„Schneider Electric“ pardavimas pernai augo ketvirtadaliu

Tarptautinės energijos valdymo sprendimų ir elektros įrangos bei automatikos įrenginių gamintojos kompanijos „Schneider Electric“, veiklą vykdančios ir Lietuvoje, apyvarta pernai siekė 19,5 mlrd. eurų per metus, o tai yra 24 procentais daugiau,  palyginti su ankstesniais metais, kai ji buvo 15,8 mlrd. eurų. 2010-aisiais įmonės pardavimas buvo didžiausias per visą kompanijos istoriją.

Pernai natūralus augimas sudarė 9,3 proc., o paskutinio 2010 m. ketvirčio prieaugis buvo dar didesnis – 12,1 proc. Sėkmingai dirbusi kompanija tempų mažinti nežada ir kitais metais bei tikisi dar labiau pagerinti savo pardavimo rezultatus. Pernai daugiau  kaip dvigubai išaugo ir pelnas. 2010 m jis siekė 1,7 mlrd. eurų.

Lietuvoje „Schneider Electric“ veiklą pradėjo 1998 metais, tačiau bendrovės gaminiai vietos rinkoje naudojami jau nuo 1993 metų. „Schneider Electric Lietuva“ specializuojasi elektros skirstymo, pramonės ir pastatų automatikos, elektros instaliacijos įrangos ir sistemų srityse. Lietuvos padalinys žvelgdamas į bendrus kompanijos rezultatus, tikisi sėkmingų veiklos metų.

„Energijos taupymo sprendimų plėtra, siekiant mūsų klientams padėti efektyviai naudoti bei valdyti energiją, produktų „portfelio“ stiprinimas, naujų produktų pristatymas Lietuvos rinkoje ir veiklos tobulinimas, siekiant pateisinti visus klientų lūkesčius. Tai vieni pagrindinių mūsų įmonės uždavinių artimiausiu laikotarpiu“, - sakė „Schneider Electric Lietuva“ generalinis direktorius Paulius Arštikys. 

Savo srities pasaulinės lyderės „Schneider Electric" direktoriaus Jean-Pascal Tricoire teigimu, praėjusiais metais sėkmingai dirbo visi įmonės sektoriai skirtinguose pasaulio regionuose. Pasak jo, prie to itin prisidėjo sėkminga kompanijos veikla „naujos ekonomikos“ šalyse, kur pardavimas 2010 m. sudarė 37 proc. viso įmonės pardavimo (7,3 mlrd. eurų). Didžiausia iš „naujos ekonomikos“ rinkų buvo Azijoje, kur pardavimas siekė 3,6 mlrd. eurų. Per ateinančius metus kompanija ir toliau žada plėsti savo veiklą „naujos ekonomikos“ šalyse.

Azijos – Ramiojo vandenyno pakrantės regionas yra antras po Vakarų Europos ir pagal bendrą pardavimą. Šiame regione praėjusiais metais užfiksuotas  didžiausias augimas - pardavimas augo 22 proc. Sėkmingai kompanija dirbo Kinijoje, Indijoje ir besivystančiose Ramiojo vandenyno pakrantės šalyse.

Tuo metu rezultatyviausias  regionas tebelieka Vakarų Europa. Pardavimas čia augo 6 procentais ir siekė 6,6 mlrd. eurų. Toliau sėkmingai buvo dirbama Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje. Šiaurės Amerikoje pardavimas išaugo 5 proc. ir sudarė 4,7 mlrd. eurų. Šiame regione sėkmingai plėtota veikla, diegiant energijos valdymo sprendimus informacinių technologijų ir pramonės verslo srityse. Rytų Europoje, Artimųjų Rytų šalyse, Afrikoje ir Pietų Amerikoje užfiksuotas 7 proc. augimas. Labai teigiami poslinkiai matyti Rytų Europoje ir Lotynų Amerikoje, kurie atsveria ne tokius sparčius poslinkius Afrikoje ir Artimųjų Rytų regione.

Lyginant kompanijos veiklą skirtinguose sektoriuose, galima išskirti kelis iš jų. Didžiausias augimas užfiksuotas pramonės sektoriuje, kuris sudarė 3,5 mlrd. eurų ir augo 24 proc. Tuo metu didžiausias buvo energetikos sektorius. Jo pardavimas sudarė daugiau  kaip pusę viso pardavimo – 10,3 mlrd. eurų. 10 proc. augo ir informacinių technologijų sektorius, o jo dalis bendruose  rezultatuose buvo 2,6 mlrd. eurų.

„Schneider Electric“ kompanija 2011-aisiais tikisi dar geresnių rezultatų ir žada dar daugiau dėmesio skirti energijos efektyvumui bei veiklai „naujos ekonomikos“ šalyse. Kompanijos tikslas šiems metams – pasiekti, kad natūralus augimas būtų nuo 6 iki 9 proc.


Šiame straipsnyje: Schneider electric

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių