„SEB“ banko klientai negalėjo atsiskaityti kortelėmis (papildyta)

Trečiadienį „SEB“ banko klientai negalėjo pasinaudoti kai kuriomis banko teikiamomis paslaugomis. Lietuvos gyventojai negalėjo išsigryninti pinigų, naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis ar atsiskaityti banko kortelėmis parduotuvėse.

„SEB“ banko Ryšių su žiniasklaida skyriaus vadovas Arvydas Žilinskas teigė, kad sutrikimas atsirado apie 14:45 val.

„Šiuo metu įvyko dalies banko paslaugų sutrikimas“, - teigė įmonės atstovas.

Pasak pašnekovo, kai kurios paslaugos po kelių valandų buvo atstatytos, tačiau apie penktą valandą vakaro „SEB“ klientai dar negalėjo išsiimti grynųjų pinigų bankomatuose.

„Sutrikimus šaliname. Labai atsiprašome savo klientų“, - sakė A.Žilinskas.

„SEB“ banko atstovo teigimu, klientams nepatogumai buvo sukelti dėl ryšio sutrikimo su duomenų centru.

„Priežastys jau nustatytos ir šalinamos“, - tvirtino banko darbuotojas.

"Teo LT" atstovas Antanas Bubnelis BNS sakė, jog dėl trečiadienio popietę nutraukto ryšio kabelio dalyje Vilniaus kelioms valandoms sutriko paslaugų teikimas daliai privačių bendrovės klientų, taip pat kelioms verslo įmonėms.

"Daliai klientų paslaugų teikimas buvo atkurtas, baigiami (17.30 val. - BNS) ir ryšio kabelio atstatymo darbai", - BNS sakė A.Bubnelis. Pasak jo, riežastis, kodėl nutrūko ryšio kabelis, bendrovė dar tikslina.


Šiame straipsnyje: sebbankasbankų paslaugos

NAUJAUSI KOMENTARAI

zilvis70

zilvis70 portretas
Klausimuks SEB ir TEO.. kas galės atlygint tuos klientų nuostolius?

pirmam

pirmam portretas
kokius nuostolius, kur skaičiai ir faktai?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių