Reklamos draudimas įpročių nepakeitė

Neilgai gyvavęs, bet daug diskusijų sukėlęs griežtas alkoholio reklamos draudimas sporto transliacijų metu per porą mėnesių alkoholio vartojimo įpročių Lietuvoje nepakeitė. Tai parodė tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic" balandžio 19-30 dienomis atlikta apklausa.

Apklausos duomenimis, 43 proc. Lietuvos gyventojų mano, kad jų vartojimo įpročiams alkoholio reklama per sporto varžybų transliacijas įtakos nedaro. 34 proc. ir prieš alkoholio reklamos taisyklių sugriežtinimą, ir jas liberalizavus transliacijų metu alkoholio nevartoja, o 21 proc. apklaustųjų pareiškė apskritai varžybų nežiūrintys.

54 proc. apklaustų Lietuvos gyventojų pareiškė nepritarią alkoholio reklamos draudimo įstatymui, tačiau negalį įvardyti tokio požiūrio priežasties.

Alkoholio reklamos draudimui pritarė 43 proc. respondentų, 3 proc. nebuvo apsisprendę.

Į klausimą, kaip televizijos turėtų elgtis su rungtynių transliacijomis, 24 proc. apklaustųjų atsakė, jog sportininkai ir varžybų organizatoriai turėtų atsisakyti tiesiogiai ir netiesiogiai reklamuoti bet kokio alkoholio (taip pat ir alaus) gamintojus bei jų produkciją.

18 proc. respondentų teigė maną, kad televizijos gali transliuoti sporto varžybas su alkoholio reklama, nemokėdamos jokių baudų. 12 proc. pasisakė už tai, kad televizijos mokėtų baudas, bet varžybas transliuotų tiesiogiai su alkoholio reklama.

10 proc. apklaustųjų buvo įsitikinę, kad televizijos turėtų transliuoti varžybų įrašą po 23 val.

Nuomonės šiuo klausimu neturėjo 27 proc. apklaustųjų.

Tiesioginės apklausos būdu visoje Lietuvoje buvo apklaustas 471 21-74 metų žmogus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių