„Rimi" pirkėjų srautus valdys naujos sistemos

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva" įdiegė pirkėjų srautų reguliavimo sistemą. Nuo šiandien nauja sistema pradėjo veikti prekybos centre, įsikūrusiame Vilniuje. Tai pirmas tokio tipo sprendimas įgyvendintas Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje.

Pirmoji klientų srautų valdymo sistema veikia prie keturių sostinės „Rimi Hypermarket" pirkėjų aptarnavimo skyrių: šviežios mėsos, žuvies, konditerijos ir kulinarijos. Pirkėjas, norintis įsigyti produktų iš šių skyrių, iš pradžių turės pasiimti eilės numerį, kuris vėliau užsidegs iš tolo matomame ekrane ir įspės pirkėją garso signalu. Tokiu būdu, laukdamas, kol jo numeris pasirodys ekrane, pirkėjas gali vaikščioti po prekybos salę ir rūpintis kitais pirkiniais, taip sutaupydamas laiko. Prognozuojama, kad šios sistemos kiekvienam apsiperkančiajam padės sutaupyti vidutiniškai po pusvalandį laiko.

Analogiškos pirkėjų eilių reguliavimo sistemos jau kelerius metus sėkmingai veikia kitose Baltijos šalyse: Estijoje toks sprendimas įgyvendintas dešimtyje „Rimi" prekybos centrų, Latvijoje - trijose. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių