Rūpestis produktų kokybe – viešojo maitinimo įstaigų kasdienybė

Nuolatinis budrumas ir atidumas produktų kokybei, higienos normų laikymasis – tai viešojo maitinimo įstaigų kasdienybė ir būtinybė. Norint užsitikrinti klientų ištikimybę ir sėkmingai plėtoti verslą būtina savo paslaugų kokybe rūpintis nuolat, o ne tik iškilus tam tikroms problemoms ar apsilankius inspekcijoms. Dėmesys produktų kokybei ir tvarkai virtuvėse „Čili“ restoranuose buvo dar labiau sustiprintas atėjus šiltajam vasaros sezonui.

Kaip teigia UAB „Čili Holdings“ atstovai, kokybiškų maisto produktų Lietuvoje visiškai pakanka, todėl net 72 proc. visų perkamų žaliavų yra lietuviškos: didžioji dalis  miltų, kruopų, gėrimų, mėsos produktų, pieno gaminių, daržovių, padažų  ir kt. Atsižvelgiant į sezoniškumą, per metus lietuviškos daržovės, vaisiai sudaro vidutiniškai apie 80 proc. viso kiekio, o likusioji dalis yra atsivežama  iš kitų šalių. Egzotiniai daržovės ir vaisiai yra importuojami iš  Pietų Amerikos, Maroko, Egipto, JAV.  Konservuoti  vaisiai ir daržovės, kurie neauga mūsų klimato zonoje, importuojami iš  ES šalių.

Įvairių majonezų, padažų, uogų, grybų, sulčių ir kitų gėrimų asortimentas Lietuvoje yra puikios kokybės ir pakankamai gausus, jog nereiktų jų įsivežti iš užsienio. Šiuos ir duonos gaminius restoranų tinkle sudaro išskirtinai tik lietuviška produkcija.

„Budrūs maisto produktų kokybei esame nuolat. Mūsų įmonių grupė atidžiai renkasi tiekėjus, sutartis sudarome tik su tais,  kurie turi patikimas maisto saugos sistemas, nuolat vertinama kiekvieno naujo produkto kokybė, sauga, atitikimas teisės aktų reikalavimams. Be to, kiekvieno žaliavinių produktų gavimo metu jusliškai vertinama žaliavų kokybė, ir kilus bent menkiausiam nukrypimui nuo normų, tokių žaliavų tiesiog nepriimame“, - teigė Asta Čepienė, bendrovės „Čili Holdings“ Gamybos departamento vadovė.

Restoranų tinkle „Čili“ taip pat įdiegta Europos bendruosius maisto saugos principus atitinkanti rizikos veiksnių analizės sistema, garantuojanti saugų maisto tvarkymą visuose patiekalų ruošimo etapuose – nuo žaliavų parinkimo, priėmimo iki paruoštų patiekalų pateikimo. Restoranų darbuotojai nuolat vykdo procedūras, užtikrinančias griežtų higienos, maisto tvarkymo reikalavimų laikymąsi, leidžiančias nedelsiant identifikuoti ir pašalinti bet kokią riziką.

Pasak gamybos departamento vadovės, įmonėje dirba tik specialių maisto tvarkymo žinių įgiję darbuotojai. Be to, veikia interaktyvi nuomonių linija, kurioje prie maisto kokybės kontrolės prisideda ir patys klientai. Visuomet žaibiškai reaguojama į klientų pranešimus.

„Itin svarbu, kad „Čili“ darbuotojai, užtikrinantys nuolatinę restoranų virtuvių priežiūrą, sistemingai atliekantys gamybinių procesų bei kokybės auditą, yra lojalūs ir įmonėje dirba daugiau kaip po dešimt metų. Šie žmonės turi stiprų atsakomybės jausmą, todėl užsitarnavo įmonės vadovų bei darbuotojų pasitikėjimą“, - akcentavo A. Čepienė.

„Čili“ restoranų tinklo pastangos įvertintos ir už maisto kokybę atsakingų institucijų – bendrovė priskirta mažos rizikos įmonių grupei.


Šiame straipsnyje: Čili pica

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių