„Swedank“ darbuotojų skaičių iki metų pabaigos sumažins 5 proc.

Grįžti į straipsnį

Klientas

Klientas portretas
Logika lyg ir suprantama kol neapsilankai "Swedbank" skyriuose. Žmonių gausa, ypač rytinėmis valandomis priverčia ne vieną klientą pralaukti savo eilės po valandą ir ilgiau. O šiomis dienomis ypač jaučiamas žmonių pagausėjimas, nes daug "Swebanko" klientų, turėjusių sąskaitą "Snoro" banke, domisi galimybėmis pinigų pervedimui į "Swedbank" sąskaitą. O čia žinia, kad darbuotojų skaičių mažins... Reiškia, "Swedbank" klientai ateityje lūkuriuos dar ilgiau.

kaip visada

kaip visada portretas
atleis eilines kasininkes.

KLAUSIMAS

KLAUSIMAS portretas
Gal gręsia SNORO likimas - trūksta lėšų atlyginimams?

neptunas

neptunas  portretas
Taupimas , kaip visada prasideda nuo paprastu darbuotoju , kurie gauna nustatytus mazus atlyginimus . Kur Logika? Reikia pradeti mazinti dubliuojancias pareigas gaunancias mazesni kruvi ir didesnius atlyginimus pvs. skyriaus virsininkai ar panasiai . Gaunantys paskolas su mazoms palukanoms ir t.t. O ne atleidziant mazai uzdirbancius ir su klientus aptarnaujanti personala. Prisistate pastatu , darbo laika sutrumpino vieni nepatogumai tik klientams , ikainus kelia. Kuo toliau tuo daugiau priezasciu pereiti i kita banka pvz. DNB nord

Galerijos

Daugiau straipsnių