„Swedbank" keičia verslo klientų aptarnavimo modelį

Nuo gruodžio 1 dienos „Swedbank" Lietuvoje keičia verslo klientų aptarnavimo modelį. „Swedbank" Verslo bankininkystės tarnyba sukoncentruos visų finansinių produktų, skirtų verslo segmentui, pajėgas, siekdama užtikrinti verslo klientams patogų aptarnavimą bei aukščiausio lygio kompetenciją.

Įgyvendinant naują verslo klientų aptarnavimo modelį, dalis „Hansa lizingo" komandos tampa „Swedbank" Verslo bankininkystės tarnybos dalimi. Šiai tarnybai vadovauja Andrius Urbonas, anksčiau vadovavęs „Hansa lizingui". Andrius Urbonas pakeitė šiose pareigose Liną Paltanavičių, kuris nuo šiol vadovauja Verslo finansavimo produktų plėtros padaliniui „Swedbank" grupės Baltijos bankininkystės Verslo plėtros tarnyboje.

„Naujas aptarnavimo modelis banko verslo klientams užtikrins įvairiapusį finansinį aptarnavimą ir žymiai patogesnį bendravimą su „Swedbank" verslo komanda. Kaip vieninga finansinių paslaugų organizacija aptarnausime verslo klientus visais klausimais: ar tai būtų banko paskolos, ar lizingo ir faktoringo produktai, ar lėšų valdymas. Klientas visais klausimais bendraus su vienu vadybininku, kuris puikiai pažindamas savo klientą ir žinodamas jo poreikius, pasiūlys jam visus reikalingus finansinius sprendimus", - sako Verslo bankininkystės tarnybos vadovas Andrius Urbonas.

Tuo tarpu „Hansa lizingo" veikla susikoncentruos ir specializuosis automobilių finansavimo srityje. „Hansa lizingo" generaline direktore gruodžio 1 dieną taps Danguolė Karlonienė, iki šiol vadovavusi „Hansa lizingo" Finansų apskaitos ir analizės departamentui.

„Swedbank" Lietuvoje turi apie 33 tūkst. verslo klientų, kuriuos aptarnauja 6 verslo bankininkystės centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje. „Hansa lizingo" faktoringo paslaugomis naudojasi 3,5 tūkst., o lizingo - 9,6 tūkst. verslo klientų. 


Šiame straipsnyje: Swedbanknaujas modelis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių