„Stumbras vodka“ stiprina savo pozicijas užsienio rinkose

Didžiausia šalies stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintoja „Stumbras“ stiprina savo valdomų prekinių ženklų pozicijas eksporto rinkose.

Per 2009 m. nuo visų vienos populiariausių šalyje „Stumbras vodka“ šeimos degtinių pardavimų 18 proc. teko užsienio šalims (skaičiuojama litrais). Tuo tarpu per 2008 m. tą patį laikotarpį tai sudarė 5 proc.

„Šiuo metu, kai stipraus alkoholio pramonę sukaustė sąstingis, yra svarbiausia išlaikyti savo vartotojus ir aktyviai plėstis užsienio rinkose. „Stumbras“ nestovi vietoje, o aktyviai ieško išeičių iš ekonominės krizės. Viena prioritetinių įmonės strategijų – savų prekinių ženklų stiprinimas eksporto šalyse“, - sako „Stumbro“ marketingo direktorius Algirdas Čiburys.

Anot jo, būtent dėl to šiais ir praėjusiais metais atnaujinami visi pagrindiniai „Stumbro“ prekiniai ženklai. Tikimasi, kad taip bus kur kas lengviau ir efektyviau konkuruoti su garsiausiais pasauliniais stipriaisiais gėrimais.

„Stumbras vodka“ degtinių šeimos atnaujinimas buvo baigtas 2009 m. lapkričio mėnesį. Bendra investicijų suma siekė 340 tūkst. litų.

Įmonė investavo į kokybiškesnę ir efektyvesnę „Stumbras vodka“ pilstymo, filtravimo ir etiketavimo įrangą. Taip pat buvo atnaujintas degtinių etikečių dizainas bei kamšteliai, kurie nuo šiol turi specialius dozatorius, apsaugančius nuo produkto kopijavimo.

Daugiausia „Stumbras vodka“ šeimos degtinės eksportuojamos į Lenkiją, Latviją ir Izraelį. Per praėjusių metų dvylika mėnesių vien į Lenkiją „Stumbras vodka“ degtinių eksportas išaugo 4 kartus ir sudarė daugiau negu 300 tūkst. litrų.

Tai, kad Lenkijoje „Stumbro vodka“ populiarėja rodo ir šioje šalyje gautas apdovanojimas. Įtakingas lenkų prekybos žurnalas „Życie Handlowe“ „Stumbro Šimtmečio“ degtinę pripažino sėkmingiausiu 2009 metų gaminiu „Premium“ produktų kategorijoje ir suteikė „Metų hito“ titulą. Už šio titulo suteikimą balsavo žiuri komisija sudaryta iš pagrindinių šalies prekybos tinklų atstovų. Taip pat buvo remtasi rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis apie Lenkijos rinkoje esančius savo kategorijose populiariausius produktus.

„Stumbras vodka“ degtinių šeima pradėta gaminti 2006 m. Šiuo metu šis prekinis ženklas užima apie 8,7 proc. visos Lietuvos degtinės rinkos (skelbiama litrais, Nielsen duomenys, 2009 m. vasario – 2010 m. sausio periodas).


Šiame straipsnyje: Stumbras

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių