„Swedbank“ klientams – TEO elektroninės sąskaitos

„Swedbank" banko Lietuvoje klientai jau turi galimybę gauti ir telekomunikacijų bendrovės TEO LT elektronines sąskaitas. Siekiant užtikrinti klientui patogų ir efektyvų sąskaitų apmokėjimą, „Swedbank" ir TEO įgyvendino elektroninių sąskaitų projektą. Ši paslauga prieinama visiems TEO klientams, kurie naudojasi „Swedbank" interneto banku.

Elektroninė sąskaita - tai elektroniniu būdu įmonės per „Swedbank" siunčiama PVM sąskaita-faktūra už suteiktas paslaugas. Norintieji gauti elektronines sąskaitas už TEO paslaugas, „Swedbank" interneto banke turėtų užsisakyti jas „E.paslaugų" skiltyje.

„Sparčiai populiarėjant internetinei bankininkystei, vis daugiau kasdienių bankinių operacijų atliekama naudojant elektroninius kanalus. Pirmąsias elektronines sąskaitas klientams pasiūlėme dar pavasarį - džiaugiamės, kad ir įmonės, ir jų klientai šias sąskaitas įvertino teigiamai. Tikimės, kad TEO pavyzdžiu paseks ir kitos šalies įmonės, pasirinkdamos efektyvų bei gamtos išteklius tausojantį būdą sąskaitoms už paslaugas pateikti", - sako banko Lietuvoje Verslo bankininkystės tarnybos vadovas Andrius Urbonas.

Įmonės klientams elektroninės sąskaitos yra patogios, nes gaudami sąskaitą tiesiai į savo internetinės bankininkystės sistemą, gali čia pat ją peržiūrėti ir apmokėti jiems patogiu metu, prisijungę prie interneto banko. Apmokant sąskaitą internetu, mokėjimo duomenys užpildomi automatiškai, vieno mygtuko paspaudimu, pagal elektroninėje sąskaitoje nurodytus mokėjimo duomenis. Be to, šio tipo sąskaitos nepasimeta ar nenukeliauja klaidingais adresais, jų turinio negali peržiūrėti tretieji asmenys. Tad užsisakę elektronines TEO sąskaitas klientai, naudodamiesi „Swedbank" interneto bankininkystės sistema, galės ne tik rasti informaciją apie praėjusį mėnesį gautas paslaugas, sąskaitos dydį, bet ir per keletą sekundžių jas apmokėti.

„Mūsų klientai įvertino elektroninių sąskaitų patogumą: šiuo metu maždaug trečdalis jų sąskaitas gauna elektroniniu būdu ir už paslaugas moka greitai bei patogiai. Be to, maždaug penktadalis mūsų privačių klientų atsiskaito dar greičiau ir patogiau - naudodamiesi tiesioginiu debetu. Atsiskaitančiųjų tokiu būdu skaičius kasmet auga maždaug 20 procentų", - sakė TEO Pardavimo ir klientų aptarnavimo tarnybos vadovas Darius Gudačiauskas.

Įmonėms elektroninės sąskaitos padeda taupyti jų išteklius ir didina efektyvumą - bendrovės, keisdamos popierines sąskaitas elektroninėmis, gali sutaupyti lėšų, nes elektroninių sąskaitų siuntimo paslauga pigesnė už pašto paslaugas. Be to, šitokiu būdu bendrovės prisideda prie aplinkos tausojimo.

„Swedbank" elektroninių sąskaitų siuntimo paslaugos privalumus vienos pirmųjų įvertino bei pasirinko tokias sąskaitas pateikti savo klientams didžiosios ir daug klientų turinčios šalies bendrovės.

Šiuo metu „Swedbank" interneto banku naudojasi 1 mln. banko klientų.


Šiame straipsnyje: swedbankasekonomikateo

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių