Teismas įpareigojo ištirti „AirBaltic„ reklamą „Google“

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas, išnagrinėjęs bylą dėl oro linijų bendrovių „FlyLAL" ir „Air Baltic Corporation" reklamos „Google" interneto naršyklėje, konstatavo, jog Konkurencijos taryba nepagrįstai atsisakė pradėti tyrimą dėl galimai klaidinančios reklamos.

Anot teismo, Konkurencijos taryba padarė skubotas ir iki galo nepatikrintas išvadas dėl bendrovės „FlyLAL" prašymo atlikti tyrimą. Pareiškėja nurodė, jog internetinėje naršyklėje „Google" įvedus žodį „flylal" pasirodydavo kitos bendrovės reklaminė nuoroda - „Flylal. Airbaltic.lt. Kodėl Flylal? Skriskite pigiau su Airbaltic!". Ji, anot pareiškėjo, galėjo klaidinti paprastą vartotoją.

Kaip savo sprendime pažymėjo teismas, „internete neradusi pareiškėjo minimos nuorodos, Konkurencijos taryba nesiėmė tolesnių veiksmų siekiant išsiaiškinti kilusias abejones ir neaiškumus, nesikreipė į pareiškėją su prašymu pateikti papildomų įrodymų, kartu nustatant terminą atitinkamiems pareiškimo trūkumams pašalinti, nors turėjo tai padaryti".

Pasak teisėjų, Konkurencijos taryba turėjo imtis aktyvių veiksmų kilusiems neaiškumams pašalinti, o ne formaliais pagrindais atsisakyti pradėti tyrimą.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas įpareigojo Konkurencijos tarybą pakartotinai išnagrinėti „FlyLAL" pareiškimą dėl tyrimo.


Šiame straipsnyje: flyLALairBalticteismas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių