„Stumbras“ stiprina pozicijas užsienio rinkose

Didžiausia šalies stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintoja bendrovė „Stumbras“ stiprina savo valdomų prekinių ženklų pozicijas eksporto rinkose. 

Per 2009 m. nuo visų „Stumbras vodka“ šeimos degtinių pardavimų 18 proc. teko užsienio šalims (skaičiuojama litrais). Per tą patį 2008 m. laikotarpį pardavimai užsienio rinkose tesudarė 5 proc.

„Šiuo metu, kai stipraus alkoholio pramonę sukaustė sąstingis, yra svarbiausia išlaikyti savo vartotojus ir aktyviai plėstis užsienio rinkose. „Stumbras“ nestovi vietoje, o aktyviai ieško išeičių iš ekonominės krizės. Viena prioritetinių įmonės strategijų – savų prekinių ženklų stiprinimas eksporto šalyse“, – sakė „Stumbro“ rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.

Anot jo, būtent dėl to šiais ir praėjusiais metais atnaujinami visi pagrindiniai „Stumbro“ prekiniai ženklai. Tikimasi, kad taip bus kur kas lengviau ir efektyviau konkuruoti su garsiausiais pasauliniais stipriaisiais gėrimais.

„Stumbras vodka“ degtinių šeimos atnaujinimas buvo baigtas 2009 m. lapkričio mėnesį. Bendra investicijų suma siekė 340 tūkst. litų.

Įmonė investavo į efektyvesnę pilstymo, filtravimo ir etikečių klijavimo įrangą. Taip pat buvo atnaujintas degtinių etikečių dizainas bei kamšteliai, kurie nuo šiol turi specialius dozatorius, apsaugančius nuo produkto kopijavimo.

Daugiausia „Stumbras vodka“ šeimos degtinės eksportuojamos į Lenkiją, Latviją ir Izraelį. Per praėjusių metų dvylika mėnesių vien į Lenkiją „Stumbras vodka“ degtinių eksportas išaugo 4 kartus ir sudarė daugiau negu 300 tūkst. litrų. 

Tai, kad Lenkijoje „Stumbro vodka“ populiarėja rodo ir šioje šalyje gautas apdovanojimas. Įtakingas lenkų prekybos žurnalas „Życie Handlowe“ „Stumbro Šimtmečio“ degtinę pripažino sėkmingiausiu 2009 m. gaminiu „Premium“ produktų kategorijoje ir suteikė „Metų hito“ titulą. Už šio titulo suteikimą balsavo žiuri komisija sudaryta iš pagrindinių šalies prekybos tinklų atstovų. Taip pat buvo remtasi rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis apie Lenkijos rinkoje esančius savo kategorijose populiariausius produktus.

„Stumbras vodka“ degtinių šeima pradėta gaminti 2006 m. Šiuo metu šis prekinis ženklas užima apie 8,7 proc. visos Lietuvos degtinės rinkos (skelbiama litrais, Nielsen duomenys, 2009 m. vasario – 2010 m. sausio periodas).

„Stumbras vodka“ šeimą sudaro trys degtinės – „Stumbro Šimtmečio“, „Stumbro Duonos“ ir „Stumbro Stumbražolių“.

„Stumbro“ vizitinė kortelė
Bendrovė „Stumbras“, įkurta 1906 m., šiuo metu yra didžiausia Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų (degtinių, trauktinių, likerių ir brendžių) gamintoja ir eksportuotoja. Įmonė užima šeštąją vietą tarp didžiausių mokesčių mokėtojų. Degtinių grupės produktai užima daugiau nei 40 proc. Lietuvos degtinių rinkos, trauktinių – daugiau nei 60 proc. 2008 m. įmonė pradėjo gaminti alkoholinius kokteilius. Įmonė priklauso koncernui „MG Baltic“, vienai didžiausių Lietuvoje gamybos, prekybos, nekilnojamojo turto, statybos ir žiniasklaidos įmonių grupių.


Šiame straipsnyje: DegtinėStumbrasČiburysvodka

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių