RST klientus aptarnauja „vieno langelio" principu

Elektros perdavimo tinklą rytinėje Lietuvos dalyje valdanti bendrovė „Rytų skirstomieji tinklai" (RST) pradėjo aptarnauti klientus „vieno langelio" principu.

„Mūsų klientai nuo lapkričio gali gauti visą techninę ar specializuotą informaciją vienoje vietoje bendraudami su vienu iš klientų aptarnavimo skyriaus vadybininkų", - sakė RST Elektros tiekimo direktorė Laimutė Milašauskienė. Pasak jos, ši naujovė įdiegta visuose bendrovės klientų aptarnavimo skyriuose.

RST „vieno langelio" sistemos privalumus greičiausiai gali įvertinti nauji elektros vartotojai, norintys prisijungti prie elektros tinklo, bei klientai, kurie pageidauja sumažinti arba padidinti vartojamos elektros galią. Nauja sistema leidžia sutaupyti klientų laiką, kadangi ženkliai sumažėja reikalingų vizitų į RST skaičius, greičiau sutvarkomi dokumentai.

Klientų aptarnavimo skyriuose pradėta diegti ir klientų srauto valdymo sistema, analogiška esantiems didžiuosiuose bankuose ar valstybinių įstaigų klientų aptarnavimo padaliniuose. Ši sistema jau veikia Trakų ir Vilniaus miesto šiauriniame klientų aptarnavimo skyriuose. Artimiausiu metu šia sistema galės naudotis ir Vilniaus miesto pietinio bei Alytaus klientų aptarnavimo skyrių klientai.

Pasak Laimutės Milašauskienės, klientų patogumui bendrovė planuoja išplėsti paslaugas ir internetinėje erdvėje. „Ateityje klientams ketiname pateikti elektronines sąskaitas, internete talpinsime dar daugiau jiems aktualios informacijos. Šie pokyčiai nėra greiti, bet tikimės, kad pirmieji jų bus jau ateinančiais metais", - sakė L.Milašauskienė.

RST teritorijoje veikia 25 klientų aptarnavimo skyriai, juose šiuo metu dirba 174 klientų aptarnavimo vadybininkai, kurie tiesiogiai bendrauja su vartotojais. Bendrovė aptarnauja per 750 tūkst. klientų Vilniaus, Panevėžio, Alytaus ir Utenos apskrityse bei dalyje Kauno ir Marijampolės apskričių.


Šiame straipsnyje: RSTvieno langelio principas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių