reklamos laiko užsisakė "Studio Moderna" (20,9 proc.), "Procter&Gamble" (8,1 proc.), kiek mažiau - bendrovė "Henkel" (5,6 proc.).

Išlaidos reklamai internete šiemet sausį-vasarį, palyginti su 2008-ųjų tuo pačiu laiku, padidėjo 16,6 proc. Internete daugiausiai reklamavosi prekybos tinklai, mobilaus ryšio operatoriai.

Daugiausiai internete reklamavosi mobiliojo užsisakė "Tele2" (8 proc.), "Omnitel" (7 proc.), "Bitė" (4,3 proc.).

Spaudoje šiemet didžiausius reklamos plotus užėmė valstybinių institucijų bei prekybos tinklų reklama. Didžiausią plotą spaudoje užėmė Žemės ūkio ministerijos (1,69 proc.), "Olifėjos" (1,66 proc.), "Palink" (1,2 proc.) reklamos.

Laikraščiuose sausį-vasarį buvo išspausdinta 2,4 mln. kvadratinių centimetrų, o žurnaluose - 818 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys šiemet transliavo beveik 552 tūkst. sekundžių reklamos - 15,2 proc. daugiau nei per 2009-ųjų pirmuosius du mėnesius. Radijo stotyse daugiausiai reklamos užsakė "Relax Live" (12,9 proc.), Lietuvos automobilių kelių direkcija (7,8 proc.), ir "Olifėja" (7,3 proc.).

"SIC Gallup Media" (keičia pavadinimą į "TNS LT") duomenys pateikiami be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtraukta reklama, kurią remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.


Šiame straipsnyje: reklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių