„Star1 Airlines“ klientai turi galimybę susigrąžinti pinigus iš banko

Oro bendrovės "Star1 Airlines" bilietus įsigiję ir niekur neišskridę žmonės, jei atsiskaitė mokėjimo kortele, turi galimybę susigrąžinti pinigus iš banko.

"Jei skrydžių bendrovė pateikia neigiamą atsakymą dėl lėšų grąžinimo, būtina gauti oficialų bendrovės patvirtinimą raštu apie neįvykusią kelionę, nurodyti priežastis ir negrąžintą pinigų sumą", - "Lietuvos rytui" aiškino SEB banko Mokamųjų kortelių departamento direktorė Audronė Narkauskienė.

Su žmonėmis atsiskaitę bankai vėliau reikalautų atlyginti nuostolius iš "Starl Airlines". Grąžinti pinigus bankus įpareigoja sutartys su atsiskaitymų organizacijomis, tarkim, "Visa".

Didžiausia našta turėtų užgulti tą banką, kuris yra sudaręs bendradarbiavimo sutartį su veiklą sustabdžiusią skrydžių bendrove. Tai yra Latvijos bankas "DnB Nord Latvia".

"Starl Airlines" duomenimis, apie pusę bilietus įsigijusių ir jais nebegalinčių pasinaudoti klientų mokėjo kortelėmis. Jų skaičius gali siekti 8 tūkstančius.


Šiame straipsnyje: Star1Star Holidays

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių