„Renlena“ paliko „Akropolį“

Didžiausias Lietuvoje prekybos namų baldais tinklas „Renlena“, apsvarstęs visus „už“ ir „prieš“, paliko „Akropolį“ ir persikėlė į kitas patalpas Vilniuje, Savanorių pr. 180. Tai padaryta atsižvelgiant į ekonomiškumo bei patogumo baldų pirkėjams reikalavimus.

Vakaruose įprasta, jog prekyba baldais nevystoma didžiuosiuose prekybos centruose. Baldai nėra masinė prekė, jų ekspozicijai reikia ne tik didelių plotų kuo platesniam asortimentui pateikti, bet ir individualaus bendravimo su kiekvienu pirkėju. „Europoje prekyba baldais vystoma specialiose tam pritaikytose patalpose, – sakė „Renlena group“ bendrasavininkė Lena Žemaitienė, – kuriose įgyvendinti specifiniai reikalavimai liftams, prekių išdėstymui, sandėliavimui, apšvietimui, personalui ir t. t.“

Jos teigimu, klientai iš tokio „Renlenos“ žingsnio tik laimės, nes gaus kokybiškesnę ir santykinai pigesnę paslaugą. Pirkėjai baldus renkasi neskubėdami, įvertindami daugybę sąlygų: išmatavimus, spalvas, simpatijas, kainas, baldo funkcionalumą, patogumą, dizaino patrauklumą ir kt. Pavyzdžiui, dėl ilgos darbo prekybos „Akropolyje“ dienos „Renlenos“ pardavėjai dirbo pamainomis, kas sukeldavo klientams nepatogumų: pabendravę su salono pardavėjais, aplankę kitus baldų salonus, kitą dieną sugrįžę pirkėjai nerasdavo „savo“ pardavėjų, tad jiems tekdavo viską pradėti iš naujo. „Baldai – tokia prekė, kurios žmogus gali nepirkti metus, dvejus ar net aštuonerius, – sakė L. Žemaitienė, – tai nepigi ir ilgalaikė prekė, tad klientai renkasi ypač atidžiai ir neskubėdami.“

Be to, spartaus ekonominio pakilimo laikais, kai bankai lengviau davė paskolas būstui, prekyba baldais turėjo masiškumo elementų. „Kai buvo ekonominis pakilimas, baldus pardavinėjo kas tik netingėjo ir kur tik pakliuvo, – sakė L. Žemaitienė. – Dabar, kai rinka susitraukė ir buvęs „bumas“ daugiau nelaukiamas, matome perspektyvą dirbti tik specializuotuose centruose.“

„Akropolyje“ dėl patalpų gigantiškumo ir kitų sąlygų vieno kvadratinio metro nuomos savikaina yra palyginti aukštesnė. Tai natūralu. Pasak L. Žemaitienės, „Renlena“ nuomojosi šiame prekybos centre net 7000 kv. m. siekdama ir reklamos tikslų: „Reklama – nepigus „malonumas“, tad vien būdami „Akropolyje“ didinome „Renlenos“ prekės ženklo žinomumą“.

Persikėlus į specializuotas patalpas (5000 kv. m.), sumažėjusi nuomos kaina atsispindės ir prekės kainoje.

Darbuotojų skaičius nebus mažinamas.


Šiame straipsnyje: "Renlena"Akropolisprekyba

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių