- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didžiausia šalies stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintoja bendrovė „Stumbras“ stiprina savo valdomų prekinių ženklų pozicijas eksporto rinkose.
Per 2009 m. nuo visų „Stumbras vodka“ šeimos degtinių pardavimų 18 proc. teko užsienio šalims (skaičiuojama litrais). Per tą patį 2008 m. laikotarpį pardavimai užsienio rinkose tesudarė 5 proc.
„Šiuo metu, kai stipraus alkoholio pramonę sukaustė sąstingis, yra svarbiausia išlaikyti savo vartotojus ir aktyviai plėstis užsienio rinkose. „Stumbras“ nestovi vietoje, o aktyviai ieško išeičių iš ekonominės krizės. Viena prioritetinių įmonės strategijų – savų prekinių ženklų stiprinimas eksporto šalyse“, – sakė „Stumbro“ rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.
Anot jo, būtent dėl to šiais ir praėjusiais metais atnaujinami visi pagrindiniai „Stumbro“ prekiniai ženklai. Tikimasi, kad taip bus kur kas lengviau ir efektyviau konkuruoti su garsiausiais pasauliniais stipriaisiais gėrimais.
„Stumbras vodka“ degtinių šeimos atnaujinimas buvo baigtas 2009 m. lapkričio mėnesį. Bendra investicijų suma siekė 340 tūkst. litų.
Įmonė investavo į efektyvesnę pilstymo, filtravimo ir etikečių klijavimo įrangą. Taip pat buvo atnaujintas degtinių etikečių dizainas bei kamšteliai, kurie nuo šiol turi specialius dozatorius, apsaugančius nuo produkto kopijavimo.
Daugiausia „Stumbras vodka“ šeimos degtinės eksportuojamos į Lenkiją, Latviją ir Izraelį. Per praėjusių metų dvylika mėnesių vien į Lenkiją „Stumbras vodka“ degtinių eksportas išaugo 4 kartus ir sudarė daugiau negu 300 tūkst. litrų.
Tai, kad Lenkijoje „Stumbro vodka“ populiarėja rodo ir šioje šalyje gautas apdovanojimas. Įtakingas lenkų prekybos žurnalas „Życie Handlowe“ „Stumbro Šimtmečio“ degtinę pripažino sėkmingiausiu 2009 m. gaminiu „Premium“ produktų kategorijoje ir suteikė „Metų hito“ titulą. Už šio titulo suteikimą balsavo žiuri komisija sudaryta iš pagrindinių šalies prekybos tinklų atstovų. Taip pat buvo remtasi rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis apie Lenkijos rinkoje esančius savo kategorijose populiariausius produktus.
„Stumbras vodka“ degtinių šeima pradėta gaminti 2006 m. Šiuo metu šis prekinis ženklas užima apie 8,7 proc. visos Lietuvos degtinės rinkos (skelbiama litrais, Nielsen duomenys, 2009 m. vasario – 2010 m. sausio periodas).
„Stumbras vodka“ šeimą sudaro trys degtinės – „Stumbro Šimtmečio“, „Stumbro Duonos“ ir „Stumbro Stumbražolių“.
„Stumbro“ vizitinė kortelė
Bendrovė „Stumbras“, įkurta 1906 m., šiuo metu yra didžiausia Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų (degtinių, trauktinių, likerių ir brendžių) gamintoja ir eksportuotoja. Įmonė užima šeštąją vietą tarp didžiausių mokesčių mokėtojų. Degtinių grupės produktai užima daugiau nei 40 proc. Lietuvos degtinių rinkos, trauktinių – daugiau nei 60 proc. 2008 m. įmonė pradėjo gaminti alkoholinius kokteilius. Įmonė priklauso koncernui „MG Baltic“, vienai didžiausių Lietuvoje gamybos, prekybos, nekilnojamojo turto, statybos ir žiniasklaidos įmonių grupių.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ministrė: pasirinkus amunicijos gamyklos vietą, reikės priimti sprendimus dėl kompensacijų1
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad Vyriausybė turės priimti sprendimus dėl sklypo ir kompensavimo mechanizmo Lietuvos sveikatos mokslų universitetui (LSMU), kurio valdomoje žemėje netoli Baisogalos ketinama statyti &b...
-
G. Skaistė: norint patenkinti gynybos poreikius reikės kompleksinio sprendimo dėl mokesčių
Finansų ministrė Gintarė Skaistė teigia, kad norint rasti finansavimą patenkinti išaugusius gynybos poreikius, reikės kompleksinio sprendimo dėl mokesčių. ...
-
Prezidentas nepalaiko siūlymo gynybą finansuoti iš savivaldybėms tenkančios GPM dalies1
Prezidentas Gitanas Nausėda sako nepalaikantis Laisvės partijos siūlymo dalį papildomų lėšų gynybai surinkti perskirstant savivaldybėms tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį. ...
-
I. Vėgėlės šeimos valdoma „Vilpra“ galimai apeidinėjo sankcijas Rusijai ir Baltarusijai9
Kandidato į prezidentus Igno Vėgėlės šeimos kontroliuojama šildymo sistemų prekybos ir įrengimo grupė „Vilpra“ į Kirgiziją eksportuodama kondicionierius galimai apeidinėjo Europos Sąjungos (ES) sankcijas Rusijai ir Baltarus...
-
Lojalumo pokyčiai darbo rinkoje: į jaunų žmonių išėjimą reikia žiūrėti pozityviai3
Darbo rinkoje keičiasi ne tik tendencijos, bet ir vertybės. Viena iš jų – lojalumas. Apie tai, ar dabartinei darbuotojų kartai lojalumas išlieka vertybe, LNK reportaže pasakojo gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis. ...
-
Vyriausybė pritarė siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio kainą susieti su MMA6
Vyriausybė trečiadienį pritarė Finansų ministerijos ir Lietuvos banko (LB) siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio gyventojams ir smulkiam verslui kainą susieti su minimalia mėnesio alga (MMA), ją perskaičiuojant kas trejus metus. ...
-
Liberalai „laisviečius“ kaltina įžūlumu, tarsis dėl savo siūlymo gynybos finansavimui6
Vienas valdančiųjų liberalų lyderių Eugenijus Gentvilas trečiadienį įžūliu pavadino koalicijos partnerių „laisviečių“ siūlymą dėl būdų padidinti gynybos finansavimą, bandys formuluoti savo iniciatyvą. ...
-
Pieno supirkimo kaina Lietuvoje per metus augo dešimtadaliu2
Vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina kovą siekė 42,31 cento už kilogramą ir buvo 10,8 proc. didesnė nei pernai tuo pat metu. Lyginant su vasariu, supirkimo kaina kilo 0,3 proc. ...
-
Lietuvos bankas: Lietuvos auksas pernai pabrango 9 proc.3
Lietuvos aukso atsargų rinkos vertė, nepaisant susilpnėjusio JAV dolerio euro atžvilgiu, pernai išaugo 9 proc. iki 355 mln. eurų, sako Lietuvos banko (LB) atstovas. ...
-
„Laisviečiai“ gynybą finansuoti siūlo iš savivaldybių GPM, akcizų, didesnio pelno mokesčio6
Laisvės partija trečiadienį paskelbė, kad surinkti reikiamas papildomas lėšas krašto apsaugai siūlo perskirstant savivaldybėms šiuo metu tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį, didinant akcizus ir vienu procentiniu pun...