„Stumbras" stiprina pozicijas rinkoje

Didžiausia Lietuvoje stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintoja „Stumbras" stiprina savo pozicijas alkoholinių kokteilių rinkoje ir pristato pirmuosius negazuotus kokteilius „Ozone Premium Cocktail".

„Lietuvoje šie kokteiliai kol kas neturi analogų", - tikina „Stumbro" marketingo direktorius Algirdas Čiburys. Pasak jo, netradicinės šių kokteilių ypatybės - alkoholio koncentracijos panašumas į bare sumaišytų kokteilių, talpa, tirštesnė konsistencija - turėtų sudominti vartotoją, stebintį naujoves rinkoje, vertinantį produkto kokybę, daugiau dėmesio skiriantį vartojimo kultūrai.

A. Čiburio teigimu, 10 proc. alk. tūrio „Ozone Premium Cocktail" gali būti vertinami ir kaip konkurentai putojančiam vynui ar vermutui.

Pirmieji „Stumbro" alkoholiniai kokteiliai buvo pristatyti birželio mėnesį - tai „999" prekės ženklu pažymėtos „Ledinės devynerios". Tikimasi, jog iki metų pabaigos šie kokteiliai užims iki 10 proc. mažose talpose (iki 0,5 l) išpilstytų kokteilių rinkos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių