Seimo pirmininkė: žmonės negauna pakankamai informacijos dėl „Snoro“

Seimo pirmininkė Irena Degutienė sako, kad žmonėms turi suprantamai paaiškinta, kas jų laukia nacionalizavus „Snoro“ banką. Pasak parlamento vadovės, komunikacija šioje situacijoje yra netinkama.

„Žmonės negauna informacijos, ką reikia daryti ir turbūt reikėtų nedelsiant šitą situaciją spręsti pačiam Lietuvos bankui ir suteikti daugiau informacijos tiek gyventojams, tiek įmonėms. (...) Iš tikrųjų, manęs netenkina komunikacija, taip negali būti“, - trečiadienį interviu Žinių radijui sakė I.Degutienė.

Jos nuomone, informacijos stokos problemą galima greitai išspręsti ir dėl to visuomenėje sumažėtų sumaišties.

„Vienas - dalykas tai, kas yra tiriama ir tai, ko dar negali pasakyti. Bet žmonės turi žinoti apie savo galimybes ir pasakyti tiksliai, ar kada bus atnaujinta banko veikla, kada jie galės tuos indėlius atsiimti“, - kalbėjo Seimo pirmininkė.

„Arba, kaip vakar girdėjau, žmogus lizingo būdu turi pervesti pinigus ir klausia, ką jam reikia daryti, ir jokio atsakymo nėra. Stovi vienas žmogus prie durų, kuris neteikia jokios informacijos, tai tikrai nėra normalu. Padėtį reikia aiškinti, svarbiausia, kad žmonėms būtų suprantama ir aišku, kas jų laukia, ką jie šiandien ar rytoj turi daryti“, - svarstė I.Degutienė.

Vyriausybė „Snoro“ banko akcijas visuomenės poreikiams nutarė paimti prieš savaitę. Toks sprendimas priimtas remiantis Lietuvos banko išvada, kurioje konstatuota iškilusi grėsmė, kad banko turtas gali būti mažesnis nei jo įsipareigojimai. Prokuratūra tiria galimą lėšų iššvaistymą „Snoro“ banke.


Šiame straipsnyje: SnorasIrena Degutienė

NAUJAUSI KOMENTARAI

uab- ka daryt

uab- ka daryt portretas
Del įmonių nei vienu žodžiu nieks neužsimena. Juk mūsų pinigai banko sąskaitoje, kuriai mokėjimo kortelių nėra. Ka daryt?? O kortelė pririšta pris kitos sąskaitos- beveik tuščios. Viskas apmirė, atleidimai darbuotojų planuojami :(
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių